11:58 06.03.2022

У ДСНС поінформували про альтернативні способи комунікації між абонентами та виклику екстрених служб

3 хв читати

У Державній службі України після надзвичайних ситуацій поінформували українців про альтернативні способи комунікації між абонентами та виклик екстрених служб за відсутності мобільних мереж.

"Основною альтернативою стільниковому (мобільному) зв’язку є засоби стаціонарного дротового зв’язку (стаціонарні телефони). За наявності стаціонарного телефону у вашому помешканні або у помешканні ваших сусідів (знайомих, друзів), буде забезпечено безперебійний зв’язок з екстреними службами та іншими абонентами стаціонарного і мобільного зв’язку", - йдеться в повідомленні ДСНС на Facebook у неділю.

Зазначається, що за відсутності доступу до стаціонарних засобів телефонного зв'язку можна підтримувати зв'язок за допомогою месенджерів Viber, WhatsApp, Telegram, Signal, Messenger Facebook, Instagram тощо

"Месенджери працюватимуть за наявності доступу до мережі Internet, зокрема за умови підключення до мережі Wi-Fi. За необхідності виклику екстрених служб за допомогою будь-якого месенджеру попередньо необхідно дізнатися номери телефонів, за якими зареєстровано роботу месенджерів відповідних служб або посилання на профілі офіційних сторінок у соціальних мережах. Цю інформацію попередньо можливо отрмиати на офіційних сайтах екстрених служб (відомств) або зателефонувавши за номерами 101, 102, 103, 104, 112", - пояснили у відомстві.

Також альтернативним способом є використання мобільних телефонів як засобів радіозв'язку за прикладом рації.

"Для цього на мобільний телефон (смартфон) необхідно попередньо встановити спеціальні месенджери, наприклад: Voxer Walkie Talkie, Walkie Talkie, Two Way: Walkie Talkie. Слід врахувати, що в цьому випадку ваше спілкування не буде приватним. Його зможе прослухати будь-хто, якщо випадково чи навмисно потрапить на ту саму частоту. Перевага у тому, що ви можете бути на зв’язку одночасно з усіма учасниками діалогу. Для організації такого зв’язку потрібно домовитися з абонентами про виділений канал (простими словами частоту або діапазон) для спілкування. Частота (діапазон) обирається абонентами довільно. Радіус дії таких месенджерів варіюється від 60 до 100 метрів і залежить від можливих перешкод, оскільки найчастіше їх робота побудована на основі технології Bluetooth (у підвальному приміщенні, дальність зв’язку може зменшуватися до кількох метрів)", - розповіли в ДСНС.

Наголошується, що будь-які месенджери необхідно скачати заздалегідь за наявності стабільного доступу до інтернету, а також завчасно протестувати їх працездатність.

"За відсутності будь-якого зв’язку та доступу до інтернету рекомендуємо з дотриманням заходів власної безпеки здійснити переміщення до найближчого об’єкту, який обладнано засобами стаціонарного телефонного зв’язку та/або радіозв’язку. Об’єктами, які обов’язково обладнано стаціонарними засобами телефонного зв’язку є будівлі органів місцевого самоврядування, відділення пошти, пожежно-рятувальні частини, відділки поліції, станції швидкої медичної допомоги, представництва інших силових відомств (Нацгвардія, СБУ, ЗСУ, Поліція охорони)", - зазначається в повідомленні.

Громадян закликають у разі відсутності в кризовій ситуації технічних засобів зв'язку заздалегідь чітко домовитися про місце і час зустрічі.

"Якщо ви плануєте евакуацію в якесь конкретне місце – визначте точку та час збору і домовтесь, що будете чекати там, наприклад, протягом 24 годин, а потім вирушите далі до наступного пункту призначення. Маленьким дітям варто покласти в кишеню або вшити в одяг записку із повним ім'ям дитини, її батьків чи інших контактних осіб, адресу та телефони. Дітей шкільного віку варто попередити, як діяти в разі, якщо не буде зв'язку", - пояснили в ДСНС.

Крім того, у відомстві зазначили, що якщо мобільний телефон (смартфон) тривалий час перебуває за межами дії мережі мобільного оператора, передусім слід перевірити його справність.

"Якщо ваш мобільний телефон (смартфон) тривалий час перебуває за межами дії мережі мобільного оператора, перш за все перевірте його справність. Якщо мобільний телефон (смартфон) справний, то це свідчить про відсутність мережі зв’язку на певній території або місцевості. Іноді проблеми можуть бути лише з одним оператором мобільного зв’язку (пошкоджена вежа, обладнання), тому рекомендовано мати при собі SIM-картки інших операторів з активним станом рахунку", - зазначається в повідомленні.

Джерело: https://www.facebook.com/100064736946785/posts/327241889443707

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА