19:07 01.05.2022

Глава УІНП Дробович вважає, що після завершення війни 9 травня як День перемоги перестане мати колишню важливість у суспільстві

1 хв читати
Глава УІНП Дробович вважає, що після завершення війни 9 травня як День перемоги перестане мати колишню важливість у суспільстві

Голова Українського інституту національної пам'яті Антон Дробович вважає, що після завершення війни 9 травня, як День перемоги, перестане мати колишню важливість у суспільстві, бо з'явиться нова перемога.

"Очевидно, що після війни 9 травня перестане мати таке значення, як воно має зараз. Не тому, що хтось це заборонятиме, а тому, що у нас буде своя перемога, яка важливіша для нас, яка для нашої ідентичності, для розуміння свого місця матиме важливіше значення", - сказав Дробович в ефірі національного телемарафону в неділю ввечері.

Водночас глава УІНП наголосив, що в Україні завжди пам'ятатимуть перемогу над нацизмом.

"Але поступово це втратить свій пафос і ту ідеологізацію, яку будував Радянський Союз. Цю еволюцію необхідно супроводжувати розумно і без будь-якого перекручування, тоді народ не буде сваритися", - зазначив він.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

На українському будівельному ринку очікують дефіциту продукції металопрокату, мінеральної вати та віконних профілів

Ворожий літак із ракетою, що знищила ТЦ у Кременчуці, летів з аеродрому в Калузькій області – глава МВС

Харківщина зазнала понад 40 обстрілів за тиждень – К.Тимошенко

До 21 особи збільшилася кількість загиблих на Одещині – речник ОВА

Війна прискорила старіння українців – Ляшко

Рятувальники завершили пошукові роботи в багатоповерхівці Миколаєва, куди влучила російська ракета

Республіка Корея виділяє $3 млн на зміцнення стійкості України - ПРООН

У НАТО підтримали рішення Болгарії щодо висилки 70 російських співробітників посольства

"Київхліб" з початку війни надав гуманітарну допомогу Київській області на понад 50 млн грн

Фінляндія не змінюватиме законів на догоду Туреччині - глава МЗС

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА