Інтерфакс-Україна
12:59 18.07.2022

Вакантність у ТРЦ Києва становить 19% - UTG

2 хв читати
Вакантність у ТРЦ Києва становить 19% - UTG

Середньозважена вакантність у ТРЦ Києва збільшилася з 11,5% у грудні 2021 року до 18,7% у липні 2022 р., повідомили у пресслужбі Української торгової гільдії (UTG) агентству "Інтерфакс-Україна".

Як повідомляється в аналітичному звіті, найбільше зростання показника спостерігається в регіональних об'єктах, де вакантність становить 24%, на другому місці – окружні ТРЦ, у яких кількість порожніх приміщень становить близько 22%.

"Основною причиною стрімкої появи вільних площ у галереях є зупинка роботи міжнародних ритейлерів у зв'язку з воєнним станом та відсутністю поставок нового товару. Такі оператори займали великоформатні площі та фактично виконували якірну функцію, займаючи за класичною схемою до 30% торгової галереї" - повідомила директор компанії UTG Євгенія Локтіонова.

Серед міжнародних брендів, які наразі ще не ухвалили рішення про відновлення роботи української частини мережі, вона назвала таких операторів, як група Inditex, H&M, McDonald's, New Yorker.

Ще однією причиною зростання вакантності є зміна споживчих настроїв: з початком російського вторгнення в українців виникло відторгнення товарів агресора. Тому російські ритейлери, такі як O'stin, Gloria Jeans, Befree, Love Republic, які також займали великоформатні магазини в торгових галереях ТРЦ, покидають нашу країну", - повідомила Локтіонова.

З її слів, зростанню вакантності сприяють проблеми з логістикою у міжнародних операторів, складнощі з оплатою валютного товару материнським міжнародним компаніям. Все це призводить до уповільнення експансії або навіть зупинки інвестицій. Ритейлери оптимізуються, закриваючи малоприбуткові магазини, концентруючи увагу на успішних.

Складні часи переживає сегмент розваг/спорту. Ці якорі лише почали відновлюватися після ковідних обмежень, і тепер потрапили під новий виток, пов'язаний із безпекою. Як відомо, після теракту у Кременчуці є заборона на проведення дитячих свят у ТРЦ.

Аналітики UTG прогнозують, що вакантність у ТРЦ найближчим часом навряд чи вдасться зменшити.

"Однак у майбутньому так чи інакше в Україну поступово приходитимуть нові бренди, які допоможуть заповнити галереї, як це було у 2014 році", - зазначила Локтіонова.

Вона додала, що тоді відбувся відтік першої хвилі російських брендів, а в країну активно почали заходити турецькі та польські мережі. Саме за рахунок їхньої популярності у населення та великих форматів вдалося заповнити торгові об'єкти.

Компанія UTG створена у 2001 році. Розробила понад 1,3 тис. концепцій об'єктів нерухомості. За роки роботи за участю компанії здано в оренду 4,7 млн кв. м. комерційних площ в Україні.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Норвегія передає Сумщині міст та медобладнання, а Словенія виділила кошти на забезпечення теплом - Сибіга

Пацієнти обурені діями держпідприємства та двох торгових компаній щодо завищення цін на ліки

Сибіга закликав партнерів до збільшення міжнародної підтримки Сумщини

Венс пояснив слова Трампа про можливе відновлення ядерних випробувань необхідністю підтримувати боєздатність арсеналу

Лубінець закликав працівників ТЦК та громадян діяти виключно в межах закону

У Запорізькому районі помер один із постраждалих внаслідок російської атаки

У Запорізькому районі зазнали поранень двоє чоловіків через атаку дроном

Командувач СБС оголосив набір у свої підрозділи, планує закрити 15 тис вакансій

Рух ХАМАС передав ізраїльтянам тіла двох заручників - ЦАХАЛ

Державна митна служба: Вибух стався на митному посту "Укрпошти" на Київській митниці, відправлення йшло на експорт з України

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА