Інтерфакс-Україна
12:07 16.08.2022

Освітній омбудсмен не бачить системної політики Міносвіти України щодо підтримки вчителів на окупованих територіях

1 хв читати

Освітній омбудсмен Сергій Горбачов заявляє, що не бачить системної політики Міністерства освіти і науки України щодо підтримки українських учителів на тимчасово окупованих територіях.

"Учителі на цих територіях (тимчасово окупованих – ІФ) страждають дуже сильно, а від цього страждають і діти, оскільки вони позбавлені освіти. Але тут я, на жаль, також не бачу системної політики нашого міністерства щодо підтримки наших учителів, які залишилися вимушено на окупованих територіях", - зазначив він під час панельної дискусії на тему: "Захист прав та інтересів дітей в умовах війни" у вівторок.

Омбудсмен зазначив, що Україна фактично не може ефективно впливати на ситуацію з освітою на тимчасово окупованих територіях, але може підтримати дітей і вчителів.

За словами Горбачова, також не зрозуміло, що робити з ситуацією, коли багатьох дітей з окупованих територій примусово вивезли до Росії чи Білорусі.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Серед повернених військовополонених з РФ є захисники Маріуполя та "Азовсталі"

Ворог продовжує обстрілювати Дніпропетровщину, з двох громад евакуювали більш ніж 50 людей

Трамп зацікавлений у якнайшвидшому завершенні війни, водночас Путін готовий продовжити переговори з Україною після 22 червня – помічник Путіна

Через атаку Ірану на Ізраїль постраждав консул Хорватії та його дружина

Ядерна програма Ірану загрожує не лише Ізраїлю, а й Саудівській Аравії та стабільності всього регіону

США перекинули частину антидронових систем з України на Близький Схід - глава Пентагону

УЧХ працював на місці російського обстрілу Запоріжжя

У Краматорську в гуртожитку через вибух загинув підліток, ще двоє у важкому стані - поліція

Ворог зберігає високу активність на покровському, новопавлівському та лиманському напрямках – Генштаб ЗСУ

Завершився четвертий етап обміну військовополоненими – Зеленський

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА