20:44 21.08.2023

Держоператор залізничної мережі Італії має намір запустити високошвидкісне сполучення між містами Європи

2 хв читати

Національний оператор залізничної мережі Італії Ferrovie dello Stato Italiane (FS) планує запустити високошвидкісне сполучення між кількома найбільшими містами Європи, повідомляє Financial Times.

Проект італійського оператора охоплює Амстердам, Барселону, Брюссель, Париж і, у більш віддаленій перспективі, Берлін.

Запуск сполучення на території інших держав можливий завдяки чинним у Європейському союзі (ЄС) з 2019 року заходам із лібералізації транскордонних залізничних перевезень, які передбачають право використання державними та приватними перевізниками з країн-членів залізничної інфраструктури сусідів і всього регіону загалом.

Наразі FS розробляє детальні плани зі з'єднання високошвидкісним маршрутом Парижа і Барселони, а також вивчає різні варіанти надання транспортних послуг на перспективній ділянці Брюссель-Амстердам, де наразі представлений лише перевізник Eurostar Group, що належить французькому державному залізничному оператору Societe Nationale des Chemins de fer Francais (SNCF).

При цьому Trenitalia, дочірня компанія FS, що безпосередньо займається перевезеннями пасажирів, уже бере участь у роботі високошвидкісного сполучення у Франції та Іспанії, зокрема обслуговуючи маршрут Мілан-Париж.

У рамках нового проєкту Trenitalia запропонує пасажирам вищий рівень сервісу, ніж конкуренти, заявив директор з міжнародних зв'язків FS Карло Палашіано Вілламанья.

Цей крок спрямований не на переманювання клієнтів у інших операторів, а на залучення нових пасажирів, які, за задумом, стануть переходити з авіаційного транспорту на залізничний, додав він.

Однією з головних проблем, що перешкоджають створенню єдиної мережі високошвидкісного сполучення в усьому Євросоюзі, є відсутність комплексної інфраструктури, вважає виконавчий директор Співтовариства європейських залізниць (CER) Альберто Маццола.

За його словами, національні оператори приділяють основну увагу подальшому розвитку залізничних колій усередині країни, а не їх з'єднанню з коліями сусідніх держав.

Створення комплексної високошвидкісної мережі, що охоплює найбільші регіони і міста ЄС, може обійтися в 550 млрд євро, йдеться в спеціальній доповіді Ernst & Young.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Незважаючи на затримку у схваленні в Конгресі США фінансування для України, допомога USAID не припинялася

Китай розпочав здійснення історичної місії зі збору зразків зі зворотного боку Місяця

Посол США: військова та економічна допомога, підтримка реформ і підзвітність - основні цілі виділених для України $61 млрд

Війська РФ за минулий день обстріляли 10 громад Сумської області

Мелоні підтвердила прихильність Італії організації у Швейцарії Глобального саміту миру в Україні

МЗС рекомендує громадянам України уникати відвідування місць масового скупчення людей у Тбілісі

Уряд продовжив на 1 місяць термін дії відстрочки від призову співробітникам "Укрзалізниці"

Затримано керівника ДП "Адміністрації річкових портів", якого підозрюють в одержанні хабаря за дозвіл влаштувати місця для відпочинку на причалах

Єрмак і Сіято обговорили ключові питання українсько-угорських відносин

У Бородянці Київської області "зникли" 20 млн грн на відновлення - Держаудитслужба

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА