Інтерфакс-Україна
17:36 01.09.2023

Продаж шкільних товарів в "Епіцентрі" зріс на 62%

3 хв читати
Продаж шкільних товарів в "Епіцентрі" зріс на 62%

Продаж шкільних товарів у мережі торговельних центрів "Епіцентр" напередодні нового навчального року зріс на 62%, повідомили в пресслужбі групи агентству "Інтерфакс-Україна".

"Частка продажу шкільних товарів на сході країни зменшилася, тоді як у Києві та на заході зросла. Це пов'язано не лише з виїздом дітей із небезпечних регіонів, а й із невизначеністю майбутнього формату навчання. До того ж ми спостерігаємо непоодинокі випадки, коли благодійні організації та волонтери закуповують канцтовари для дітей східного регіону саме в Києві. Загалом, незважаючи на загальне зменшення кількості дітей у країні, ми розраховуємо вийти на показник товарообігу 2021 року", - повідомила керівниця департаменту "Канцтовари" мережі "Епіцентр" Людмила Занаревська.

Цього року сезон шкільного ярмарку в мережі "Епіцентр" стартував із перших днів серпня. Як зазначають у компанії, батьки заздалегідь знали, що навчання відбуватиметься в офлайн-форматі та розпочнеться 1 вересня, тому намагалися підготуватися до школи заздалегідь. У результаті в серпні продаж шкільних товарів у мережі "Епіцентр" зріс на 62% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Найбільшу динаміку зростання продемонструвала категорія рюкзаків, реалізація яких зросла вдвічі. Зокрема це пов'язано з відкладеним попитом, адже торік значна частина споживачів відмовилася від цієї покупки в прагненні заощадити гроші. До найпопулярніших серед покупців шкільних товарів також увійшли зошити, щоденники, пенали, ручки та кольорові олівці.

Водночас в "Епіцентрі" фіксують деяке зменшення попиту на товари не зі шкільних списків, як-от декоративні ручки та блокноти. Хоча наголошується, що в умовах повномасштабної війни українські споживачі більш виважено та раціонально підходять до купівлі необхідних товарів і ретельно розраховують свій бюджет.

У компанії також відзначають тенденцію зростання онлайн-продажу шкільних товарів, частка яких збільшується з року в рік.

ТОВ "Епіцентр К" створено 2003 року, відкрило свій перший гіпермаркет у Києві в грудні того самого року. На сьогодні розвиває найбільшу в країні мережу торговельних центрів "Епіцентр", яка є лідером ринку в сегменті роздрібної торгівлі товарами для дому та ремонту. Входить до групи компаній "Епіцентр К", що розвиває також інтернет-магазин із маркетплейсом Epicentrk.ua, мережі гіпермаркетів "Нова лінія", спортивних товарів Intersport, 4F та The Athlete's foot (TAF), а також агрокомпанію "Епіцентр Агро", заводи з виробництва керамічної плитки та керамограніту Epicentr Ceramic Corporation і "Карпатська кераміка", деревообробне підприємство ЦБМ "Осмолода".

До повномасштабного вторгнення РФ в Україну мережа "Епіцентр" об'єднувала понад 80 торговельних центрів у всіх регіонах країни. Унаслідок артилерійських і ракетних обстрілів агресора низку ТЦ було суттєво пошкоджено, а чотири центри в Маріуполі, Херсоні, Чернігові та Бучі - повністю знищено.

За даними Єдиного держреєстру юросіб та фізосіб-підприємців, учасниками ТОВ "Епіцентр К" є Олександр Герега (51,3%), Галина Герега (47,97%) і Тетяна Суржик (0,73%).

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Частина Чернігівщини знову знеструмлена через ворожий удар

В понеділок на заході України очікуються значні пориви вітру – Укргідрометцентр

Внаслідок удару ворожого дрона по Харкову постраждалих немає

Зеленський у Греції: Впевнений, що сьогодні вдасться реалізувати домовленості щодо енергетичної підтримки України

СБС ЗСУ завдали удару по Новокуйбишевському НПЗ на території РФ

Пасажиропотік за тиждень впав ще на 8,7%

В західних областях в найближчі дві доби невеликі, місцями значні дощі, на решті території України переважно без опадів

Зеленський доручив оновити керівництво ФДМУ, АРМА, НКРЕКП, Держатомрегулювання та Деженергонагляду

Україна та Європа підготували нові сильні домовленості щодо зміцнення ППО – Зеленський

У Києві з 17 до 21 листопада змінять маршрути деяких трамваїв через ремонт колій

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА