Інтерфакс-Україна
11:18 15.07.2021

Віце-президент ЄК: Україні варто подумати над створенням системи торгівлі викидами з правильною ціною на вуглець

2 хв читати
Віце-президент ЄК: Україні варто подумати над створенням системи торгівлі викидами з правильною ціною на вуглець

Україні варто подумати про ухвалення дорожньої карти, яка направлятиме її зусилля зі створення ефективної системи торгівлі викидами з правильною ціною на вуглець, заявив віце-президент Європейської Комісії з міжвідомчих відносин та прогнозування Марош Шефчович.

"У ЄС ми використовуємо ринковий механізм, при якому ціна регулюється попитом і пропозицією. Поточна ціна становить 55 євро за тонну CO2. Висока ціна вуглецю спонукає нашу промисловість використовувати чисті технології, впроваджувати заходи щодо підвищення енергоефективності тощо. Ми визнаємо і цінуємо, що відправна точка для України відрізняється від відправної точки для країн-членів ЄС. Ніхто не очікує, що Україна вийде наразі на цей рівень цін. Однак Україні варто подумати про ухвалення дорожньої карти, яка направлятиме її зусилля зі створення ефективної системи торгівлі викидами з правильною ціною на вуглець", - сказав Марош Шефчович в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

Він наголосив, що цінує зусилля України в галузі "зеленої" трансформації.

"Я можу повністю солідаризуватися з Україною, тому що я ваш сусід, я зі Словаччини. Отже, я знаю, що промислова трансформація і "зелена" та цифрова трансформація складні. Більше того, у вас величезна напруженість на східному кордоні. Тому я ціную ваші зусилля у цій сфері", - зазначив Марош Шефчович.

Віце-президент Європейської Комісії зазначив, що на конференції зі зміни клімату в Глазго, зокрема Україна, має переглянути кліматичні цілі в сторону збільшення.

"На конференції зі зміни клімату в Глазго (COP 26) буде весь світ, кожна країна. Ми вважаємо за необхідне переглянути кліматичні цілі в сторону збільшення. Отже, я розумію, що Україна також розглядає можливість збільшення своєї мети з мінус 40% до амбітнішої мети. Я розумію, що також є чіткі наміри скоротити обсяг енергії, що виробляється з вугілля, і збільшити до 20% енергію, вироблену з відновлюваних джерел енергії. Все це дуже важливі цілі", - пояснив він.

Марош Шефчович також додав, що Україна має величезний транспортний потенціал, тому що існують відповідні технології.

"Звісно, вам потрібні зарядні станції, які ми називаємо нашою "брюссельською англійською" альтернативною паливною інфраструктурою для зарядки електромобілів, або в майбутньому водневі заправні станції - можливо, для вантажівок. У Німеччині та деяких інших країнах вже використовують водневі локомотиви для поїздів, і все більше і більше водень розглядається як паливо для морських або суднових перевезень. Це одна зі сфер, у якій, я гадаю, Україна може зробити навіть більше, тому що ви велика країна і у вас дуже важливий транспортний центр", - сказав він.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Біометан з України конкурентоспроможний, але є низка загроз цьому – енергоексперт Занєвич

Глава Міндовкілля: Оновлена СНВР фокусується на відновлені екосистем, ВДЕ та інноваційних технологіях

ВДЕ-генерація в Україні освоїла менше 10% придатних для неї територій – топ-менеджер Ощаду

Потужність офшорних вітряків у світі зросте на 19 ГВт у 2025 році - Rystad

ЄК допоможе Україні в закупівлі природного газу та розвитку відновлюваних газів – пакет підтримки

Vitagro експортувала першу партію біометану приблизно 68 тис. куб. м в Німеччину – компанія

Енергомитниця оформила першу декларацію для експорту біометану

"Укренерго" може спрямувати на борги на БР та перед виробниками "зеленої" е/е 12-13 млрд грн – глава компанії

"Галс Агро" планує експортувати біометан приблизно в кінці лютого – глава напрямку ВДЕ

Україна планує запозичити досвід Бразилії у виробництві біоетанолу

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА