11:18 15.07.2021

Віце-президент ЄК: Україні варто подумати над створенням системи торгівлі викидами з правильною ціною на вуглець

2 хв читати
Віце-президент ЄК: Україні варто подумати над створенням системи торгівлі викидами з правильною ціною на вуглець

Україні варто подумати про ухвалення дорожньої карти, яка направлятиме її зусилля зі створення ефективної системи торгівлі викидами з правильною ціною на вуглець, заявив віце-президент Європейської Комісії з міжвідомчих відносин та прогнозування Марош Шефчович.

"У ЄС ми використовуємо ринковий механізм, при якому ціна регулюється попитом і пропозицією. Поточна ціна становить 55 євро за тонну CO2. Висока ціна вуглецю спонукає нашу промисловість використовувати чисті технології, впроваджувати заходи щодо підвищення енергоефективності тощо. Ми визнаємо і цінуємо, що відправна точка для України відрізняється від відправної точки для країн-членів ЄС. Ніхто не очікує, що Україна вийде наразі на цей рівень цін. Однак Україні варто подумати про ухвалення дорожньої карти, яка направлятиме її зусилля зі створення ефективної системи торгівлі викидами з правильною ціною на вуглець", - сказав Марош Шефчович в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

Він наголосив, що цінує зусилля України в галузі "зеленої" трансформації.

"Я можу повністю солідаризуватися з Україною, тому що я ваш сусід, я зі Словаччини. Отже, я знаю, що промислова трансформація і "зелена" та цифрова трансформація складні. Більше того, у вас величезна напруженість на східному кордоні. Тому я ціную ваші зусилля у цій сфері", - зазначив Марош Шефчович.

Віце-президент Європейської Комісії зазначив, що на конференції зі зміни клімату в Глазго, зокрема Україна, має переглянути кліматичні цілі в сторону збільшення.

"На конференції зі зміни клімату в Глазго (COP 26) буде весь світ, кожна країна. Ми вважаємо за необхідне переглянути кліматичні цілі в сторону збільшення. Отже, я розумію, що Україна також розглядає можливість збільшення своєї мети з мінус 40% до амбітнішої мети. Я розумію, що також є чіткі наміри скоротити обсяг енергії, що виробляється з вугілля, і збільшити до 20% енергію, вироблену з відновлюваних джерел енергії. Все це дуже важливі цілі", - пояснив він.

Марош Шефчович також додав, що Україна має величезний транспортний потенціал, тому що існують відповідні технології.

"Звісно, вам потрібні зарядні станції, які ми називаємо нашою "брюссельською англійською" альтернативною паливною інфраструктурою для зарядки електромобілів, або в майбутньому водневі заправні станції - можливо, для вантажівок. У Німеччині та деяких інших країнах вже використовують водневі локомотиви для поїздів, і все більше і більше водень розглядається як паливо для морських або суднових перевезень. Це одна зі сфер, у якій, я гадаю, Україна може зробити навіть більше, тому що ви велика країна і у вас дуже важливий транспортний центр", - сказав він.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Верховна Рада ухвалила в цілому законопроєкт про відкриття експорту біометану - депутат

Ощадбанк візьме участь у фінансуванні ВЕС 520 МВт на заході України - заступник голови

Xiaomi розпочне продаж свого першого електромобіля наприкінці березня

ВЕС повністю вийшли на вільний ринок в обхід "ГарПок" - голова УВЕА

Механізм CBAM на жорсткі викиди вуглецю в ЄС може зруйнувати низку меткомпаній України через її неготовність в умовах війни - експерти

Країни ЄС домовилися і далі добровільно скорочувати попит на газ

Міненерго розраховує на розблокування експорту біометану, щодо природного газу все залежатиме від ситуації з нацбезпекою - заступник міністра

Як Україні започаткувати сталий розвиток транспортної системи – думка експертів

VITAGRO просить прискорити ухвалення Радою законопроєкту щодо митного оформлення експорту біометану

Кабмін ухвалив постанову про впровадження гарантій походження е/е з ВДЕ - Міненерго

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА