Інтерфакс-Україна
14:33 26.12.2024

МОЗ має намір у 2025 році врегулювати питання маркетингу ліків

1 хв читати
МОЗ має намір у 2025 році врегулювати питання маркетингу ліків

Міністерство охорони здоров'я України у 2025 році має намір врегулювати питання маркетингу лікарських засобів, повідомив глава відомства Віктор Ляшко.

"За тією інформацією, яку ми маємо від АМКУ, ми бачимо, що маркетингові платежі від виробника і від імпортера ліків становлять більшу частину вартості лікарського засобу, яку оплачує кінцевий споживач. Ми вже заборонили промоцію ліків через лікарів і фармацевтів. Тепер треба чітко врегулювати правила маркетингу лікарських засобів, щоб розуміти, як виробник чи імпортер проплачує за маркетинг і що таке маркетинг", - сказав він в ефірі каналу "Доктор Булавінова".

Ляшко повідомив, що МОЗ найближчим часом винесе на громадське обговорення посібник із належної практики промоції лікарських засобів.

"Ми даємо пропозиції до законодавчого регулювання маркетингу лікарських засобів, що заборонено, а що дозволено", - сказав він.

Ляшко зазначив, що виробники та імпортери "платять (аптекам - ІФ-У) за маркетинг, а чітких визначень, що таке викладка, підсвічування, реклама та інше, немає, і від цього відбуваються певні зловживання".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Зниженню попиту на продукцію фармкомпанії "Дарниця" могло сприяти незниження цін після скасування маркетингових платежів

Фармкомпанія "Дарниця" призупинила виробництво через конфлікт з аптечними мережами – ЗМІ

Проєкт держбюджету-2026 передбачає збільшення фінансування медичних держзакупівель на 29%, до 15,1 млрд грн

Кіпр готовий розширювати співпрацю з Україною у сфері реабілітаційних програм для громадян

Видатки на охорону здоров'я в проєкті дербюджету-2026 передбачені в розмірі 258 млрд грн

МОЗ розробляє програми реабілітації для пацієнтів з хворобами серцево-судинної системи

В Україні почала роботу онлайн-платформа превентивної медицини

25 команд з УЧХ взяли участь у тренінгової академії REDpreneur Ukraine

Фаховий коледж УЧХ надає повну загальну середню освіту

Фармкомпанія Farmak в 1-му півріччі вийшла на ринки Китаю, Судану, Катару та Оману

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА