Інтерфакс-Україна
10:54 27.03.2018

Кампанія "Лікар для кожної сім'ї" стартує в Києві 2 квітня

1 хв читати
Кампанія "Лікар для кожної сім'ї" стартує в Києві 2 квітня

Кампанія з вибору лікаря первинної медичної допомоги "Лікар для кожної сім'ї" у рамках медичної реформи стартує в столиці 2 квітня, повідомила прес-служба Київської міської державної адміністрації (КМДА).

В адміністрації запевнили, що столичні медустанови первинної меддопомоги готові до початку кампанії.

"Для підписання декларації необхідно прийти до лікаря з паспортом та ідентифікаційним кодом, а також з телефоном (для реєстрації у системі). Декларацію від імені дитини можуть підписати батьки або опікун, маючи при собі свідоцтво про народження маленького пацієнта", - цитує прес-служба слова директора департаменту охорони здоров'я КМДА Валентини Гінзбург.

У кожному медичному закладі первинної ланки призначено відповідальну особу, до якої слід звертатися у разі виникнення будь-яких питань, пов'язаних із вибором лікаря.

Медреформа передбачає, що терапевт може обслуговувати до 2 тис. пацієнтів, сімейний лікар - 1,8 тис., педіатр - 900.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Уряд підтримав пропозицію збільшити фінансування закупівлі ліків на 3,1 млрд грн, для покриття потреби необхідно 8,6 млрд грн

Україна за 5 міс. імпортувала ліків на $836 млн, експортувала на $93 млн

Стаціонарна психіатрична допомога дітям фінансуватиметься тільки в багатопрофільних дитячих лікарнях – МОЗ

Центр естетичної медицини BG Lab в Києві відновив роботу після руйнування внаслідок ракетної атаки

Закупівлі ліків для пацієнтів з первинним імунодефіцитом в 2025р профінансовані на 39% - БФ "Пацієнти України"

Ціни на велику кількість ліків будуть знижені вже до кінця літа - Ляшко

Кличко відвідав поранених після російського обстрілу та розповів про їхнє лікування

Рада дозволила закупівлі ліків за механізмом ДКД за кошти місцевих бюджетів

Запропоновані платежі за маркетинг ліків в роздріб до 3% за рецептурні та 20% за безрецептурні спричинять зростання цін – АПРАД

АВЛУ підтримує пропозиції МОЗ щодо врегулювання маркетингу на фармринку на рівні 20% для безрецептурних препаратів

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА