16:04 16.05.2018

МОЗ ініціює обов'язкову відповідність реклами лікзасобів змісту інструкції до них

2 хв читати
МОЗ ініціює обов'язкову відповідність реклами лікзасобів змісту інструкції до них

Міністерство охорони здоров'я України пропонує на законодавчому рівні закріпити відповідність змісту реклами лікарських засобів інструкції про їх застосування, повідомила експерт із юридичних питань міністерства Марина Слободніченко на прес-конференції в середу.

Відповідно до законопроекту "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо вдосконалення порядку рекламування лікарських засобів)", оприлюдненого на сайті Міністерства охорони здоров'я, реклама також повинна містити номер реєстраційного посвідчення лікарського засобу, що дасть змогу оперативно відстежувати, чи дозволений той чи інший препарат до рекламування.

Серед пропонованих законопроектом змін, що стосуються змісту реклами, також заборона на участь у рекламі відомих і популярних осіб, заборона на використання інформації про можливості дистанційного діагностування та призначення курсу лікування, а також інформації про те, що препарат призначений виключно для дітей.

Крім того, в проекті закону пропонується заборонити до рекламування народну медицину та цілительство.

Відомство також ініціює впровадження 5-відсоткових штрафних санкцій (за одне порушення) від розміру ліцензійного збору стосовно телерадіокомпаній за порушення норм законодавства щодо рекламування ліків.

"Ми пропонуємо застосовувати до таких компаній (що здійснюють рекламу лікарських засобів, заборонених до рекламування, - ІФ) штрафну санкцію в розмірі 5% від ліцензійного платежу, який вони оплачують при отриманні своєї ліцензії", - сказала М.Слободніченко.

У разі прийняття законопроекту право застосування таких санкцій може бути закріплене за Національною радою України з питань з питань телебачення і радіомовлення.

Як зазначив заступник міністра охорони здоров'я Роман Ілик, законопроект передбачає розробку урядом порядку поширення реклами, спрямованої на лікарів і фармацевтів, і визначає поняття "спеціалізовані видання", в яких виробники можуть інформувати про інноваційні препарати.

Як повідомлялося, в березні 2018 року група народних депутатів ініціювала законопроект, у якому запропонувала впровадити норму, відповідно до якої тексти реклами лікарських засобів мають узгоджуватися з Міністерством охорони здоров'я України.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Кабмін затвердив постанову щодо вдосконалення системи донорської крові

Кабмін розподілив 3,3 млрд грн на проєкти відбудови та розвитку у сфері медицини

МОЗ констатує зменшення кількості випадків ГРВІ, грипу та COVID-19

"Лікарі без кордонів" фіксують на прифронтових територіях обмежений доступ до медпослуг та брак медперсоналу

Мобільні реабілітаційні команди УЧХ розпочали діяльність на Чернігівщині

Фармкомпанія "Дарниця" стала членом асоціації "Виробники ліків України"

AbbVie вийде на ринок препаратів від ожиріння через угоду з Gubra на $2,2 млрд

Уряд запровадив верифікацію перебування лікарів "первинки" за кордоном

Лідери фармринку України заявили про обшуки напередодні анонсованого ними зниження цін на ліки

МВС вивчає пропозицію аптек прибрати вимогу окремого приміщення для зберігання наркотичних препаратів – Радуцький

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА