Інтерфакс-Україна
16:04 16.05.2018

МОЗ ініціює обов'язкову відповідність реклами лікзасобів змісту інструкції до них

2 хв читати
МОЗ ініціює обов'язкову відповідність реклами лікзасобів змісту інструкції до них

Міністерство охорони здоров'я України пропонує на законодавчому рівні закріпити відповідність змісту реклами лікарських засобів інструкції про їх застосування, повідомила експерт із юридичних питань міністерства Марина Слободніченко на прес-конференції в середу.

Відповідно до законопроекту "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо вдосконалення порядку рекламування лікарських засобів)", оприлюдненого на сайті Міністерства охорони здоров'я, реклама також повинна містити номер реєстраційного посвідчення лікарського засобу, що дасть змогу оперативно відстежувати, чи дозволений той чи інший препарат до рекламування.

Серед пропонованих законопроектом змін, що стосуються змісту реклами, також заборона на участь у рекламі відомих і популярних осіб, заборона на використання інформації про можливості дистанційного діагностування та призначення курсу лікування, а також інформації про те, що препарат призначений виключно для дітей.

Крім того, в проекті закону пропонується заборонити до рекламування народну медицину та цілительство.

Відомство також ініціює впровадження 5-відсоткових штрафних санкцій (за одне порушення) від розміру ліцензійного збору стосовно телерадіокомпаній за порушення норм законодавства щодо рекламування ліків.

"Ми пропонуємо застосовувати до таких компаній (що здійснюють рекламу лікарських засобів, заборонених до рекламування, - ІФ) штрафну санкцію в розмірі 5% від ліцензійного платежу, який вони оплачують при отриманні своєї ліцензії", - сказала М.Слободніченко.

У разі прийняття законопроекту право застосування таких санкцій може бути закріплене за Національною радою України з питань з питань телебачення і радіомовлення.

Як зазначив заступник міністра охорони здоров'я Роман Ілик, законопроект передбачає розробку урядом порядку поширення реклами, спрямованої на лікарів і фармацевтів, і визначає поняття "спеціалізовані видання", в яких виробники можуть інформувати про інноваційні препарати.

Як повідомлялося, в березні 2018 року група народних депутатів ініціювала законопроект, у якому запропонувала впровадити норму, відповідно до якої тексти реклами лікарських засобів мають узгоджуватися з Міністерством охорони здоров'я України.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Заборона на укладання маркетингових договорів між аптеками та виробниками не призвела до здешевлення препаратів для пацієнтів – думка

Попит на аналізи за ПМГ значно перевищує законтрактовані НСЗУ обсяги з приватними лабораторіями – думка

Захисні споруди для генераторів мають 60% українських лікарень - МОЗ

Член ради директорів "Дарниці" радить українцям звертатися до правоохоронців за відсутності "Цитрамону" виробництва компанії в аптеках

В перший рік програми безкоштовного скринінгу здоров’я його пройдуть близько 5 млн українців – МОЗ

Головна лікарка КМКЛ №4 очолила департамент охорони здоров’я КМДА

МОЗ фіксує "шалене" навантаження на психіатрів – Ляшко

Урядовий законопроект про репродуктивні технології може призвести до втрати Україною статусу "репродуктивного хабу Європи" – експерти

Українські клініки за 9 міс. в Україні провели 459 трансплантацій

УЧХ навчив надавати першу допомогу близько 400 тисячам людей

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА