Інтерфакс-Україна
16:04 16.05.2018

МОЗ ініціює обов'язкову відповідність реклами лікзасобів змісту інструкції до них

2 хв читати
МОЗ ініціює обов'язкову відповідність реклами лікзасобів змісту інструкції до них

Міністерство охорони здоров'я України пропонує на законодавчому рівні закріпити відповідність змісту реклами лікарських засобів інструкції про їх застосування, повідомила експерт із юридичних питань міністерства Марина Слободніченко на прес-конференції в середу.

Відповідно до законопроекту "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо вдосконалення порядку рекламування лікарських засобів)", оприлюдненого на сайті Міністерства охорони здоров'я, реклама також повинна містити номер реєстраційного посвідчення лікарського засобу, що дасть змогу оперативно відстежувати, чи дозволений той чи інший препарат до рекламування.

Серед пропонованих законопроектом змін, що стосуються змісту реклами, також заборона на участь у рекламі відомих і популярних осіб, заборона на використання інформації про можливості дистанційного діагностування та призначення курсу лікування, а також інформації про те, що препарат призначений виключно для дітей.

Крім того, в проекті закону пропонується заборонити до рекламування народну медицину та цілительство.

Відомство також ініціює впровадження 5-відсоткових штрафних санкцій (за одне порушення) від розміру ліцензійного збору стосовно телерадіокомпаній за порушення норм законодавства щодо рекламування ліків.

"Ми пропонуємо застосовувати до таких компаній (що здійснюють рекламу лікарських засобів, заборонених до рекламування, - ІФ) штрафну санкцію в розмірі 5% від ліцензійного платежу, який вони оплачують при отриманні своєї ліцензії", - сказала М.Слободніченко.

У разі прийняття законопроекту право застосування таких санкцій може бути закріплене за Національною радою України з питань з питань телебачення і радіомовлення.

Як зазначив заступник міністра охорони здоров'я Роман Ілик, законопроект передбачає розробку урядом порядку поширення реклами, спрямованої на лікарів і фармацевтів, і визначає поняття "спеціалізовані видання", в яких виробники можуть інформувати про інноваційні препарати.

Як повідомлялося, в березні 2018 року група народних депутатів ініціювала законопроект, у якому запропонувала впровадити норму, відповідно до якої тексти реклами лікарських засобів мають узгоджуватися з Міністерством охорони здоров'я України.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

McDonald's в Україні передає понад 17,6 млн грн на будівництво благодійного простору в "Охматдиті"

В Україні лабораторно підтвердили випадки нових субваріантів коронавірусу Nimbus та Stratus - МОЗ

ЮНІСЕФ поставила в Україну 136 тис. доз вакцини АКДП у межах співпраці України з Gavi

Аптечна мережа "9-1-1" призупинила роботу мобільних аптек у Харківській та Херсонській областях

Нова мобільна реабілітаційна команда УЧХ запрацювала у Кременчуці

В Україні відсутні суб’єкти господарювання, які отримали дозвіл на паралельний імпорт ліків - МЗУ

До законопроекту про податкові зміни для реалізації концепції Defence City надійшли правки, які можуть спричинити дефіцит ліків – ЄБА

Новий штам COVID-19 Stratus виявлено у семи областях України

УЧХ очолює рейтинг доброчинних організацій України

Кількість госпіталізацій через Covid-19 в Києві зросла в рази за місяць - департамент охорони здоров'я

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА