Інтерфакс-Україна
16:04 16.05.2018

МОЗ ініціює обов'язкову відповідність реклами лікзасобів змісту інструкції до них

2 хв читати
МОЗ ініціює обов'язкову відповідність реклами лікзасобів змісту інструкції до них

Міністерство охорони здоров'я України пропонує на законодавчому рівні закріпити відповідність змісту реклами лікарських засобів інструкції про їх застосування, повідомила експерт із юридичних питань міністерства Марина Слободніченко на прес-конференції в середу.

Відповідно до законопроекту "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо вдосконалення порядку рекламування лікарських засобів)", оприлюдненого на сайті Міністерства охорони здоров'я, реклама також повинна містити номер реєстраційного посвідчення лікарського засобу, що дасть змогу оперативно відстежувати, чи дозволений той чи інший препарат до рекламування.

Серед пропонованих законопроектом змін, що стосуються змісту реклами, також заборона на участь у рекламі відомих і популярних осіб, заборона на використання інформації про можливості дистанційного діагностування та призначення курсу лікування, а також інформації про те, що препарат призначений виключно для дітей.

Крім того, в проекті закону пропонується заборонити до рекламування народну медицину та цілительство.

Відомство також ініціює впровадження 5-відсоткових штрафних санкцій (за одне порушення) від розміру ліцензійного збору стосовно телерадіокомпаній за порушення норм законодавства щодо рекламування ліків.

"Ми пропонуємо застосовувати до таких компаній (що здійснюють рекламу лікарських засобів, заборонених до рекламування, - ІФ) штрафну санкцію в розмірі 5% від ліцензійного платежу, який вони оплачують при отриманні своєї ліцензії", - сказала М.Слободніченко.

У разі прийняття законопроекту право застосування таких санкцій може бути закріплене за Національною радою України з питань з питань телебачення і радіомовлення.

Як зазначив заступник міністра охорони здоров'я Роман Ілик, законопроект передбачає розробку урядом порядку поширення реклами, спрямованої на лікарів і фармацевтів, і визначає поняття "спеціалізовані видання", в яких виробники можуть інформувати про інноваційні препарати.

Як повідомлялося, в березні 2018 року група народних депутатів ініціювала законопроект, у якому запропонувала впровадити норму, відповідно до якої тексти реклами лікарських засобів мають узгоджуватися з Міністерством охорони здоров'я України.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Уряд підтримав пропозицію збільшити фінансування закупівлі ліків на 3,1 млрд грн, для покриття потреби необхідно 8,6 млрд грн

Стаціонарна психіатрична допомога дітям фінансуватиметься тільки в багатопрофільних дитячих лікарнях – МОЗ

Центр естетичної медицини BG Lab в Києві відновив роботу після руйнування внаслідок ракетної атаки

Закупівлі ліків для пацієнтів з первинним імунодефіцитом в 2025р профінансовані на 39% - БФ "Пацієнти України"

Кличко відвідав поранених після російського обстрілу та розповів про їхнє лікування

Рада дозволила закупівлі ліків за механізмом ДКД за кошти місцевих бюджетів

Запропоновані платежі за маркетинг ліків в роздріб до 3% за рецептурні та 20% за безрецептурні спричинять зростання цін – АПРАД

"Лікарі без кордонів" відмічають збільшення звернень по допомогу через ПТСР

Медики нацпрограми "Неопалимі" розпочали видалення зі шкіри українця рубців у вигляді напису, зробленого йому в полоні

УЧХ бере участь у Всесвітньому дні донора крові

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА