Інтерфакс-Україна
18:36 30.08.2018

МОЗ пропонує розмежувати медичні та адміністративні функції керівників медзакладів

2 хв читати
МОЗ пропонує розмежувати медичні та адміністративні функції керівників медзакладів

Міністерство охорони здоров'я України пропонує розмежувати адміністративні та медичні функції керівників закладів охорони здоров'я, переклавши їх виконання з головного лікаря на генерального та медичного директорів.

Відповідний проект наказу міністерства про внесення змін до довідника кваліфікаційних характеристик професійних працівників сфери охорони здоров'я оприлюднено на сайті відомства для громадського обговорення.

Як уточнили в Міністерстві охорони здоров'я, наразі в медзакладах усі функції - і адміністративні, і медичні - виконують головні лікарі, що є для них великим навантаженням.

"У багатьох розвинених країнах світу цей величезний масив роботи виконують два фахівці - генеральний директор займається ключовими адміністративними питаннями, а медичний директор курує всі медичні процеси. Такі кадрові рішення вже десятки років ефективно діють у всьому світі, зокрема у багатьох країнах-членах Європейського Союзу. З січня 2019 року такий механізм буде і в Україні", - зазначено в повідомленні.

Проект передбачає запровадити посаду медичного директора, за яким буде закріплено виключно питання, пов'язані з розробкою та впровадженням систем безперервного вдосконалення якості медпослуг, впровадженням сучасних методик лікування, оцінкою якості послуг, безперервним професійним розвитком медперсоналу. Крім цього, до його функцій також входитиме організація медичної допомоги за надзвичайних ситуацій. Посаду медичного директора пропонується внести до довідника медичних професій із 2019 року.

У свою чергу питаннями господарської діяльності медзакладу займатиметься генеральний директор. Проектом змін передбачено, що до його функцій входитиме стратегічне планування та формування бюджету, координація роботи установи, аналіз економічної активності, залучення коштів та інвестицій на розвиток.

До 2022 року обіймати посаду директора на конкурсній основі може претендент з юридичною, економічною, лікарською освітою. Після 2022 року особам, які претендують на посаду генерального директора, необхідно буде отримати освіту в галузі знань "Управління та адміністрування" або "Публічне управління та адміністрування".

У МОЗ також акцентували увагу, що головні лікарі, які уклали або укладуть трудові договори до моменту, коли наказ набуде чинності - 1 січня 2019 року, працюватимуть за старою моделлю до завершення терміну дії, визначеного в документі. Після завершення терміну, прописаного в договорі, головні лікарі зможуть проходити конкурси і на посаду генерального директора медзакладу, і на посаду медичного директора.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Жінки з медичною освітою будуть взяті на військовий облік автоматично, без особистої присутності

Науковець Інституту ім.Філатова увійшов до складу експертів міжнародної спільноти офтальмологів Vision Academy

МОЗ розширив перелік дозувань ліків на основі канабісу, які виготовляються в аптеках

Дофінансування держзакупівлі ліків на 3,1 млрд грн дозволить закрити 100% потреби по багатьом позиціям онкології та серцево-судинних захворюваннях – Адаманов

Академія медицини грудного вигодовування закликає обмежити маркетинг виробників замінників грудного молока на медконференціях

Всеукраїнська Рада захисту прав та безпеки пацієнтів просить київську владу  відновити закупівлю інноваційних ліків для онкохворих киян

Мінсоцполітики готує комплексне бачення для перезавантаження системи протезування

Кабмін планує запустити гранти для виробників біонічних протезів

Обмеження постачання ліків одному дистриб’ютору на рівні 20% не вплине на наявність препаратів у великих аптечних мережах – експерт

Обмеження відпуску ліків одному дистриб’ютору у межах 20% юридично вразливе і несе логістичні ризики – "Санофі"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА