Інтерфакс-Україна
11:39 19.03.2020

Українська компанія Revel Laboratory планує розпочати друк клапанів для апаратів ШВЛ за технологією італійської Isinnova

1 хв читати
Українська компанія Revel Laboratory планує розпочати друк клапанів для апаратів ШВЛ за технологією італійської Isinnova

- Українська компанія Revel Laboratory переводить роботу своїх 3D-принтерів на друк клапанів для апаратів штучної вентиляції легенів (ШВЛ) у зв'язку з їх нестачею на тлі епідемії коронавірусу, написав на своїй сторінці у Facebook співзасновник компанії Давид Ставніцер.

"Важкі часи вимагають інноваційних рішень. Саме тому Revel Laboratory переводить усі свої 3D-принтери на виробництво клапанів для ШВЛ. Це рішення придумали наші італійські колеги - компанія Isinnova. Такий клапан дає можливість приєднувати відразу двох пацієнтів на один апарат ШВЛ", - зазначив він.

За його словами, компанія вже зв'язалася з італійськими колегами й незабаром отримає технічні характеристики та 3D-моделі необхідних клапанів.

Revel Laboratory просить зв'язатися з нею лікарні, які мають перебої з поставками клапанів або необхідність у додаткових поставках, а також виробників пластику для 3D-друку, які зможуть поставити допущений до використання в медицині Nylon P12 (1,75 або 2,85 мм).

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Уряд підтримав пропозицію збільшити фінансування закупівлі ліків на 3,1 млрд грн, для покриття потреби необхідно 8,6 млрд грн

Україна за 5 міс. імпортувала ліків на $836 млн, експортувала на $93 млн

Стаціонарна психіатрична допомога дітям фінансуватиметься тільки в багатопрофільних дитячих лікарнях – МОЗ

Центр естетичної медицини BG Lab в Києві відновив роботу після руйнування внаслідок ракетної атаки

Закупівлі ліків для пацієнтів з первинним імунодефіцитом в 2025р профінансовані на 39% - БФ "Пацієнти України"

Ціни на велику кількість ліків будуть знижені вже до кінця літа - Ляшко

Кличко відвідав поранених після російського обстрілу та розповів про їхнє лікування

Рада дозволила закупівлі ліків за механізмом ДКД за кошти місцевих бюджетів

Запропоновані платежі за маркетинг ліків в роздріб до 3% за рецептурні та 20% за безрецептурні спричинять зростання цін – АПРАД

АВЛУ підтримує пропозиції МОЗ щодо врегулювання маркетингу на фармринку на рівні 20% для безрецептурних препаратів

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА