Інтерфакс-Україна
11:44 18.11.2020

Найбільше скарг до контакт-центру МОЗ із протидії COVID-19 надходить із Київської області

1 хв читати
Найбільше скарг до контакт-центру МОЗ із протидії COVID-19 надходить із Київської області

Найбільша кількість звернень до контакт-центру Міністерства охорони здоров'я із протидії COVID-19 надходить із Київської області, повідомив заступник міністра охорони здоров'я Ярослав Кучер під час прес-брифінгу в Києві в середу.

"За якими регіонами найбільше звертаються на гарячу лінію - Київська область (18% звернень), Київ (14%), Дніпропетровська (9,6%), Харківська (6%) і Черкаська (5,3%) області", - сказав він.

За словами заступника міністра, як і раніше, найбільше скаржаться на роботу сімейних лікарів.

"За період роботи до контакт-центру звернулося понад 37 тис. громадян. До роботи в контакт-центрі залучені близько 150 операторів, які залежно від завантаженості гарячої лінії та часу доби чергують на цій лінії", - додав Кучер.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Для студентів-медиків і фармацевтів підготовка офіцерів запасу стане обов’язковою частиною навчання - Свириденко

Центр психосоціальної підтримки УЧХ відкрився у Чернівцях

Всеукраїнські студентські змагання з МГП відбулися у Києві

Мережа "Сінево" розширила покриття лабораторної діагностики за ПМГ ще на 5 регіональних центрів

Держбюджет-2026 передбачає 258,6 млрд грн на сферу охорони здоров'я

Понад 59% зареєстрованих у 2025р. ветеринарних препаратів в Україні - вітчизняного виробництва

Україна формує новий ринок пластичної хірургії та медтуризму – експерт

НСЗУ планує запровадити верифікацію за системою "Аркан" лікарів, які перебувають за кордоном

Під час контрактування на 2026р загальні медзаклади зможуть укладати з НСЗУ трирічні контракти – голова НСЗУ

Медичний дім Odrex працює в звичайному режимі – заява компанії

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА