Інтерфакс-Україна
11:44 18.11.2020

Найбільше скарг до контакт-центру МОЗ із протидії COVID-19 надходить із Київської області

1 хв читати
Найбільше скарг до контакт-центру МОЗ із протидії COVID-19 надходить із Київської області

Найбільша кількість звернень до контакт-центру Міністерства охорони здоров'я із протидії COVID-19 надходить із Київської області, повідомив заступник міністра охорони здоров'я Ярослав Кучер під час прес-брифінгу в Києві в середу.

"За якими регіонами найбільше звертаються на гарячу лінію - Київська область (18% звернень), Київ (14%), Дніпропетровська (9,6%), Харківська (6%) і Черкаська (5,3%) області", - сказав він.

За словами заступника міністра, як і раніше, найбільше скаржаться на роботу сімейних лікарів.

"За період роботи до контакт-центру звернулося понад 37 тис. громадян. До роботи в контакт-центрі залучені близько 150 операторів, які залежно від завантаженості гарячої лінії та часу доби чергують на цій лінії", - додав Кучер.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Зниженню попиту на продукцію фармкомпанії "Дарниця" могло сприяти незниження цін після скасування маркетингових платежів

Фармкомпанія "Дарниця" призупинила виробництво через конфлікт з аптечними мережами – ЗМІ

Проєкт держбюджету-2026 передбачає збільшення фінансування медичних держзакупівель на 29%, до 15,1 млрд грн

Кіпр готовий розширювати співпрацю з Україною у сфері реабілітаційних програм для громадян

Видатки на охорону здоров'я в проєкті дербюджету-2026 передбачені в розмірі 258 млрд грн

МОЗ розробляє програми реабілітації для пацієнтів з хворобами серцево-судинної системи

В Україні почала роботу онлайн-платформа превентивної медицини

25 команд з УЧХ взяли участь у тренінгової академії REDpreneur Ukraine

Фаховий коледж УЧХ надає повну загальну середню освіту

Фармкомпанія Farmak в 1-му півріччі вийшла на ринки Китаю, Судану, Катару та Оману

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА