Інтерфакс-Україна
11:44 18.11.2020

Найбільше скарг до контакт-центру МОЗ із протидії COVID-19 надходить із Київської області

1 хв читати
Найбільше скарг до контакт-центру МОЗ із протидії COVID-19 надходить із Київської області

Найбільша кількість звернень до контакт-центру Міністерства охорони здоров'я із протидії COVID-19 надходить із Київської області, повідомив заступник міністра охорони здоров'я Ярослав Кучер під час прес-брифінгу в Києві в середу.

"За якими регіонами найбільше звертаються на гарячу лінію - Київська область (18% звернень), Київ (14%), Дніпропетровська (9,6%), Харківська (6%) і Черкаська (5,3%) області", - сказав він.

За словами заступника міністра, як і раніше, найбільше скаржаться на роботу сімейних лікарів.

"За період роботи до контакт-центру звернулося понад 37 тис. громадян. До роботи в контакт-центрі залучені близько 150 операторів, які залежно від завантаженості гарячої лінії та часу доби чергують на цій лінії", - додав Кучер.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Медики нацпрограми "Неопалимі" розпочали видалення зі шкіри українця рубців у вигляді напису, зробленого йому в полоні

УЧХ бере участь у Всесвітньому дні донора крові

НСЗУ позапланово перевірить використання антибіотиків в 6 лікарнях

В 2024 році українці переплатили за ліки 30 млрд через аптечний маркетинг – нардеп

Більше половини коштів ПМГ в 2024р були спрямовані на лікарні спроможної мережі – Ляшко

Єврокомісія залучить експертів для підтримки України у створенні органу держконтролю на фармринку

МОЗ пропонує дозволити маркетингові послуги для безрецептурних ліків до 20%, для рецептурних пропонує плату за наявність до 3%

"Санофі" та одеська клініка Святої Катерини запустили програму стратегічного партнерства

Продажі в аптеках України за квітень знизилися на майже 7% у грошовому вираженні порівняно з березнем

Держлікслужба видала перший дозвіл на ввезення в Україну субстанції медканабісу

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА