Інтерфакс-Україна
11:44 18.11.2020

Найбільше скарг до контакт-центру МОЗ із протидії COVID-19 надходить із Київської області

1 хв читати
Найбільше скарг до контакт-центру МОЗ із протидії COVID-19 надходить із Київської області

Найбільша кількість звернень до контакт-центру Міністерства охорони здоров'я із протидії COVID-19 надходить із Київської області, повідомив заступник міністра охорони здоров'я Ярослав Кучер під час прес-брифінгу в Києві в середу.

"За якими регіонами найбільше звертаються на гарячу лінію - Київська область (18% звернень), Київ (14%), Дніпропетровська (9,6%), Харківська (6%) і Черкаська (5,3%) області", - сказав він.

За словами заступника міністра, як і раніше, найбільше скаржаться на роботу сімейних лікарів.

"За період роботи до контакт-центру звернулося понад 37 тис. громадян. До роботи в контакт-центрі залучені близько 150 операторів, які залежно від завантаженості гарячої лінії та часу доби чергують на цій лінії", - додав Кучер.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Фармкомпанія Farmak в 1-му півріччі вийшла на ринки Китаю, Судану, Катару та Оману

Кабмін провів присвячене медичним питанням засідання уряду

У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт про врегулювання аптечної діяльності відповідно до норм ЄС

МОЗ підтримав ініціативу Мінветеранів щодо декларацій ветеранів з сімейними лікарями

Вартість лікування пацієнтів з ахондроплазією становить 1,7 млрд грн – Ляшко

Ліцензії на заготовку та тестування донорської крові отримали 19 суб’єктів системи крові

Кабмін розширив перелік безоплатних ліків і медвиробів, що закуповує держава - Свириденко

Підвищення захворюваності на ковід може тривати до кінця вересня – Кузін

Захворюваність на кір Україні суттєво зросла, від початку року зареєстровано майже 1200 випадків

Уряд розширить програму "Доступні ліки", запровадить нові тарифи на кардіохірургічну допомогу – Ляшко

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА