Інтерфакс-Україна
11:44 18.11.2020

Найбільше скарг до контакт-центру МОЗ із протидії COVID-19 надходить із Київської області

1 хв читати
Найбільше скарг до контакт-центру МОЗ із протидії COVID-19 надходить із Київської області

Найбільша кількість звернень до контакт-центру Міністерства охорони здоров'я із протидії COVID-19 надходить із Київської області, повідомив заступник міністра охорони здоров'я Ярослав Кучер під час прес-брифінгу в Києві в середу.

"За якими регіонами найбільше звертаються на гарячу лінію - Київська область (18% звернень), Київ (14%), Дніпропетровська (9,6%), Харківська (6%) і Черкаська (5,3%) області", - сказав він.

За словами заступника міністра, як і раніше, найбільше скаржаться на роботу сімейних лікарів.

"За період роботи до контакт-центру звернулося понад 37 тис. громадян. До роботи в контакт-центрі залучені близько 150 операторів, які залежно від завантаженості гарячої лінії та часу доби чергують на цій лінії", - додав Кучер.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

МОЗ розпочало перевірку одеської клініки Odrex

Бізнес очікує рішення щодо синхронізації Нацкаталогу цін та переліку реімбурсації

Україна має стати експертом в меддопомозі у разі бойової травми, але знання треба систематизувати - CEO Superhumans

МЗУ розробляє порядок відхилення пропозицій від системних порушників контрактів

Дві київські клініки постраждали від нічної атаки росіян

УЧХ розпочав новий цикл програми соціального відновлення ветеранів та їхніх родин

Зеленський: 11 закладів на Херсонщині мають підземні лікарні

Постраждалі від війни діти зможуть отримати послуги з оздоровлення - Мінсоцполітики

У шкільних чатах пішли повідомлення про ентеровірусну інфекцію, але суттєвого збільшення кількості звернень по меддопомогу не спостерігається – експерт

В епідсезоні 2025/26 поставки вакцин від грипу на ринок зменшилися майже вдвічі – експерт

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА