Інтерфакс-Україна
20:36 02.04.2022

Британська Venari Group розпочала випуск броньованих швидких для України

2 хв читати
Британська Venari Group розпочала випуск броньованих швидких для України

Venari Group, найстаріший та найбільший британський виробник швидких, розпочав випуск броньованих авто швидкої допомоги стандарту STANAG 4569 для порятунку поранених бійців та мирних громадян із зони ураження в Україні.

"Тиждень тому ми познайомилися з Олівером Нортом - генеральним директором Venari Group. Обговорили можливість перетворення колишніх армійських машин на броньовані реанімобілі. Олівер пообіцяв зупинити всі поточні замовлення, працювати в три зміни та виготовити достатню кількість машин для наших потреб! Без жодного прибутку для його компанії", - написав у своєму фейсбуці представник посольства України у Великій Британії Тарас Крикун у суботу.

За його словами, вже 1 квітня перші вісім машин були готові до відправлення.

"У вівторок буде ще сім. Потім шість машин щодня", - додав Крикун.

За його словами, практично кожен працівник підприємства хоче зробити свій особистий внесок, скрізь висять прапори України. "Замість "good afternoon" кажуть "Slava Ukraini", – наголосив Крикун.

У свою чергу благодійні фонди Віктора Пінчука та Олени Пінчук повідомили, що взяли участь у фінансуванні та організації цього проєкту. За інформацією пресслужби Фонду Віктора Пінчука у суботу, броньовані машини будуть відправлені з Британії наступного тижня.

Віктор та Олена Пінчуки висловили подяку посольству України у Великій Британії, Venari Group та члену парламенту Великої Британії Ендрю Персі за підтримку та допомогу в реалізації цього проєкту.

За даними місцевих ЗМІ, всього буде виготовлено 30 таких машин.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

НСЗУ позапланово перевірить використання антибіотиків в 6 лікарнях

В 2024 році українці переплатили за ліки 30 млрд через аптечний маркетинг – нардеп

Більше половини коштів ПМГ в 2024р були спрямовані на лікарні спроможної мережі – Ляшко

Єврокомісія залучить експертів для підтримки України у створенні органу держконтролю на фармринку

МОЗ пропонує дозволити маркетингові послуги для безрецептурних ліків до 20%, для рецептурних пропонує плату за наявність до 3%

"Санофі" та одеська клініка Святої Катерини запустили програму стратегічного партнерства

Продажі в аптеках України за квітень знизилися на майже 7% у грошовому вираженні порівняно з березнем

Понад 222 тис. справ розглянуто в системі оцінювання повсякденного функціонування – МОЗ

МОЗ планує до кінця 2025р розширити мережу центрів ментального здоров’я до 200

Запропонована вимога розкриття маркетингових договорів викликає здивування серед міжнародної фармспільноти – Санофі

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА