Інтерфакс-Україна
21:30 23.11.2024

Росія знову використовує їжу як зброю та інструмент примусу - посол Брінк

1 хв читати
Росія знову використовує їжу як зброю та інструмент примусу - посол Брінк

Голодомор - це трагедія не тільки через голод, а й тому, що це був спланований захід, метою якого було зламати дух українського народу, сьогодні Росія знову використовує їжу як зброю та інструмент влади і примусу, сказала посол США в Україні Бріджит Брінк у День пам'яті жертв Голодоморів в Україні.

"Російські війська зруйнували об'єкти сільськогосподарської інфраструктури, розкрадали українське зерно, блокували й атакували чорноморські порти України. Усе це є частиною спроб Росії зруйнувати економіку України. Утім, такі удари також впливають на країни та людей з усього світу, які залежать від українського зерна", - зазначила Брінк у відеозверненні на своїй сторінці в соцмережі Х.

Посол США також наголосила, що російська агресія загрожує світовій свободі, відкритості та миру.

 

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Більшість українців підтримують Ізраїль в конфлікті з Іраном – КМІС

Політики та експерти відзначають нереальність вимог РФ на тлі розмов про можливу зустріч Трампа з Путіним

Група нардепів зі "Слуги народу" внесла в Раду законопроєкт про звільнення міністрів за інтерпеляцією

Пропозиція Віткоффа Путіну включає перемир’я замість миру і де-факто визнання окупованих територій російськими – ЗМІ

Заступниця голови фракції "Голос": РФ намагатиметься тягнути час

Голова комітету Ради з інтеграції України до ЄС: Після закінчення ультиматуму Трампа серйозного тиску на РФ не буде

Голова комітету Ради з питань зовнішньої політики: Поки немає ознак того, що Путін відмовився від своїх ультиматумів

Суд визнав незаконним рішення Київради щодо обмеження створення заповідних зон

КМІС: 76% українців категорично відкидають план РФ для встановлення миру, 54% - готові прийняти спільний план Європи і України

США можуть прийняти рішення щодо антиросійських санкцій вже сьогодні – Рубіо

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА