Єфремов пропонує почекати з розглядом питання реформування НАК "Нафтогаз України"

Лідер фракції Партії регіонів Олександр Єфремов пропонує відкласти розгляд питання про внесення змін до законодавства України стосовно реформування НАК "Нафтогаз України", на пізніший термін.
"Я виступаю з такою пропозицією - відкласти питання, пов'язане з реформуванням НАК "Нафтогаз України", - сказав він на засіданні погоджувальної ради керівників фракції та комітетів парламенту в понеділок.
О.Єфремов нагадав, що це питання пропонується внести до порядку денного сесії.
Він наголосив, що це питання є "насамперед глобально політичним, воно має велике звучання в суспільстві, і для того, щоб порушувати це питання, треба, щоб уряд його доопрацював до такого рівня, коли всі представники політичних сил у парламенті розуміли б, що відбувається".
Як повідомлялося, у розкладі засідань Верховної Ради для внесення до порядку денного на вівторок, 21 травня, значиться, зокрема, законопроект про реформування НАК "Нафтогаз України".
Законопроект №2937 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з метою реформування Національної акціонерної компанії "Нафтогаз України" вніс уряд України 25 квітня нинішнього року.
У законопроекті Кабінет Міністрів пропонує Верховній Раді зняти заборону на приватизацію державних підприємств, дочірніх підприємств НАК "Нафтогаз України", що провадять діяльність із транспортування газу магістральними трубопроводами та зберігання його в підземних сховищах, а також підприємств, установ, організацій, утворених у результаті їх реорганізації. Також Кабмін пропонує дозволити оренду об'єктів магістрального трубопровідного транспорту. Відповідна пропозиція міститься в законопроекті №2937.
Раніше президент Віктор Янукович заявляв, що Україна розглядає можливість передання ГТС в оренду для забезпечення необхідних засобів її модернізації, утримання в належному технічному стані та отримання гарантій обсягів транзиту. Українська влада раніше заявляла, що вважає оптимальним створення тристороннього консорціуму з паритетною участю російських і європейських компаній, що дасть змогу залучити кошти в модернізацію системи, підвищити її надійність і пропускну спроможність.