Популяризація бренда України у світі має стати рушійною силою економіки

Популяризація бренда України у світі має стати рушійною силою для розвитку економіки в країні. Про це заявив заступник голови Адміністрації президента України Дмитро Шимків під час прес-конференції "Погляд у майбутнє: шляхи розвитку конкурентної України".
"Є бренд Україна. Ми маємо робити все, щоб цей бренд разом з українськими товарами був популярним і відомим у світі. Популяризація українського – це рушійна сила нашої економіки", - сказав Д.Шимків.
За словами заступника голови АПУ, першочерговими кроками на шляху реформ мають стати антикорупційна та судова реформи, а також дерегулювання економіки. "Це три основи, які дозволяють говорити про конкурентоспроможність", - зазначив Дмитро Шимків.
"Ми маємо створити новий суспільний договір між владою, бізнесом та громадськістю. Повинні зрозуміти, що нам доведеться жити за правилами", - сказав він.
Заступник голови АПУ також наголосив на важливості реформи державного управління. Він зазначив, що державні службовці мають працювати не на процес, а на досягнення результату.
Відповідаючи на запитання про те, коли суспільство відчує перші результати реформ, Д.Шимків зазначив, що для реалізації реформаторського курсу необхідна політична воля владних інституцій.