Інтерфакс-Україна
10:50 18.12.2014

Виплаті зарплати працівникам "Київпастрансу" перешкоджає недокомпенсація за перевезення пільговиків

2 хв читати
Виплаті зарплати працівникам "Київпастрансу" перешкоджає недокомпенсація за перевезення пільговиків

Комунальне підприємство "Київпастранс" зазначає, що компенсації з боку уряду за перевезення громадян пільгових категорій занадто малі, що негативно позначається, зокрема, на можливості виплати заробітної плати його співробітникам.

Як повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" в прес-службі "Київпастрансу", до вчорашнього дня з боку уряду було компенсовано лише 30% суми за пільгові перевезення.

"Учора ми отримали 16 млн грн, що дало змогу закрити заборгованість із зарплати за вересень, сьогодні отримали 11 млн грн, що дасть змогу закрити борги за жовтень", - зазначили в прес-службі.

Крім того, "Київпастранс" робить серйозні відрахування зі своїх коштів на закупівлю пального для рухомого складу, що також позначається на обсязі фінансових коштів у наявності, і безпосередньо на доходах "Київпастрансу" від перевезень, враховуючи серйозну недокомпенсацію за перевезення пільговиків, не покриває фонд заробітної плати.

Водночас на підприємстві зазначили, що, як і раніше, сподіваються, що погасити заборгованості із зарплати перед працівниками до кінця року все-таки вдасться.

Як повідомлялося, сьогодні, 18 грудня через страйк не вишли на маршрути трамваї трьох київських депо.

Раніше голова "Київпастрансу" Сергій Майзель оцінював ситуацію на підприємстві як катастрофічну.

"Київпастранс" 10 років ходить із протягнутою рукою і щомісяця 10-тисячний колектив залишається без заробітних плат. Щодня КП перевозить 1,5 млн пасажирів, на дороги Києва виїжджає близько 1,4 тис. одиниць рухомого складу. Підприємство в такому жахливому стані, що якщо ми не піднімемо тарифи, то через півроку киянам ні на чому буде їздити", - зазначив він.

За словами С.Майзеля, автобусна мережа комунального транспорту Києва на сьогодні складається з 131 маршруту, тролейбусна - з 41, трамвайна - з 21 маршруту.

"І в енергетичному, і в колійному господарстві потрібно терміново проводити капітальний ремонт. Крім того, щомісяця "Київпастрансу" необхідно гасити близько 50 млн грн боргів", - констатував глава підприємства.

Він наголосив, що один із шляхів виходу з цієї ситуації, який допоможе підприємству вижити й утримувати рухомий склад у належному стані, - це підвищення тарифу на проїзд, а також однією зі значних проблем назвав перевезення пільговиків.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

РФ навмисне відключила е/е на ЗАЕС для реалізації планів під’єднання до своєї енергосистеми – Сибіга

Кабмін перенаправив 143,1 млн грн на організаційне і інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності Ради

Голова євроінтеграційного комітету пропонує об’єднати два законопроєкти щодо адаптації українського права до норм ЄС

Військові та їх родини з Києва отримають від 1,2 до 2,5 тис грн до Дня захисників - розпорядження

"Євросолідарність" ініціює переспрямування 200 млрд грн на потреби ЗСУ в проєкті держбюджету-2026, повідомив Порошенко

Україні слід припинити гратися з проросійськими силами — нардеп Сірко про уроки виборів у Молдові

Україна завершила процес скринінгу законодавства – єврокомісарка

Зеленський порушував питання передачі Україні Tomahawk на зустрічі з Трампом, рішення ще не прийнято - Келлог

Президент Польщі пропонує криміналізувати заперечення "злочинів", скоєних українськими націоналістами

Президентка Єврокомісії продовжує просувати ідею репараційного кредиту для України, який базується на іммобілізованих російських активах

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА