10:50 18.12.2014

Виплаті зарплати працівникам "Київпастрансу" перешкоджає недокомпенсація за перевезення пільговиків

2 хв читати
Виплаті зарплати працівникам "Київпастрансу" перешкоджає недокомпенсація за перевезення пільговиків

Комунальне підприємство "Київпастранс" зазначає, що компенсації з боку уряду за перевезення громадян пільгових категорій занадто малі, що негативно позначається, зокрема, на можливості виплати заробітної плати його співробітникам.

Як повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" в прес-службі "Київпастрансу", до вчорашнього дня з боку уряду було компенсовано лише 30% суми за пільгові перевезення.

"Учора ми отримали 16 млн грн, що дало змогу закрити заборгованість із зарплати за вересень, сьогодні отримали 11 млн грн, що дасть змогу закрити борги за жовтень", - зазначили в прес-службі.

Крім того, "Київпастранс" робить серйозні відрахування зі своїх коштів на закупівлю пального для рухомого складу, що також позначається на обсязі фінансових коштів у наявності, і безпосередньо на доходах "Київпастрансу" від перевезень, враховуючи серйозну недокомпенсацію за перевезення пільговиків, не покриває фонд заробітної плати.

Водночас на підприємстві зазначили, що, як і раніше, сподіваються, що погасити заборгованості із зарплати перед працівниками до кінця року все-таки вдасться.

Як повідомлялося, сьогодні, 18 грудня через страйк не вишли на маршрути трамваї трьох київських депо.

Раніше голова "Київпастрансу" Сергій Майзель оцінював ситуацію на підприємстві як катастрофічну.

"Київпастранс" 10 років ходить із протягнутою рукою і щомісяця 10-тисячний колектив залишається без заробітних плат. Щодня КП перевозить 1,5 млн пасажирів, на дороги Києва виїжджає близько 1,4 тис. одиниць рухомого складу. Підприємство в такому жахливому стані, що якщо ми не піднімемо тарифи, то через півроку киянам ні на чому буде їздити", - зазначив він.

За словами С.Майзеля, автобусна мережа комунального транспорту Києва на сьогодні складається з 131 маршруту, тролейбусна - з 41, трамвайна - з 21 маршруту.

"І в енергетичному, і в колійному господарстві потрібно терміново проводити капітальний ремонт. Крім того, щомісяця "Київпастрансу" необхідно гасити близько 50 млн грн боргів", - констатував глава підприємства.

Він наголосив, що один із шляхів виходу з цієї ситуації, який допоможе підприємству вижити й утримувати рухомий склад у належному стані, - це підвищення тарифу на проїзд, а також однією зі значних проблем назвав перевезення пільговиків.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Ландсбергіс: Україна має бути готовою розробити з Європою власну угоду щодо миру, і бути готовими відкинути угоду Трампа, якщо та буде погана

УВКБ ООН за зиму допомогло більш ніж 250 тис. українців - Верещук

Велика Британія планує на 2 березня зустріч європейських лідерів для обговорення України та оборони - ЗМІ

Президент Польщі заявив про готовність прийняти американський військовий контингент із Німеччини

Єврокомісія спростовує інформацію про нібито запропоновану Україні угоду щодо критичних мінералів

Рада не підтримала пропозицію викликати Свириденко для пояснення ситуації з угодою щодо рідкісноземельних металів

Мережко: важливо, що резолюція РБ ООН не містить проросійських наративів

Кошта проведе відеоконференцію з лідерами ЄС, щоб напередодні спецсаміту заслухати Макрона про його зустріч із Трампом

Вучич назвав голосування щодо української резолюції в ГА ООН помилковим, варто було утриматися

Експрем'єр Великої Британії Джонсон бачить позитивні моменти у потенційній американо-українській угоді щодо рідкісноземельних металів

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА