Інтерфакс-Україна
10:50 18.12.2014

Виплаті зарплати працівникам "Київпастрансу" перешкоджає недокомпенсація за перевезення пільговиків

2 хв читати
Виплаті зарплати працівникам "Київпастрансу" перешкоджає недокомпенсація за перевезення пільговиків

Комунальне підприємство "Київпастранс" зазначає, що компенсації з боку уряду за перевезення громадян пільгових категорій занадто малі, що негативно позначається, зокрема, на можливості виплати заробітної плати його співробітникам.

Як повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" в прес-службі "Київпастрансу", до вчорашнього дня з боку уряду було компенсовано лише 30% суми за пільгові перевезення.

"Учора ми отримали 16 млн грн, що дало змогу закрити заборгованість із зарплати за вересень, сьогодні отримали 11 млн грн, що дасть змогу закрити борги за жовтень", - зазначили в прес-службі.

Крім того, "Київпастранс" робить серйозні відрахування зі своїх коштів на закупівлю пального для рухомого складу, що також позначається на обсязі фінансових коштів у наявності, і безпосередньо на доходах "Київпастрансу" від перевезень, враховуючи серйозну недокомпенсацію за перевезення пільговиків, не покриває фонд заробітної плати.

Водночас на підприємстві зазначили, що, як і раніше, сподіваються, що погасити заборгованості із зарплати перед працівниками до кінця року все-таки вдасться.

Як повідомлялося, сьогодні, 18 грудня через страйк не вишли на маршрути трамваї трьох київських депо.

Раніше голова "Київпастрансу" Сергій Майзель оцінював ситуацію на підприємстві як катастрофічну.

"Київпастранс" 10 років ходить із протягнутою рукою і щомісяця 10-тисячний колектив залишається без заробітних плат. Щодня КП перевозить 1,5 млн пасажирів, на дороги Києва виїжджає близько 1,4 тис. одиниць рухомого складу. Підприємство в такому жахливому стані, що якщо ми не піднімемо тарифи, то через півроку киянам ні на чому буде їздити", - зазначив він.

За словами С.Майзеля, автобусна мережа комунального транспорту Києва на сьогодні складається з 131 маршруту, тролейбусна - з 41, трамвайна - з 21 маршруту.

"І в енергетичному, і в колійному господарстві потрібно терміново проводити капітальний ремонт. Крім того, щомісяця "Київпастрансу" необхідно гасити близько 50 млн грн боргів", - констатував глава підприємства.

Він наголосив, що один із шляхів виходу з цієї ситуації, який допоможе підприємству вижити й утримувати рухомий склад у належному стані, - це підвищення тарифу на проїзд, а також однією зі значних проблем назвав перевезення пільговиків.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Кличко заявив про політичний тиск і переслідування місцевої влади столиці

Сибіга заявив про суттєвий прогрес у питанні використання заморожених російських активів

Глава МЗС Італії вважає участь в ініціативі PURL "передчасною"

Україна отримала запрошення від американської сторони відвідати США найближчим часом для продовження переговорів - Сибіга

Генсек НАТО: союзники продовжать невпинно підтримувати Україну

Кличко вручив нагороди від столиці захисникам і захисницям до Дня ЗСУ

Нардеп Тарасенко: у Держбюджеті-2026 передбачено майже 19 млрд грн на ветеранську політику

"Батьківщина" закликає створити коаліцію та уряд національної єдності - Тимошенко

Мелоні наголосила на важливості "зближення поглядів" між Європою та США для миру в Україні

"Євросолідарність" продовжить блокування трибуни на засіданні Ради – співголова фракції

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА