Інтерфакс-Україна
13:11 20.01.2015

Київське метро вилучило з парку 72 вагони через несправність і брак коштів на запчастини

2 хв читати
Київське метро вилучило з парку 72 вагони через несправність і брак коштів на запчастини

Комунальне підприємство "Київський метрополітен" внаслідок несправності і браку коштів на придбання запасних частин і комплектувальних вилучило з інвентарного парку 72 вагони.

Як повідомила прес-служба Київської міськдержадміністрації (КМДА) з посиланням на головного економіста підприємства Максима Демченка, крім того, в 2015 році завершується термін експлуатації ще 62 вагонів. Потребують термінової заміни зношені рейки, шпали, стрілочні переводи, необхідне відновлення тримальної здатності тунелів, хімічне закріплення ґрунтів.

Крім цього, необхідно провести модернізацію 27 ескалаторів, які відпрацювали понад 50 років.

Таким чином, на ремонт основних засобів необхідно 374 млн грн, ще 732 млн грн - на оновлення виробничо-технічної бази.

"Востаннє тариф на проїзд у метро переглядався ще в 2008 році. За цей час в Україні електроенергія подорожчала на 72%, мінімальна заробітна плата зросла вдвічі, індекс інфляції становив близько 190%. Протягом цього часу в столичному метрополітені відкрито шість нових станцій, а парк вагонів збільшився на 24%", - сказав М. Демченко.

Він додав, що загальний обсяг перевезень у 2014 році становив 503,9 млн осіб., зокрема 124,3 - пільговики (кожен четвертий пасажир метрополітену). "Підприємство отримує компенсацію лише за кожного третього перевезеного пільговика", - наголошується в повідомленні.

Раніше комунальні підприємства "Київпастранс" і "Київський метрополітен" відзначали гострий брак коштів на підприємствах як мінімум для поточного ремонту рухомого складу.

"Через багаторічну невідповідність тарифу економічно обґрунтованого рівня та хронічної недокомпенсації за пільгові перевезення минулий рік ми закінчили зі збитками понад півмільярда гривень. За таких показників поки що дотримуватися відповідної безпеки перевезень для нас - надзавдання", - зазначив голова метрополітену Віктор Брагінський.

Раніше "Київпастранс" через складний економічний стано закрив низку маршрутів на наземному транспорті столиці, скоротив кількість автобусів, тролейбусів та трамваїв на 177 од.

Одним зі шляхів виходу з цієї ситуації є підвищення тарифів на проїзд в наземному транспорті столиці (метрополітен з 2 до 4 грн, наземний транспорт - з 1,5 грн. до 3 грн за разову поїздку - ІФ), яке попередньо очікується в лютому 2015 року.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Членство нардепа Кузнєцова у фракції "Слуга народу" буде призупинено на час розслідування - Арахамія

Директорка департаменту КМДА Смірнова заявила правоохоронцям про стеження за нею

"Євроcолідарність" про призначення керівника БЕБ: Не хотілося б, аби у вересні Україна отримала ще одну "чорну мітку" Брюсселя

США цього тижня говорили з Росією про припинення війни, але результату немає — Рубіо

Вступ України до НАТО - фундаментальне питання безпеки для Польщі, заявляє голова Комітету із закордонних справ польського Сейму

Порошенко закликав до створення коаліції національної єдності та відновлення демократичних реформ

Депутат Дмитро Костюк заявив про вихід з фракції "Слуга народу"

Київрада вимагає від киян-мажоритарників з ВР пояснити голосування за знищення незалежності НАБУ і САП

Коломойський оскаржить рішення суду за позовом ПриватБанку

Грем порадив РФ зв'язатися з контр партнерами, щоб з'ясувати, чи поділяють вони російську "зверхню позицію" що до санкцій

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА