Більш ніж третина жителів південного сходу України розчарувалася в російських ЗМІ - опитування

У жителів південно-східних областей України наростає розчарування у будь-яких засобах масової інформації, свідчать дані соціологічного опитування, проведеного 26-28 лютого Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС).
Такі дані було представлено під час круглого столу "Протидія російській інформаційній агресії: спільні дії для захисту демократії" в п'ятницю в Києві.
Згідно з результатами опитування, у 29% опитаних погіршало ставдення до українських ЗМІ, у 37% - до російських.
КМІС констатує, що, швидше за все, це є маніфестацією загального розчарування і песимізму, оскільки перегляд російських і українських телеканалів за останні півроку практично не змінився.
Згідно з опитуванням, українські загальнонаціональні телеканали 35% вважають об'єктивними, 36% - абсолютно необ'єктивними, 22% не могли відповісти і 7% не користуються цим джерелом інформації.
Російські телеканали 15% опитаних вважають об'єктивними, 38% - необ'єктивними, 17% складно було оцінити об'єктивність і 29% не користуються цим джерелом.
При цьому виявляється відмінність в оцінках об'єктивності джерел інформації між підконтрольними, непідконтрольними українській владі територіями Донбасу і іншою частиною південно-східних регіонів.
Жителі підконтрольних Україні територій вважають українські джерела в цілому швидше правдивими, хоча значною частина сумнівається в їх правдивості, російські джерела - упередженими і необ'єктивними.
Жителі підконтрольних "ДНР" і "ЛНР" територій дотримуються протилежної точки зору.
Загалом джерелом основним інформації про стан справ в Україні для жителів південно-східних регіонів є телебачення: 83% дізнаються новини із загальнонаціональних каналів.
Друге місце займають Інтернет-ЗМІ (41%), на третьому місці - близькі люди, родичі, друзі, сусіди (24%).
Загальнонаціональні газети читає 22%, соціальні мережі - 17%, великі радіостанції слухає 16%, отримують новини від знайомих, що приїхали із зони бойових дій, - 10%.
Рівень довіри найбільш високий для загальнонаціонального телебачення (50%), Інтернет-ЗМІ (25%), близьких людей (15%) і очевидців із зони АТО (12%).
Всього було опитано 561 респондента методом дзвінків на стаціонарні телефонні номери в 24 населених пунктах України.
Опитування проводилося в Харківській, Одеській, Херсонській, Донецькій і Луганській областях.