Інтерфакс-Україна
12:43 23.06.2015

Профспілка залізничників пропонує державі оплатити кредитні борги "Укрзалізниці"

2 хв читати
Профспілка залізничників пропонує державі оплатити кредитні борги "Укрзалізниці"

Рада профспілки залізничників і транспортних будівельників наполягає на забезпеченні державної підтримки залізничного транспорту України.

Як повідомила прес-служба профспілки, з відповідним листом він звернувся 23 червня до прем'єр-міністра України Арсенія Яценюка.

Автори документа, зокрема, пропонують сплатити кредитні зобов'язання "Укрзалізниці". "Ще раз висловлюємо прохання до уряду не залишатися осторонь проблем залізничної галузі, яка, незважаючи ні на що, продовжує виконувати свою основну функцію – перевезення вантажів і пасажирів. Оскільки "Укрзалізниця" з вересня 2015 року буде акціонерним товариством, Кабінету Міністрів України було б доцільно перейняти позитивний досвід європейських країн та оплатити кредитні борги "Укрзалізниці" за ті роки, коли вона сама фактично виконувала функції держави", - цитує прес-служба профспілки текст листа.

У ньому також зазначено, що протягом понад 20 років залізничний транспорт працює без держпідтримки; крім того, за час існування українських залізниць без виконання залишається норма ст. 10 закону "Про залізничний транспорт", в якій визначено, що будівництво і реконструкція магістральних залізничних ліній, об'єктів мобілізаційного призначення, придбання залізничного рухомого складу для перевезень пасажирів у поїздах далекого слідування та місцевого сполучення здійснюються у встановленому порядку за рахунок коштів держбюджету в межах лімітів державних капітальних вкладень.

"За цей період капіталовкладення в оновлення основних засобів відбувалися виключно за рахунок власних і кредитних ресурсів залізниць, але ці суми, на жаль, не дозволяють забезпечити нормальне відтворення основних засобів, особливо їхньої активної частини – рухомого складу", - зазначає профспілка.

Він наголошує, що з огляду на сучасні норми європейського законодавства, в процесі реформування необхідно здійснити організаційну, технічну і технологічну модернізацію залізничного транспорту, але на сьогоднішній день технічний ресурс залізниць практично вичерпаний.

Так, тепловози, що експлуатуються на залізницях України, зношені на 100%, а в 2015 році показник зношення електровозів становитиме 90,5%, хоча протягом останніх п'яти років за кредитні кошти було придбано 34 нових електровоза. За рахунок тих же кредитних коштів було придбано 640 одиниць вантажних вагонів.

"Загальна сума кредитного боргу становить 37,6 млрд грн, зокрема близько 15 млрд грн - курсова різниця", - резюмує профспілка.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Проблема стосунків з Угорщиною – це проблема не України, а ЄС і НАТО, переконаний Яценюк

Яценюк: Під час переговорів про вступ до ЄС не можна отримати все і нічим не поступитися

Суд закінчив розгляд службових документів, там немає обгрунтування для санкцій проти Порошенка – адвокат

Розмови політиків про вибори зараз безвідповідальні по відношенню і до країни, і до власної політичної кар'єри – Яценюк

Нардеп В'ятрович про узгодження з Угорщиною закону про зміни в освіті: Його ніхто не бачив в очі в парламенті

Орбан вважає, що на заваді зустрічі Трампа з Путіним у Будапешті стоять лише 1-2 питання

Сибіга: Бажаємо народу Грузії реалізувати свої європейські прагнення попри дії нинішнього уряду

В Євросолідарності заявляють про медіаатаки на їх нардепів, зокрема, Княжицького та Сюмар

Майбутній уряд Чехії може зменшити підтримку України

Суд скасував домашній арешт керівника апарату КМДА Загуменного і відсторонення його від посади - КМДА

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА