Інтерфакс-Україна
12:43 23.06.2015

Профспілка залізничників пропонує державі оплатити кредитні борги "Укрзалізниці"

2 хв читати
Профспілка залізничників пропонує державі оплатити кредитні борги "Укрзалізниці"

Рада профспілки залізничників і транспортних будівельників наполягає на забезпеченні державної підтримки залізничного транспорту України.

Як повідомила прес-служба профспілки, з відповідним листом він звернувся 23 червня до прем'єр-міністра України Арсенія Яценюка.

Автори документа, зокрема, пропонують сплатити кредитні зобов'язання "Укрзалізниці". "Ще раз висловлюємо прохання до уряду не залишатися осторонь проблем залізничної галузі, яка, незважаючи ні на що, продовжує виконувати свою основну функцію – перевезення вантажів і пасажирів. Оскільки "Укрзалізниця" з вересня 2015 року буде акціонерним товариством, Кабінету Міністрів України було б доцільно перейняти позитивний досвід європейських країн та оплатити кредитні борги "Укрзалізниці" за ті роки, коли вона сама фактично виконувала функції держави", - цитує прес-служба профспілки текст листа.

У ньому також зазначено, що протягом понад 20 років залізничний транспорт працює без держпідтримки; крім того, за час існування українських залізниць без виконання залишається норма ст. 10 закону "Про залізничний транспорт", в якій визначено, що будівництво і реконструкція магістральних залізничних ліній, об'єктів мобілізаційного призначення, придбання залізничного рухомого складу для перевезень пасажирів у поїздах далекого слідування та місцевого сполучення здійснюються у встановленому порядку за рахунок коштів держбюджету в межах лімітів державних капітальних вкладень.

"За цей період капіталовкладення в оновлення основних засобів відбувалися виключно за рахунок власних і кредитних ресурсів залізниць, але ці суми, на жаль, не дозволяють забезпечити нормальне відтворення основних засобів, особливо їхньої активної частини – рухомого складу", - зазначає профспілка.

Він наголошує, що з огляду на сучасні норми європейського законодавства, в процесі реформування необхідно здійснити організаційну, технічну і технологічну модернізацію залізничного транспорту, але на сьогоднішній день технічний ресурс залізниць практично вичерпаний.

Так, тепловози, що експлуатуються на залізницях України, зношені на 100%, а в 2015 році показник зношення електровозів становитиме 90,5%, хоча протягом останніх п'яти років за кредитні кошти було придбано 34 нових електровоза. За рахунок тих же кредитних коштів було придбано 640 одиниць вантажних вагонів.

"Загальна сума кредитного боргу становить 37,6 млрд грн, зокрема близько 15 млрд грн - курсова різниця", - резюмує профспілка.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Більшість українців підтримують Ізраїль в конфлікті з Іраном – КМІС

Політики та експерти відзначають нереальність вимог РФ на тлі розмов про можливу зустріч Трампа з Путіним

Група нардепів зі "Слуги народу" внесла в Раду законопроєкт про звільнення міністрів за інтерпеляцією

Пропозиція Віткоффа Путіну включає перемир’я замість миру і де-факто визнання окупованих територій російськими – ЗМІ

Заступниця голови фракції "Голос": РФ намагатиметься тягнути час

Голова комітету Ради з інтеграції України до ЄС: Після закінчення ультиматуму Трампа серйозного тиску на РФ не буде

Голова комітету Ради з питань зовнішньої політики: Поки немає ознак того, що Путін відмовився від своїх ультиматумів

Суд визнав незаконним рішення Київради щодо обмеження створення заповідних зон

КМІС: 76% українців категорично відкидають план РФ для встановлення миру, 54% - готові прийняти спільний план Європи і України

США можуть прийняти рішення щодо антиросійських санкцій вже сьогодні – Рубіо

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА