Інтерфакс-Україна
12:43 23.06.2015

Профспілка залізничників пропонує державі оплатити кредитні борги "Укрзалізниці"

2 хв читати
Профспілка залізничників пропонує державі оплатити кредитні борги "Укрзалізниці"

Рада профспілки залізничників і транспортних будівельників наполягає на забезпеченні державної підтримки залізничного транспорту України.

Як повідомила прес-служба профспілки, з відповідним листом він звернувся 23 червня до прем'єр-міністра України Арсенія Яценюка.

Автори документа, зокрема, пропонують сплатити кредитні зобов'язання "Укрзалізниці". "Ще раз висловлюємо прохання до уряду не залишатися осторонь проблем залізничної галузі, яка, незважаючи ні на що, продовжує виконувати свою основну функцію – перевезення вантажів і пасажирів. Оскільки "Укрзалізниця" з вересня 2015 року буде акціонерним товариством, Кабінету Міністрів України було б доцільно перейняти позитивний досвід європейських країн та оплатити кредитні борги "Укрзалізниці" за ті роки, коли вона сама фактично виконувала функції держави", - цитує прес-служба профспілки текст листа.

У ньому також зазначено, що протягом понад 20 років залізничний транспорт працює без держпідтримки; крім того, за час існування українських залізниць без виконання залишається норма ст. 10 закону "Про залізничний транспорт", в якій визначено, що будівництво і реконструкція магістральних залізничних ліній, об'єктів мобілізаційного призначення, придбання залізничного рухомого складу для перевезень пасажирів у поїздах далекого слідування та місцевого сполучення здійснюються у встановленому порядку за рахунок коштів держбюджету в межах лімітів державних капітальних вкладень.

"За цей період капіталовкладення в оновлення основних засобів відбувалися виключно за рахунок власних і кредитних ресурсів залізниць, але ці суми, на жаль, не дозволяють забезпечити нормальне відтворення основних засобів, особливо їхньої активної частини – рухомого складу", - зазначає профспілка.

Він наголошує, що з огляду на сучасні норми європейського законодавства, в процесі реформування необхідно здійснити організаційну, технічну і технологічну модернізацію залізничного транспорту, але на сьогоднішній день технічний ресурс залізниць практично вичерпаний.

Так, тепловози, що експлуатуються на залізницях України, зношені на 100%, а в 2015 році показник зношення електровозів становитиме 90,5%, хоча протягом останніх п'яти років за кредитні кошти було придбано 34 нових електровоза. За рахунок тих же кредитних коштів було придбано 640 одиниць вантажних вагонів.

"Загальна сума кредитного боргу становить 37,6 млрд грн, зокрема близько 15 млрд грн - курсова різниця", - резюмує профспілка.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Військовий Єгор Фірсов закликав голову Деснянської РДА Бахматова спрямувати енергію на службу в ЗСУ

В Києві з Парубієм прощатимуться в понеділок ввечері на Майдані, повідомив Порошенко

Зеленський та Залужний, а також їх партії отримали б найвищу підтримку українців в разі виборів – соцопитування "Рейтинга"

Порошенко на місці вбивства Парубія у Львові: зробимо все можливе для того, щоб знайти виконавців

Мерц: Путін хоче відновити СРСР, дестабілізує демократії й намагається впливати на громадську думку

Кияни найкраще оцінюють діяльність "Євросолідарності" і "Голосу" в Раді – КМІС

Гарантії безпеки не працюють, коли на українські міста знову летять дрони і ракети, потрібне зміцнення армії – Порошенко

Запровадження 1 січня 2026р нової електронної акцизної марки призведе до втрати держбюджетом 140 млрд грн - думка

Україна готується до 5го саміту Кримської платформи на рівні лідерів, президент вже надіслав запрошення - Жовква

Гарантії безпеки мають бути в договорі, який потребує ратифікації — голова делегації Ради у ПА НАТО

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА