Інтерфакс-Україна
11:34 21.10.2015

Санкції проти українських авіакомпаній не знизять обсягів їхнього продажу і продажу онлайн-агентств – Amadeus

2 хв читати
Санкції проти українських авіакомпаній не знизять обсягів їхнього продажу і продажу онлайн-агентств – Amadeus

Припинення авіасполучення між Україною і РФ у довгостроковій перспективі не призведе до зміни обсягів продажу українських традиційних та онлайн-агентств, а продаж українських авіакомпаній може зрости, вважає генеральний директор компанії "Amadeus Україна і Молдова" Олексій Муровцев.

В інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна" він зазначив, що до України здійснювали польоти чотири російські авіакомпанії – "Аерофлот", "Трансаеро", "Ютейр" і S7.

"На сьогоднішній день бронювання рейсів "Аерофлоту" в загальному обсязі туристичних агентств становить 10-20%, "Трансаеро" і "Ютейр" - до 5%, S7 - 1%. Значна частина пасажирів "Аерофлоту", який літав з України - транзитні, кінцевим пунктом призначення яких були не міста РФ, а переліт з міжнародної мережі "Аерофлоту" до країн Америки, Азії тощо. У "Трансаеро" ситуація аналогічна. Думаю, у досить короткий термін ринок стабілізується", - зазначив експерт.

Як припускає О. Муровцев, відбудеться перерозподіл транзитних потоків пасажирів на рейси європейських і азіатських авіакомпаній. Авіакомпанії конкуруватимуть за пасажирів, які раніше користувалися послугами російських авіаліній. У зв'язку з цим агентства зможуть запропонувати клієнтам широкий вибір варіантів перельотів за ринковими цінами.

Він нагадав, що до Росії здійснювали польоти три українські авіакомпанії - "Міжнародні авіалінії України" (МАУ), "Дніпроавіа" і "Мотор Січ". Крім того, "Ютейр і S7 перевозили більшу частину пасажирів транзитом до різних міст Росії.

"Саме тут і слід очікувати "просідання" продажу в короткостроковій перспективі, можливо, до Нового року. Йдеться приблизно про 20% сукупного продажу ринку. Але вже через кілька місяців можливі кілька варіантів розвитку подій. Перший - перельоти пасажирів з України до Росії через стикувальні транзитні вузли. Враховуючи географію, це будуть Мінськ, Вільнюс і Рига. Другий - значна частина пасажирів, особливо з регіонів України, пересяде на залізничний транспорт", - вважає О. Муровцев.

Він зазначив, що українські авіаперевізники виграють від відходу з ринку сильних російських конкурентів,що пропонували глобальні транзитні можливості.

"Зросте попит на далекі і середньомагістральні перевезення МАУ, утворюється стійкий потік у "проміжні" аеропорти, такі, як у Мінську", - резюмував експерт.

Amadeus - один з провідних операторів транзакцій для глобальної індустрії туризму і подорожей. Пропонує засоби обробки транзакцій і технологічні рішення для постачальників туристичних послуг (зокрема для авіакомпаній з повним набором послуг, низькобюджетних перевізників, готелів, залізничних операторів круїзних і поромних операторів, компаній із оренди автомобілів і туроператорів), а також для туристичних агентств (як онлайн, так і офлайн).

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Планується зустріч Зеленського з фракцією "Слуга народу" - джерело

РФ навмисне відключила е/е на ЗАЕС для реалізації планів під’єднання до своєї енергосистеми – Сибіга

Кабмін перенаправив 143,1 млн грн на організаційне і інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності Ради

Голова євроінтеграційного комітету пропонує об’єднати два законопроєкти щодо адаптації українського права до норм ЄС

Військові та їх родини з Києва отримають від 1,2 до 2,5 тис грн до Дня захисників - розпорядження

"Євросолідарність" ініціює переспрямування 200 млрд грн на потреби ЗСУ в проєкті держбюджету-2026, повідомив Порошенко

Україні слід припинити гратися з проросійськими силами — нардеп Сірко про уроки виборів у Молдові

Україна завершила процес скринінгу законодавства – єврокомісарка

Зеленський порушував питання передачі Україні Tomahawk на зустрічі з Трампом, рішення ще не прийнято - Келлог

Президент Польщі пропонує криміналізувати заперечення "злочинів", скоєних українськими націоналістами

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА