Інтерфакс-Україна
08:40 20.10.2017

Сенатори США представили законопроект щодо регулювання політичної реклами в соціальних мережах

2 хв читати
Сенатори США представили законопроект щодо регулювання політичної реклами в соціальних мережах

Три американських сенатора після повідомлень про нібито купленої Росією реклами в Facebook представили законопроект щодо посилення правил розміщення політичної реклами в соціальних мережах, повідомляє в четвер американський телеканал NBC.
Сенатори-демократи Емі Клобучар і Марк Уорнер, а також сенатор-республіканець Джон Маккейн, який виступає в якості співавтора законопроекту, в документі "Акт про чесну рекламу", вимагають від інтернет-компаній розкривати інформацію про те, хто оплачував розміщену на сайтах рекламу.
Також в законопроекті прописана вимога про публічне розміщення копій політичних оголошень з інформацією про їх цільову аудиторію. Автори законопроекту також зазначають, що інтернет-компанії повинні докладати "розумні зусилля" для того, щоб не допускати придбання політичної реклами іноземними особами.
"У зв'язку з атакою Росії на наші вибори важливо посилювати нашу захист", - сказала Е.Клобучар, зазначивши, що чинне законодавство не відповідає сучасним реаліям.
Раніше глава Facebook Messenger Девід Маркус заявив, що якісь "російські агенти" могли користуватися цією програмою для впливу на вибори в США в 2016 році.
"Люди можуть листуватися один з одним в Messenger, в цьому суть. На платформі зареєстровані 3 млрд осіб, і ви можете написати будь-якій з них", - заявив Д.Маркус виданню The Wall Street Journal.
Він не уточнив, як саме використовували додаток для впливу на вибори.
"Ми з'ясовуємо, як конкретно дана платформа використовувалася (для впливу на вибори в США - ІФ). Ми співпрацюємо з Конгресом з цього питання, ведеться активне розслідування. Ми з'ясуємо, що сталося, і переконаний, що ми зможемо поліпшити систему, щоб запобігти подібним випадкам надалі ", - підкреслив топ-менеджер.
Д.Маркус зазначив також, що, на його думку, з 470 акаунтів Facebook, які пов'язують зі спробою вплинути на вибори в США, "лише деякі" використовували додаток Messenger.
Раніше Facebook передав добірку з 3 тис. рекламних повідомлень, нібито розміщених Росією, в комітет з розвідки Палати представників Конгресу США. Всі ці оголошення були пов'язані з 470 сторінками і акаунтами, зареєстрованими в соціальній мережі.
Нині в США триває розслідування, яке має встановити, чи мало місце російське втручання у вибори президента США в 2016 році.
 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Раді пропонують ухвалити новий закон "Про політичні партії"

Чинне законодавство не дає відповіді на питання, де вибори можливі у разі припинення вогню чи завершення воєнного стану, - Айвазовська

Довіра до США і НАТО суттєво впала в Україні, до ЄС і Зеленського не змінюється, лише 9% громадян за вибори під час війни

Рада ЄС тимчасово заборонила передачу іммобілізованих активів ЦБР

МЗС Туреччини: Наголошуємо на важливості припинення атак, спрямованих проти портової інфраструктури сторін

Суд долучив до матеріалів справи про санкції проти Порошенка рішення ЄСПЛ про захист прав підсанкційних осіб

Суд долучив до матеріалів справи про санкції проти Порошенка рішення ЄСПЛ про захист прав підсанкційних осіб

Україна готова буде провести вибори при рішенні питань безпеки, фінансування та реалізації виборчого права – Подоляк

Стратегія нацбезпеки США націлена на економпартнерство та процвітання для досягнення миру та майбутнього України – посол

Питання проведення виборів потребує серйозного обговорення за участі всіх гілок влади – перший віцеспікер Ради Корнієнко

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА