Facebook, Twitter та Google підготували для сенату нові дані про ймовірний вплив РФ на вибори в США

Представники американських соцмереж мають намір надати у вівторок конгресу США нову інформацію про начебто пов'язану з виборами 2016 року діяльність Росії, повідомляє у вівторок агентство Ассошіейтед прес.
Так, Facebook має намір розповісти юридичному комітету сенату США про те, що імовірно пов'язана з Росією група виклала понад 80 тис. повідомлень під час та після виборів. Потенційна аудиторія цих постів імовірно становила 126 млн користувачів, а у 29 млн людей вони з'являлися безпосередньо в стрічці новин.
Twitter готується повідомити, що виявила та заблокувала 2,75 тис. акаунтів, які, на думку компанії, цілеспрямовано просували проросійські погляди під час американських виборів. Це приблизно в 14 разів більше, ніж соцмережа заявляла раніше, зазначило джерело агентства. З цих акаунтів, стверджує Ассошіейтед прес, у період із вересня по листопад минулого року було розміщено 1,4 млн твітів, пов'язаних із виборами.
Google 30 жовтня повідомила, що виявила два акаунти, можливо пов'язані з Росією, які витратили $4,7 тис. на рекламу під час виборів президента США. Також компанія виявила 18 Youtube-каналів, імовірно підтримуваних Росією. На них розміщено понад 1 тис. відео загальною тривалістю 43 години. У період із червня 2015 року по листопад 2016 року вони набрали близько 309 тис. переглядів у США.
Представники Facebook, Twitter і Google у рамках розслідування про можливе втручання Росії у вибори в США виступлять на трьох слуханнях, які відбудуться 31 жовтня та 1 листопада.
20 жовтня американський телеканал NBC повідомив, що три американські сенатори після повідомлень про начебто куплену Росією рекламою у Facebook представили законопроект щодо посилення правил розміщення політичної реклами в соціальних мережах.
Сенатори-демократи Емі Клобучар і Марк Ворнер, а також сенатор-республіканець Джон Маккейн, що виступає співавтором законопроекту, в документі "Акт про чесну рекламу" вимагають від інтернет-компаній розкривати інформацію про те, хто оплачував розміщену на сайтах рекламу. Також у законопроекті прописана вимога про публічне розміщення копій політичних оголошень з інформацією про їх цільову аудиторію. Автори законопроекту також зазначають, що інтернет-компанії мають докладати "розумних зусиль" для того, щоб не допускати придбання політичної реклами іноземними особами.