Інтерфакс-Україна
10:57 31.10.2017

Facebook, Twitter та Google підготували для сенату нові дані про ймовірний вплив РФ на вибори в США

2 хв читати
Facebook, Twitter та Google підготували для сенату нові дані про ймовірний вплив РФ на вибори в США

Представники американських соцмереж мають намір надати у вівторок конгресу США нову інформацію про начебто пов'язану з виборами 2016 року діяльність Росії, повідомляє у вівторок агентство Ассошіейтед прес.

Так, Facebook має намір розповісти юридичному комітету сенату США про те, що імовірно пов'язана з Росією група виклала понад 80 тис. повідомлень під час та після виборів. Потенційна аудиторія цих постів імовірно становила 126 млн користувачів, а у 29 млн людей вони з'являлися безпосередньо в стрічці новин.

Twitter готується повідомити, що виявила та заблокувала 2,75 тис. акаунтів, які, на думку компанії, цілеспрямовано просували проросійські погляди під час американських виборів. Це приблизно в 14 разів більше, ніж соцмережа заявляла раніше, зазначило джерело агентства. З цих акаунтів, стверджує Ассошіейтед прес, у період із вересня по листопад минулого року було розміщено 1,4 млн твітів, пов'язаних із виборами.

Google 30 жовтня повідомила, що виявила два акаунти, можливо пов'язані з Росією, які витратили $4,7 тис. на рекламу під час виборів президента США. Також компанія виявила 18 Youtube-каналів, імовірно підтримуваних Росією. На них розміщено понад 1 тис. відео загальною тривалістю 43 години. У період із червня 2015 року по листопад 2016 року вони набрали близько 309 тис. переглядів у США.

Представники Facebook, Twitter і Google у рамках розслідування про можливе втручання Росії у вибори в США виступлять на трьох слуханнях, які відбудуться 31 жовтня та 1 листопада.

20 жовтня американський телеканал NBC повідомив, що три американські сенатори після повідомлень про начебто куплену Росією рекламою у Facebook представили законопроект щодо посилення правил розміщення політичної реклами в соціальних мережах.

Сенатори-демократи Емі Клобучар і Марк Ворнер, а також сенатор-республіканець Джон Маккейн, що виступає співавтором законопроекту, в документі "Акт про чесну рекламу" вимагають від інтернет-компаній розкривати інформацію про те, хто оплачував розміщену на сайтах рекламу. Також у законопроекті прописана вимога про публічне розміщення копій політичних оголошень з інформацією про їх цільову аудиторію. Автори законопроекту також зазначають, що інтернет-компанії мають докладати "розумних зусиль" для того, щоб не допускати придбання політичної реклами іноземними особами.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Євросолідарність" подає альтернативний законопроєкт щодо НАБУ/САП

У Кремлі взяли до відома останні заяви Трампа щодо припинення вогню в Україні

Ірпінська міськрада проголосувала за дострокове припинення повноважень мера Маркушина

Трамп втрачає терпіння через відсутність результатів від розмов із Путіним - Рубіо

Орбан наполягає, що Україна повинна залишатися "буферною" державою і пропонує стратегічну співпрацю з ЄС замість членства

Членом фракції "Голос" може стати політолог Давидюк замість Рущишина

Посол ЄС в Україні: поговорили з генпрокурором про необхідність незалежного функціонування НАБУ та САП

"Євросолідарність" вимагає від уряду призначити головою БЕБ переможця конкурсу Цивінського - Геращенко

Сенатори Шахін та Грем видали заяву із закликом до України продовжувати боротьбу з корупцією

УЗАГАЛЬНЕННЯ: Закон щодо НАБУ/САП набув чинності, західні політики заявляють про загрози для євроінтеграції; географія протестів шириться; Зеленський анонсує новий законопроєкт з нормами для незалежності антикорупційних інституцій

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА