Інтерфакс-Україна
10:57 31.10.2017

Facebook, Twitter та Google підготували для сенату нові дані про ймовірний вплив РФ на вибори в США

2 хв читати
Facebook, Twitter та Google підготували для сенату нові дані про ймовірний вплив РФ на вибори в США

Представники американських соцмереж мають намір надати у вівторок конгресу США нову інформацію про начебто пов'язану з виборами 2016 року діяльність Росії, повідомляє у вівторок агентство Ассошіейтед прес.

Так, Facebook має намір розповісти юридичному комітету сенату США про те, що імовірно пов'язана з Росією група виклала понад 80 тис. повідомлень під час та після виборів. Потенційна аудиторія цих постів імовірно становила 126 млн користувачів, а у 29 млн людей вони з'являлися безпосередньо в стрічці новин.

Twitter готується повідомити, що виявила та заблокувала 2,75 тис. акаунтів, які, на думку компанії, цілеспрямовано просували проросійські погляди під час американських виборів. Це приблизно в 14 разів більше, ніж соцмережа заявляла раніше, зазначило джерело агентства. З цих акаунтів, стверджує Ассошіейтед прес, у період із вересня по листопад минулого року було розміщено 1,4 млн твітів, пов'язаних із виборами.

Google 30 жовтня повідомила, що виявила два акаунти, можливо пов'язані з Росією, які витратили $4,7 тис. на рекламу під час виборів президента США. Також компанія виявила 18 Youtube-каналів, імовірно підтримуваних Росією. На них розміщено понад 1 тис. відео загальною тривалістю 43 години. У період із червня 2015 року по листопад 2016 року вони набрали близько 309 тис. переглядів у США.

Представники Facebook, Twitter і Google у рамках розслідування про можливе втручання Росії у вибори в США виступлять на трьох слуханнях, які відбудуться 31 жовтня та 1 листопада.

20 жовтня американський телеканал NBC повідомив, що три американські сенатори після повідомлень про начебто куплену Росією рекламою у Facebook представили законопроект щодо посилення правил розміщення політичної реклами в соціальних мережах.

Сенатори-демократи Емі Клобучар і Марк Ворнер, а також сенатор-республіканець Джон Маккейн, що виступає співавтором законопроекту, в документі "Акт про чесну рекламу" вимагають від інтернет-компаній розкривати інформацію про те, хто оплачував розміщену на сайтах рекламу. Також у законопроекті прописана вимога про публічне розміщення копій політичних оголошень з інформацією про їх цільову аудиторію. Автори законопроекту також зазначають, що інтернет-компанії мають докладати "розумних зусиль" для того, щоб не допускати придбання політичної реклами іноземними особами.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

США обговорювали з Україною питання контролю над територією, однією з електростанцій та членство в НАТО

Допомога військовим від громади столиці збільшиться ще на 500 млн грн – Кличко

Росія почне виставляти додаткові умови на пропозицію щодо перемир'я – Климпуш-Цинцадзе

Польща позитивно оцінює результати першого етапу переговорів України та США – Туск

Яценюк сумнівається, що РФ погодиться на будь-яке припинення вогню

Сенатор США Грем: Якщо Росія відмовиться від перемир'я, ми повинні накласти на неї санкції

Нардеп Юлія Сірко: Не вірю, що РФ погодиться на перемир'я

Україна продемонструвала готовність до відновлення миру - Корнієнко

Майбутній прем'єр Канади: Мій уряд не скасовуватиме мита, доки американці не продемонструють повагу до нас

Політики, політологи та аналітики чекають на кроки від РФ після українсько-американських перемовин у Джидді

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА