Інтерфакс-Україна
08:23 19.08.2018

Британський мільйонер і співвласник бренду Superdry пожертвував £ 1 млн на новий референдум щодо Brexit

1 хв читати
Британський мільйонер і співвласник бренду Superdry пожертвував £ 1 млн на новий референдум щодо Brexit

Британський мільйонер і співвласник бренду одягу Superdry Джуліан Данкертон пожертвував £ 1 млн ($ 1,28 млн) громадській кампанії People's Vote, організатори якої вимагають проведення нового референдуму щодо виходу Великої Британії з Євросоюзу, повідомляє Guardian.

За словами Данкертона, він побачив у громадській кампанії "реальний шанс повернути все назад". Мільйонер додав, що, якби Brexit стався 20 років тому, його бренд Superdry не зміг би стати успішним через проблеми з митами на імпорт.

За підсумками референдуму 2016 року, 51,9% британців проголосували за вихід зі складу ЄС. У 2017-му Лондон і Брюссель почали обговорювати умови виходу Великої Британії.

В кінці липня британський міністр у Brexit Домінік Рааб заявив, якщо до виходу Велика Британія і ЄС не укладуть торгівельної угоди, то британська сторона відмовиться від виплати £ 39 млрд ($ 50 млрд) компенсацій.
 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Трамп поговорив з Путіним, заявляє про тисячі українських військових в російському оточенні, яким попросив зберегти життя

Вимоги Путіна щодо перемир'я це умови для знищення України - Мережко

Половина українців проти відмови від територій "за жодних обставин" - КМІС

США обговорювали з Україною питання контролю над територією, однією з електростанцій та членство в НАТО

Допомога військовим від громади столиці збільшиться ще на 500 млн грн – Кличко

Росія почне виставляти додаткові умови на пропозицію щодо перемир'я – Климпуш-Цинцадзе

Польща позитивно оцінює результати першого етапу переговорів України та США – Туск

Яценюк сумнівається, що РФ погодиться на будь-яке припинення вогню

Сенатор США Грем: Якщо Росія відмовиться від перемир'я, ми повинні накласти на неї санкції

Нардеп Юлія Сірко: Не вірю, що РФ погодиться на перемир'я

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА