Інтерфакс-Україна
15:04 31.10.2018

Ляшко, Порошенко, Тимошенко та Садовий у вересні-жовтні проявили найбільшу передвиборчу активність - ОПОРА

2 хв читати
Ляшко, Порошенко, Тимошенко та Садовий у вересні-жовтні проявили найбільшу передвиборчу активність - ОПОРА

 Найбільшу передвиборчу активність у вересні-жовтні поточного року проявили потенційні кандидати в президенти лідер Радикальної партії Олег Ляшко, президент України Петро Порошенко, лідерка партії ВО "Батьківщина" Юлія Тимошенко та мер Львова, лідер партії "Самопоміч" Андрій Садовий, констатує Громадянська мережа ОПОРА.

"Найбільш інтенсивні виборчі де-факто кампанії вже почали Олег Ляшко, Петро Порошенко, Юлія Тимошенко та Андрій Садовий. Така оцінка наших спостерігачів ґрунтується на оціночній шкалі, яка включає присутність потенційного кандидата в засобах масової інформації, в зовнішній рекламі, на рівні вуличних акцій, зустрічей кандидатів", - розповів аналітик ОПОРИ Олександр Клюжев на прес-конференції в Києві в середу.

За його словами, інші політичні лідери, які вже заявили про свою потенційну участь у майбутніх президентських виборах, проявляють дещо меншу активність.

В ОПОРІ також зазначають, що найбільшу кількість поїздок у регіони за звітний період здійснив О.Ляшко - 16 поїздок до 13 регіонів.

При цьому О.Клюжев уточнив, що найбільша кількість потенційних кандидатів відвідала Черкаську область, також лідирує Кіровоградська, Івано-Франківська та Одеська області.

За словами аналітика, Донецька та Луганська області досі не є місцями масових візитів майбутніх кандидатів у президенти.

Як розповів О.Клюжев, під час поїздок майбутніх кандидатів у регіони домінують партійні зустрічі, прес-конференції, вуличні акції, дещо менше вони проводять тематичні зустрічі з виборцями або обговорюють свої передвиборчі програми.

"Уже попередньо підготовчий етап із боку потенційних кандидатів завершився, і вони розпочали активну фазу політичної боротьби", - наголосив аналітик.

Говорячи про проблемні питання передвиборчої активності політиків, О.Клюжев вказав на те, що вони не інформують виборців про те, з яких джерел фінансується така їхня діяльність.

Водночас, за його словами, в ОПОРІ сподіваються, що всі нинішні витрати на передвиборчу агітацію будуть відображені у фінансовій звітності політичних сил.

Ще однією проблемою, за словами О.Клюжева, є проведення благодійних акцій, надання подарунків і послуг для привертання уваги до потенційних кандидатів. При цьому аналітик додав, що поки що така агітація не підпадає під регулювання виборчого законодавства, але така діяльність є неприйнятною.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Зеленський обговорив із міністром фінансів Данії продовження оборонної співпраці

Різні версії документів про санкції проти Порошенка опубліковані на сайтах президента та РНБО, що свідчить про фальсифікацію - адвокат

Міністр промисловості Данії анонсував меморандум для залучення українських підприємств ОПК до виробництва в його країні

"Слуга народу" планує провести Раду коаліції з прем'єром 6 жовтня

Нардеп Сірко: Після перемоги партії Бабіша Україна втратила підтримку Чехії в протистоянні з РФ

Нардеп Мережко: Попри перемогу популістів на парламентських виборах у Чехії, підтримка України збережеться

Планується зустріч Зеленського з фракцією "Слуга народу" - джерело

РФ навмисне відключила е/е на ЗАЕС для реалізації планів під’єднання до своєї енергосистеми – Сибіга

Кабмін перенаправив 143,1 млн грн на організаційне і інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності Ради

Голова євроінтеграційного комітету пропонує об’єднати два законопроєкти щодо адаптації українського права до норм ЄС

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА