Інтерфакс-Україна
15:04 31.10.2018

Ляшко, Порошенко, Тимошенко та Садовий у вересні-жовтні проявили найбільшу передвиборчу активність - ОПОРА

2 хв читати
Ляшко, Порошенко, Тимошенко та Садовий у вересні-жовтні проявили найбільшу передвиборчу активність - ОПОРА

 Найбільшу передвиборчу активність у вересні-жовтні поточного року проявили потенційні кандидати в президенти лідер Радикальної партії Олег Ляшко, президент України Петро Порошенко, лідерка партії ВО "Батьківщина" Юлія Тимошенко та мер Львова, лідер партії "Самопоміч" Андрій Садовий, констатує Громадянська мережа ОПОРА.

"Найбільш інтенсивні виборчі де-факто кампанії вже почали Олег Ляшко, Петро Порошенко, Юлія Тимошенко та Андрій Садовий. Така оцінка наших спостерігачів ґрунтується на оціночній шкалі, яка включає присутність потенційного кандидата в засобах масової інформації, в зовнішній рекламі, на рівні вуличних акцій, зустрічей кандидатів", - розповів аналітик ОПОРИ Олександр Клюжев на прес-конференції в Києві в середу.

За його словами, інші політичні лідери, які вже заявили про свою потенційну участь у майбутніх президентських виборах, проявляють дещо меншу активність.

В ОПОРІ також зазначають, що найбільшу кількість поїздок у регіони за звітний період здійснив О.Ляшко - 16 поїздок до 13 регіонів.

При цьому О.Клюжев уточнив, що найбільша кількість потенційних кандидатів відвідала Черкаську область, також лідирує Кіровоградська, Івано-Франківська та Одеська області.

За словами аналітика, Донецька та Луганська області досі не є місцями масових візитів майбутніх кандидатів у президенти.

Як розповів О.Клюжев, під час поїздок майбутніх кандидатів у регіони домінують партійні зустрічі, прес-конференції, вуличні акції, дещо менше вони проводять тематичні зустрічі з виборцями або обговорюють свої передвиборчі програми.

"Уже попередньо підготовчий етап із боку потенційних кандидатів завершився, і вони розпочали активну фазу політичної боротьби", - наголосив аналітик.

Говорячи про проблемні питання передвиборчої активності політиків, О.Клюжев вказав на те, що вони не інформують виборців про те, з яких джерел фінансується така їхня діяльність.

Водночас, за його словами, в ОПОРІ сподіваються, що всі нинішні витрати на передвиборчу агітацію будуть відображені у фінансовій звітності політичних сил.

Ще однією проблемою, за словами О.Клюжева, є проведення благодійних акцій, надання подарунків і послуг для привертання уваги до потенційних кандидатів. При цьому аналітик додав, що поки що така агітація не підпадає під регулювання виборчого законодавства, але така діяльність є неприйнятною.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Україна "на 90%" погодилась з мирною пропозицією США, якщо те саме не зробить РФ, Трамп може вийти з переговорів – ЗМІ

Прем’єр Канади назвав Китай головною загрозою для країни та закликав до протидії зовнішньому втручанню

Понад 40% американців схвалюють Трампа як президента США - опитування

В Подільському та Святошинському районах Києва планується демонтувати по 400 МАФів – мер

США хочуть забезпечити повне припинення вогню в Україні протягом кількох тижнів – ЗМІ

Порошенко відправляє чергову партію дронів та техніки на фронт

Рубіо: США мають "просто піти далі" у разі неможливості завершення війни, яку розпочала Росія

Швеція планує профінансувати інноваційні напрями в сфері оборони, перелік обговорюється

Глава МЗС Франції вважає зустрічі в Парижі 17 квітня "дипломатичним успіхом Франції"

Переговори між США та Іраном про атом перебувають на "вирішальній стадії"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА