Інтерфакс-Україна
15:24 25.02.2019

У Гриценка вважають, що ЦВК фактично легалізувала "скупку голосів" на виборах президента

2 хв читати
У Гриценка вважають, що ЦВК фактично легалізувала "скупку голосів" на виборах президента

Центральна виборча комісія своїм роз'ясненням щодо ведення передвиборної агітації фактично легалізувала розбудову схем підкупу виборців на виборах президента України, вважають у штабі кандидата Анатолія Гриценка.

"Постанова ЦВК №376 дозволила юридичним особам отримувати кошти з виборчого фонду кандидата і витрачати їх на оплату робіт або послуг агітаторів, нібито компенсуючи їм телефонні послуги, проїзд (зокрема й перевезення багажу), харчування, проживання та інші витрати у разі здійснення заходів передвиборної агітації, що є прямим підкупом виборців", - вважає представник А.Гриценка в ЦВК Руслан Чорнолуцький.

Він зазначив, що ця постанова ЦВК надає можливість юридичним особам залучати виборців до агітації без укладення з ними цивільно-правових угод або трудових договорів, а юридичних осіб - звільнити від сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

"Кандидат у президенти України Анатолій Гриценко вважає, що постанова ЦВК №376 є незаконною і вже оскаржує такі дії ЦВК і постанову в адміністративному суді", - наголосив Р.Чорнолуцький.

Як повідомлялося, 22 лютого ЦВК затвердила роз'яснення, в яких зазначається, що участь виборців у здійсненні передвиборної агітації, зокрема на основі неоплачуваних договорів на її проведення, гарантовано Конституцією України і не може бути обмежено.

У ЦВК зазначили, що залучення виборців до здійснення агітації можливе лише на безоплатній основі. При цьому договори з ними можуть передбачати відшкодування витрат на телефонні послуги, проїзд (зокрема й перевезення багажу), харчування, проживання та інші витрати у разі здійснення агітації в іншому населеному пункті.

При цьому кошти, сплачені кандидатом на посаду президента за таким договором, мають відображатися в звіті про надходження коштів на поточний рахунок виборчого фонду кандидата та їх використання за кодом статті витрат "Інші витрати на передвиборну агітацію".

Водночас, якщо залучення фізичних осіб не пов'язане з використанням їхньої праці на умовах трудового договору або за цивільно-правовими договорами, юридична особа-постачальник послуг із проведення передвиборної агітації відповідно до законодавства не є платником єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Юридичні особи також можуть надавати кандидатам у президенти за рахунок коштів їхніх виборчих фондів послуги з проведення агітації в будь-яких формах, не заборонених Конституцією і законами України. Предмет договорів з ними має відповідати найменуванню відповідних статей витрат виборчого фонду.

У ЦВК резюмували, що "не допускаються жодні обмеження або створення штучних перешкод у реалізації виборцями права вільно здійснювати передвиборну агітацію".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Більшість українців вважає, що за час повномасштабного вторгнення рівень корупції в Україні збільшився – опитування

Більшість українців вважають, що події в державі розвиваються в неправильному напрямку, і підтримують відставку Кабміну – опитування

Порошенко на позачерговому саміті ЄНП: мир не може бути побудований на легалізації агресії

Україна формує нову систему переходу від військової служби до цивільного життя – нардеп Тарасенко

"Європейська солідарність" закликала депутатів фракції "Батьківщина" об’єднатись у роботі з відновлення субʼєктності парламенту

Безпека України може визначатися лише із залученням України - Зеленський після розмови зі Стуббом

Дрісколл зустрічається з росіянами в Абу-Дабі для обговорення оновленого мирного плану для України

Расмуссен закликав Європу не чекати на США та розмістити до 20 тис. військ за лінією фронту України й створити повітряний щит

Зеленський і Стармер скоординували позиції перед зустріччю Коаліції охочих

Стубб: Наступні дні будуть вирішальними для наших зусиль щодо досягнення справедливого та тривалого миру в Україні

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА