Інтерфакс-Україна
14:02 01.08.2024

Які завдання вирішують чат-боти?

3 хв читати

Реклама

Розвиток штучного інтелекту дав поштовх популяризації чат-ботів, котрі значно полегшили ведення бізнесу та комунікацію з клієнтами. Чат-бот — це віртуальний помічник, що імітує справжній діалог із людиною. Всі відповіді на запитання в чат-боті попередньо запрограмовані, тож спілкуватися він може лише в межах інформації, запрограмованої заздалегідь. Чат-бот може спілкуватися текстовими повідомленнями на сайті, в месенджері, в мобільному додатку чи на телефоні.

Відмінності та ключові завдання чат-ботів

Для навчання чат-ботів, покращення їхньої функціональності використовують штучний інтелект. Постійна взаємодія з людьми дозволяє чат-ботам навчатися наслідувати справжній діалог, краще реагувати на письмові запити, щоби знайти оптимальну відповідь.

Оскільки для навчання чат-ботів використовується штучний інтелект, вони реагують не лише на команди, але й розуміють мову.

Застосування чат-ботів допомагає:

  • заощадити час та зусилля на комунікацію з клієнтами;
  • перетворити потенційних клієнтів на постійних покупців;
  • покращити комунікацію між брендом та сервісом
  • автоматизувати рутинні задачі, як-от відповіді на стандартні запитання.

Також чат-бот використовується для розв'язання таких задач:

  • покращене обслуговування клієнтів;
  • просування товарів та послуг;
  • навчання користувачів;
  • найпростіші відповіді в технічній підтримці;
  • оптимізація робочого процесу.

Ключова задача чат-бота — спрощення обслуговування клієнтів. Оскільки в чат-ботах прописуються відповіді на найпоширеніші питання клієнтів, вони знімають частину навантаження з менеджерів. Відтак, працівники можуть витрачати час на розв'язання стратегічних задач, важливих для розвитку компанії. Окрім того, чат-боти зменшують час очікування клієнтів, покращують якість обслуговування.

Чат-боти використовуються для просування послуг чи продуктів. Запрограмований чат-бот допоможе обирати товари чи послуги, також він може рекомендувати інші товари, схожі за параметрами, котрі вказав клієнт.

Технічна підтримка — чат-бот може надати інформацію про можливі проблеми та шляхи їх розв'язання.

Чат-бот можна використовувати не лише для допомоги клієнтів, але й для організації робочого процесу. Чат-бот допоможе працівникам планувати завдання, контролювати їх виконання, надавати звіти про роботу.

Чат-бот дозволяє підтримувати зв'язок із клієнтами 24/7. Чат-бот, розташований на сайті чи сторінці соцмереж, відповідатиме в будь-який час доби. Ця особливість допоможе збільшити кількість замовлень.

Чат-бот буде корисним для прогріву цільової аудиторії. Для цього потрібну створити вирву повідомлень, котрі визначають потреби аудиторії, знайомлять з особливостями компанії та продукцією. В такий простий спосіб можна запропонувати клієнтам товари, що підходять саме вам.

Отримання фідбеку від клієнтів. Чат-бот може збирати відгуки, дані про покупки, коментарі покупців — ця інформація допоможе зробити маркетинг ефективнішим, покращити якість послуг.

Дуже корисним буде чат-бот для створення масових розсилок. Для цього необхідно використовувати базу даних клієнтів, котрим будуть надсилатися короткі повідомлення про акції, знижки та сезонні пропозиції.

Переваги створення чат-ботів у компанії SMS Club

Щоби отримати ефективний чат-бот, котрий покращить комунікацію з клієнтами, а також вирішить багато інших задач, потрібно просто залишити контактні дані. За декілька хвилин з вами зв'яжеться менеджер, з котрим ви зможете обговорити всі ідеї, погодити список функцій для чат-бота. Робот буде готовий через 10 днів з моменту замовлення.

Чат-бот із базовим функціоналом надає такі можливості:

  • під'єднання до Viber і Telegram,
  • детальний аналіз цільової аудиторії;
  • розробка стратегії бачення бота;
  • під'єднання оператора до діалогу з клієнтами.

Не зволікайте та замовляйте ефективний чат-бот у SMS Club.

ОСТАННЄ

Завершується прийом робіт на премію КонтраFACTS Media Awards. Призовий фонд понад 150 тис. грн

Склади ROMSAT постраждали від масованих обстрілів: компанія продовжує роботу

Forbes Agro. Агробізнес як драйвер економіки: інвестиції, технології, глобальні можливості

ПУМБ перший серед українських банків, який отримав одразу дві нагороди Red Dot

Офіційна заява Sense Bank щодо купівлі ОВДП через застосунок Дія

Видавництво "Фоліо" представляє новий роман Олександра Красовицького - "Кінець гри"

Національна мережа АЗК Parallel приєдналася до програми підтримки військових Армія+

Sense Bank одним з перших в Україні запровадив керування картками в Click to Pay просто з мобільного застосунку Sense SuperApp

Порошенко на зустрічі з євродепутатами ЄНП: ми повинні разом зупинити путіна

"Контракт 18–24" трансформується: нові можливості для кандидатів від Сухопутних військ ЗСУ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА