Найвища відвідуваність за три роки, новий рекорд України та найемоційніший благодійний концерт: чим запам’яталася 10-річниця ТРК "Проспект"?
19 жовтня ТРК "Проспект" на честь 10-річчя згуртував мешканців Києва на благодійному концерті на підтримку ЗСУ.
"ТРК "Проспект" має особливу історію становлення та розвитку, адже його відкриття відбулося в непростому для всієї країни 2014 році. За 10 років роботи разом із відвідувачами та партнерами ми пройшли крізь безліч викликів. Проте за цей час Arricano лише зміцнила свою позицію на ринку, отримала велику кількість нагород, які є гідною оцінкою діяльності компанії, та продовжує інвестувати у розвиток усіх своїх об’єктів в Україні. Саме тому 10-річниця ТРК "Проспект" була особливою та важливою для Arricano, а головне — мала благодійну мету: зібрати кошти на підтримку наших бійців, які щодня захищають Україну та завдяки яким ми маємо можливість щодня працювати", — зазначила CEO Arricano Анна Чуботіна.
Аби зробити захід цікавим для різних поколінь, у ТРК "Проспект" створили дві локації: головну сцену та спеціальну дитячу зону з найпопулярнішими іграми для всієї родини від легендарних брендів компанії Hasbro (BEYBLADE X, Play-Doh та інших) й найбільшого в Україні імпортера товарів для дітей — АТ "УКРТОЙС". Малеча й підлітки впродовж усього заходу були захоплені цікавими іграми та бульбашковим шоу, танцювали з аніматорами, стали героями магічного хімічного дійства, сяяли в тематичному аквагримі, з’їли дуже багато солодкої вати і, звісно, фотографувалися. ТРК "Проспект" подарував дітям радість, щасливі емоції, створив можливості для розвитку та активного проведення часу, залучив їх до веселих змагань іграшками з нової серії— BEYBLADE X від Hasbro.
ТРК "Проспект" дивував відвідувачів під час шоу повітряної гімнастки, яка, здавалося, з неймовірною легкістю виконувала акробатичні трюки над атріумом торговельного комплексу; вражав та надихав благодійним концертом із виступами українських артистів YAKTAK та Ivan NAVI й автографсесією; радував розіграшем 10 особливих подарунків від партнерів, зокрема головним призом — стильним смартфоном Samsung Galaxy S24 Ultra від "Цитрус".
ТРК "Проспект" подбав, аби подарунки були для всієї сім'ї, тож серед призів були й іграшки від національної мережі "Будинок Іграшок" та найпопулярніші ігри від легендарних брендів компанії Hasbro й найбільшого в Україні імпортера товарів для дітей — АТ "УКРТОЙС".
Arricano щомісяця підтримує українських військових, а до 10-річчя ТРК "Проспект" спільно з волонтерським штабом "Зграя" організувала благодійний аукціон та зібрала кошти на підтримку ЗСУ.
ТРК "Проспект" спеціально до свого 10-річчя ініціював встановлення рекорду України. Враховуючи, що 19 жовтня виповнилося також 10 років Auchan Чернігівська, Arricano запропонувала долучитися до ініціативи команді гіпермаркету, аби створити неймовірно красивий кулінарний шедевр — конусну споруду заввишки 3м із понад 3000 свіжоспечених заварних тістечок.
Представники "Книги рекордів України" зафіксували нове досягнення — найвищу вежу з профітролів власного виробництва. Спільний рекорд ТРК "Проспект" й Auchan Чернігівська є символічною згадкою про 10 років плідної роботи. Після його встановлення, у знак вдячності, ТРК "Проспект" пригостив усіх охочих вишуканим французьким десертом.
Благодійний концерт із виступами українських виконавців YAKTAK та Ivan NAVI не залишив нікого байдужими. Публіка співала разом із артистами улюблені хіти, фотографувалася та не відпускала їх навіть після автографсесії. Фани не стримували сліз радості під час виконання проникливих треків YAKTAK, а найвідданіші шанувальники підготували плакати, аби привернути увагу співака.
Проте всю маркетингову команду Arricano розчулила історія двох дівчаток, які попросили передати лист YAKTAK із проханням заспівати пісню "Вродлива", яку так обожнює їхня подруга. На жаль, дівчинка не могла бути присутня на благодійному концерті й чути виконання наживо, адже наразі перебуває на лікуванні в Німеччині.
Arricano передала лист артисту, а YAKTAK записав спеціальне відеозвернення до дівчини й, звісно, виконав її улюблену пісню.
"З таких важливих деталей складається наша щоденна робота. Arricano застосовує принципи економіки вражень, аби кожен відвідувач наших торговельних комплексів повертався до нас по нові приємні відчуття та позитивні емоції, які так потрібні у період війни в Україні", — зауважила директорка з маркетингу Arricano Інна Морозова.
Як результат — найвищий показник відвідуваності ТРК з початку повномасштабного вторгнення, що, безумовно, вплинуло на підвищення ТО орендарів, лояльність до бренду ТРК "Проспект" та всіх партнерів, які були залучені в організацію заходу.
Генеральний партнер — "Цитрус".
Партнери: adidas, волонтерський штаб "Зграя", Auchan Україна, Hasbro, компанія "АТ УКРТОЙС", "Будинок Іграшок", VOVK, women’secret, SPRINGFIELD, LESIA, Tally Weijl, MULTIPLEX, JYSK, DECATHLON, BROCARD, "Сушия", "Золотий Вік", SRIBNA KRAINA, "Укрзолото", UAmade.
Більше про ініціативи Arricano читайте на сайті компанії або на Facebook-сторінці девелопера.