Інтерфакс-Україна
17:27 07.11.2024

У Києві відбувся SBC Summit Ukraine: як український спорт розвивається під час війни

2 хв читати

6 листопада близько 600 учасників відвідали другу Всеукраїнську конференцію зі спортивного маркетингу, організовану Sport&Business Club. Більше 40 українських експертів, серед яких керівники спортивних організацій, представники нішевих бізнесів, ЗМІ, відомі спортсмени та лідери думок, поділилися історіями успішних проєктів і досвідом в індустрії. Преміум-партнером заходу виступив ліцензійний букмекер GGBET.

Протягом дня відбулося 7 панельних дискусій та понад 10 персональних виступів. Учасники обговорювали виклики українського спорту під час війни, взаємодію брендів і спортивних організацій, розвиток медійності спортсменів поза спортом, селебріті-маркетинг, а також роль спортивних медіа. 

Увага дісталась не лише класичному спорту, а і кіберспорту. На панельній дискусії «Як спорт та кіберспорт дозволяють стрімко досягти результатів на новому ринку», зокрема, були розглянуті спільні спецпроєкти GGBET з найуспішнішою українською кіберспортивною організацією NAVI. Також в межах панелі не обійшлось без розбору гучних спортивних кейсів бренду спільно з популярними стримінговими платформами MEGOGO і Setanta Sports. 

CEO GGBET Сергій Міщенко зазначив, що подібні заходи дають змогу «тримати руку на пульсі змін»: «Український спортивний маркетинг — це динамічний, конкурентний напрям, де є місце для колаборацій і креативу. Саме тут народжуються проєкти й партнерства, які запам'ятовуються і монетизуються. Сподіваюся, нам вдалося надихнути учасників самміту і на прикладі шляху GGBET показати, що співпраця з іншими гравцями ринку – це win-win для всіх».

CEO Sport&Business Club Олексій Брага також підкреслив значення події: «Саміт — це унікальна платформа для взаємодії між представниками спорту, бізнесу та медіа. Цього разу нам вдалося об’єднати ринок та плідно подискутувати над форматами та перспективами його розвитку».

Наступний SBC Summit Ukraine організатори планують вже навесні 2025 року.

ОСТАННЄ

Підтримка на кожному етапі: як «Укрнафта» будує роботу з ветеранами та ветеранками

UKRAINIAN GASTRO SHOW: «СПАДЩИНА МАЙБУТНЬОГО» – головна подія про нову українську кухню

Digital Realty та Schneider Electric створюють новий цифровий шлюз для Південної Європи

Травень на автодрайві: ОТП БАНК став партнером фестивалю KYIV CAR FEST

Понад 6,5 мільйонів абонентів активно користуються VoLTE від Київстар

Про 17-й щорічний Київський Безпековий Форум "UA: єднаймося знову, щоб подолати світового агресора"

IV Український будівельний конгрес 2025: архітектура майбутнього та нові правила гри

"Столичний стандарт якості": конкурс для найкращих виробників Києва

Заява АТ "Київмедпрепарат" та АТ "Галичфарм" у відповідь на інформацію, поширену ТОВ "Скай-Девелопмент"

Прокуратура проти енергонезалежності України: чи заблокують безпідставні претензії прокурорів державну програму балансування енергосистеми

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА