Інтерфакс-Україна
21:07 26.05.2025

ОТП БАНК сфокусований на цифровізації своїх продуктів та послуг – Лілія Лазепко

2 хв читати

Технологічність та цифровізація послуг — серед головних пріоритетів АТ «ОТП БАНК». Щоб пропонувати якомога більше можливостей, було впроваджено платформи low-code та no-code, які дають бізнесу змогу самостійно розробляти процеси та продукти.

Про це розповіла Членкиня Правління ОТП БАНК, відповідальна за бізнес-лінію операційної діяльності та IT, Лілія Лазепко на закритому засіданні UKRAINIAN BANKING SUMMIT, де зустрілися топ-менеджери банківської галузі, фінтех-компаній, регуляторів і експертів ринку.

«Показник операційної ефективності діяльності Банку — один із найкращих в OTP Group та серед українських банків завдяки технологічності наших процесів. Моя мрія — щоб усі наші процеси були повністю диджиталізованими. У Банку ми вирішили, що кожен, хто хоче розробляти нові рішення, матиме змогу це робити, і ми надаємо таку можливість. Ті, хто володіють технологіями, органічно інтегруються в банківську сферу», — зауважила вона.

Лілія Лазепко також розповіла, що в ОТП БАНК давно працює скорингова модель, і кредитний портфель фізичних осіб постійно покращується завдяки сучасним технологіям. Водночас Лілія Лазепко зазначила, що цифровізація кредитування для юридичних осіб має більше стосуватися аналізу, оновлення та систематизації даних, адже людський фактор у цьому напрямі також є дуже важливим.

На одній із сесій UKRAINIAN BANKING SUMMIT виступила директорка департаменту комплаєнсу та фінансового моніторингу ОТП БАНК Ганна Горбенко, яка розповіла, що технології штучного інтелекту в банках можуть використовуватися для виявлення недобросовісних клієнтів чи тих, чиїм кінцевим бенефіціаром є особи, внесені до санкційних списків.

«Крім того, штучний інтелект із легкістю спрогнозує або розповість про вже існуючі нові шахрайські схеми чи методи відмивання коштів, спираючись на дані про ситуацію на ринку, який завжди розвивається швидше, ніж фінансовий сектор. Також АІ доцільно використовувати для систематизації знань із регуляторної бази напрямів комплаєнс та фінансовий моніторинг, оскільки ця база дуже масштабна», — підкреслила вона.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

UGB спрямував майже 5,5 млрд грн на підтримку енергопроєктів у першому півріччі 2025 року

Нова пошта та Western Bid об’єднуються, щоб допомогти українському бізнесу продавати за кордон

«Укрнафта» сплатила дивіденди до державного бюджету: 5 мільярдів гривень за результатами 2024 року

Бізнес і відновлення: нові інвестиційні можливості та партнерство держави й регіонів

На сайті Київради зареєстровано петицію щодо закриття КП "Плесо" через звинувачення у нищенні водойм

Ринок НФП посилює комплаєнс: експертна онлайн-лекція від Activitis Education за участі Moneyveo

Кличко передав захисникам ще тисячу дронів від громади столиц

У Києві обговорили проблеми відбудови Київщини та забезпечення житлом ВПО і ветеранів

Українська універсальна біржа проводить практичне навчання для регіональних агентів з класифікації круглих лісоматеріалів

Sense Bank розпочинає реалізацію пам’ятних монет НБУ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА