Інтерфакс-Україна
15:26 03.06.2025

Ваша інвестиція у клієнтський сервіс, що приносить прибуток

2 хв читати

Якщо ви відповідаєте за розвиток клієнтського досвіду, сервісу, маркетингу або розвиваєте бренд, зафіксуйте ці дати:

5-6 червня – онлайн-конференція з клієнтського досвіду (пітчинг СХ-кейсів)
20 червня – “Оскар” клієнтського досвіду в Україні – Церемонія нагородження переможців Ukrainian CX Excellence’2025

Це події, які варто відвідати, якщо ви:

  • шукаєте рішення, як покращити клієнтський сервіс онлайн і офлайн
  • бажаєте зрозуміти поведінку своїх клієнтів і стати Lovemark для них
  • впроваджуєте цифрові інструменти та AI для розвитку клієнтської бази
  • працюєте над сервіс-дизайном і зростанням через клієнтський сервіс
  • хочете зробити контакт-центр компанії точкою довіри і прибутку
  • розумієте, що досвід ваших працівників = сильніший клієнтський сервіс.

Що на вас чекає:

5–6 червня онлайн-конференція, що складається з найновіших практичних кейсів про клієнтський сервіс
2 дні, 13 номінацій, 60+ суто практичних кейсів від компаній, які вже впровадили сучасні CX-рішення. Стратегії, шляхи впровадження, факапи та вивчені уроки, показники результатів. Серед компаній-номінантів - WOG, Comfy, UKRSIBBANK, Нова пошта, МХП, Ощадбанк, Дніпро-М, OLX, Pizza Day, BAO Group, UKLON та десятки інших.

20 червня - Церемонія нагородження переможців Всеукраїнської Премії з клієнтського досвіду (UCXE’2025)
Нагородження найкращих кейсів року в ключових категоріях: клієнтський досвід онлайн і офлайн, кращий сервіс у контакт-центрах, кращі кейси з сервіс-дизайну, інклюзивності, персоналізованого досвіду, клієнтський досвід у B2B, Employee Experience тощо.

Що ви отримаєте?

Доступ до актуального досвіду та трендів
Отримаєте ідеї, як масштабувати те, що вже працює
Повернетеся з рішеннями, які можна впроваджувати відразу
Нетворкінг з професіоналами індустрії клієнтського досвіду
Надихаючий імпульс для трансформацій у вашій команді

Дивіться, як це було минулого року:

Звітний ролик про подію

Сюжет на телеканалі СТБ

Фото звіт: Переглянути тут

Всеукраїнська Премія з клієнтського досвіду’2025 організована KA Group за підтримки генеральних партнерів - Нової пошти, Ощадбанку, 4Service

Звертайтеся до персонального менеджера для замовлення квитків або корпоративних спеціальних пропозицій: +38063 311 58 41, [email protected]
Не пропустіть шанс інвестувати у клієнтський досвід компанії і зростання команди, яка потребує нових знань і натхнення сильними прикладами!

«Інтерфакс-Україна» – офіційний партнер форуму

 

ОСТАННЄ

ПУМБ перший серед українських банків, який отримав одразу дві нагороди Red Dot

Офіційна заява Sense Bank щодо купівлі ОВДП через застосунок Дія

Видавництво "Фоліо" представляє новий роман Олександра Красовицького - "Кінець гри"

Національна мережа АЗК Parallel приєдналася до програми підтримки військових Армія+

Sense Bank одним з перших в Україні запровадив керування картками в Click to Pay просто з мобільного застосунку Sense SuperApp

Порошенко на зустрічі з євродепутатами ЄНП: ми повинні разом зупинити путіна

"Контракт 18–24" трансформується: нові можливості для кандидатів від Сухопутних військ ЗСУ

Україна формує нову міграційну стратегію до 2035 року: експерти презентували перші напрацювання

Банк спростив процедуру придбання сільськогосподарської техніки аграріями

Про повернення історичної пам’яті про українців Закерзоння

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА