14:37 25.12.2012

Фармак: держава має забеспечити контроль у питанні розповсюдження “Тропікаміду”

3 хв читати
Внесення препарату “Тропікамід” до переліку лікарських засобів, що підлягають предметно-кількісному обліку в закладах охорони здоров’я, та контроль з боку державних органів зможуть значно мінімізувати його неконтрольоване розповсюдження в Україні. Про це 25 грудня 2012 року на підсумковій прес-конференції в прес-центрі ІА "Інтерфакс-Україна" повідомило керівництво ПАТ “Фармак”. За словами топ-менеджменту “Фармака”, після появи активних сигналів в пресі стосовно нецільового вживання препарату "Тропікамід" компанією негайно було проведено обговорення цієї ситуації з відповідними державними органами. Внаслідок чого з 23 листопада 2012 року наказом МОЗ України від 29.10.2012 р. №845 його внесено до переліку лікарських засобів, що підлягають предметно-кількісному обліку в закладах охорони здоров’я. "Компанія сподівається, що вживання таких заходів відповідними контролюючими органами зробить неможливим зловживання даним препаратом та поставить під жорсткий контроль відпуск препарату "Тропікамід" в аптечних мережах. Більше того, з листопада ми припинили випуск "Тропікаміду" у цьому році", - зазначив директор з розвитку бізнесу ПАТ "Фармак" Олег Сяркевич. Під час прес-конференції було окреслено основні напрямки розвитку, згідно з бізнес-стратегію "Фармак 2020" та стратегією з корпоративної соціальної відповідальності компанії. Згідно оціночних результатів компанії, у 2012 році прибуток компанії склав 279 млн. грн, оборот – 1 696 млн. грн, приріст в продажах - 15%, експорт – близько 20%. У 2013 році компанія планує вивести на ринок 18 нових препаратів, збільшити оборот на 16% та посилити позиції на російському ринку, який є одним з пріоритетних ринків компанії. Сума податків та зборів (в тому числі нарахування на заробітну плату), сплачених компанією у 2011 році, склала 190 099 тис. грн, за 11 місяців 2012 року – 207 185 тис. грн. Протягом 2012 року в компанії було розроблено та розпочато втілення бізнес-стратегії "Фармак 2020". Стратегія передбачає зміну продажів з 80% на внутрішньому ринку та 20% експорту до 60% продажів на внутрішньому ринку та 40% продажу на експорт, втілення стратегії з корпоративної соціальної відповідальності та вихід на IPO до 2020 року. За словами директора по стратегії ПАТ "Фармак" Діни Немирович, "компанія зміцнює свої позиції лідера на ринку України та націлена на стабільний розвиток з виходом на світові ринки, на яких дуже важливими є не тільки високі технологічні стандарти виробництва лікарських засобів, але й впровадження принципів прозорого корпоративного управління та відповідальне ставлення до проблем держави та суспільства". Довідка: Компанія "Фармак" створена на базі Київського хіміко-фармацевтичного заводу імені М.В. Ломоносова, який розпочав свою діяльність у 1925 році. У 2011 році компанія закріпила позицію лідера серед усіх фармацевтичних компаній, що забезпечують населення лікарськими засобaми та представлені на українському ринку. Обсяг продаж у 2011 році склав 1,5 млрд. грн., зростання продаж порівняно з 2010 роком в гривні становить 26%. Компанія "Фармак" займає майже 5% фармацевтичного ринку України. Близько 20% виготовленої продукції відправляється в країни СНД, Балтії та Європи. Кількість працівників компанії більше 1700 осіб. У портфелі компанії "Фармак" понад 200 найменувань лікарських препаратів. Сайт компанії: www.farmak.ua

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА