15:40 14.01.2014

«Фокстрот» навчає ЕКОвідповідальності

4 хв читати

У грудні в рамках всеукраїнського шкільного конкурсу «ЕКОклас» - унікальної ініціативи Соціального центру Геннадія Виходцева і торговельної мережі «Фокстрот» - пройшов екологічний тренінг для вихованців Комарівської школи-інтернату №1 Чернігівської області. Раніше, під час прес-конференції, присвяченій старту «ЕКОклас», мережа «Фокстрот» долучила до числа стейкхолдерів проекту київських журналістів.

Від імені журналістів представники торговельної мережі «Фокстрот» організували дводенне навчання для вихованців інтернату. На тренінгу, за допомогою фахівців ДЕГО «Флора» за сприяння БФ «Крона» підопічні дізналися, як зменшити забруднення навколишнього середовища, почули багато корисного про здорову їжу і пізнавального - про планету Земля. Тренінг буквально «запалив» дітей цікавими екоідеями. Так, діти запропонували план дій зі створення «Екошколи майбутнього» на базі їх інтернату, а також безліч практичних ідей в стилі «Green Life». Цікавою була ідея закласти біля школи фруктовий сад, вигоди від посадки якого підлітки економічно обґрунтували і довели. Одна з команд запропонувала встановити на території школи урни для різних типів відходів і пофарбувати їх у різні кольори, а також регулярно проводити акції по збору макулатури. Записали ідею компостувати відходи з їдальні, щоб використовувати їх для підгодівлі землі в місцевій теплиці і майбутньому квітнику.

- Дводенне насичене навчання сформувало у дітей відчуття причетності і розуміння необхідності турботи про природу. Вони отримали не тільки теоретичні знання з органічного землеробства, а й на практиці своїми руками заклали невеликий компостний блок і запустили в нього сім'ю каліфорнійського хробака для створення біогумусу, - розповідає Лариса Сідельник, координатор програм Всеукраїнського благодійного фонду «КРОНА».

Крім того, в цьому блоці діти зробили перші кроки щодо складання плану реалізації бізнес-ідеї «Створення невеликої ферми з розведення червоного каліфорнійського хробака - «Моє вермігосподарство», визначаючи необхідні для цього ресурси, вираховуючи прибуток і плануючи подальші кроки для розвитку такого господарства.

- Під час тренінгу я зрозуміла, як правильно піклуватися про природу, не забруднювати Землю і бути «зеленим» споживачем. Дуже сподобалося те, що інформація надавалась за допомогою ігор та практичних занять. Дякую журналістам за цей тренінг. Хотілося б, щоб такі заходи проходили частіше, - поділилася враженнями Євгенія Козицька, юна учасниця навчання.

- Тренінг з вирощування екологічно чистої продукції сприяв соціальній адаптації дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Він ідеально співвіднісся з девізом конкурсу «ЕКОклас» - «Твій перший дорослий проект», адже цим підліткам через пару років доведеться покинути стіни інтернату і самостійно влаштовуватися в житті. Цілком імовірно, що деякі з них почнуть свою справу - органічне фермерське або вермігосподарство, - зазначив В'ячеслав Поврознік, виконавчий директор торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому».

Дізнайтеся більше про те, як діти і дорослі - разом - можуть поліпшити екологію рідного краю: www.foxtrot.com.ua/ecoclass.

Довідка: Торговельна мережа ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є лідером * ринку України в сегменті роздрібних продажів електроніки та побутової техніки. Перший магазин торгової мережі був відкритий в 1994 році, і станом на січень 2014 року в Україні налічується 235 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 115 обласних і районних центрах України, при цьому їх загальна площа складає більше 319 000 кв. м. Згідно з рейтингом, складеним аудиторською компанією Deloitte & Touche, торгівельна мережа ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» входить до числа 500 найбільших компаній Центральної та Східної Європи. З 2010 року торгова мережа ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є членом-учасником «Euronics» - найбільшої закупівельної групи електроніки та побутової техніки, представленої в 30 країнах Європи.

* За даними GFK, 2012.

Довідка: «ЕКОкласс» - це унікальна соціальна ініціатива торговельної мережі «Фокстрот». Вона об'єднала дітей, батьків, вчителів та представників місцевих громад. Її мета - поліпшити екологічну ситуацію рідного краю. Родзинкою проекту стане колективна, а не індивідуальна робота учасників, а також всеукраїнський масштаб ініціативи з акцентом на рідний край. Конкурс пройде з 13 листопада 2013р. по 12 травня 2014р. , роботи будуть оцінюватися за колективним номінаціями "ЕКОдизайн", "ЕКОінновація", "ЕКОкреатив". До участі запрошуються шкільні колективи з 1 по 11 класи, члени екологічних об'єднань у віці від 6 до 17 років, їхні педагоги та усі, хто хоче жити в екологічно-чистій країні і працює над цим. Фінал конкурсу приурочено до Дня екологічної освіти 12 травня 2014р. Організатори заохотять авторів масових, видовищних, прикладних проектів нагородами та сюрпризами на спеціальній церемонії. Організаційним партнером конкурсу «ЕКОклас» виступив Національний еколого-натуралістичний центр МОН України. Інформаційним партнером стала «Комсомольська правда в Україні».

«Фокстрот» має досвід реалізації власних екологічних проектів і може з повним правом виступати наставником у роботі зі школярами. З 2006 року ГК «ФОКСТРОТ» - підписант Глобального Договору ООН, важливим напрямком якого є екологічна відповідальність бізнесу і його системна робота з мінімізації впливу на навколишнє середовище. З 2009 року реалізується корпоративна екологічна програма « Зелений офіс» з мінімізації впливу офісної діяльності на навколишнє середовище - http://www.youtube.com/watch?v=iJsuv5e9S9U&feature=youtu.be.

З 2012 в магазинах «Фокстрот. Техніка для дому» реалізуються тільки біопакети з добавкою EPI TDPA. Готується до реалізації волонтерська програма з централізованої утилізації використаних батарейок. Ведеться широка пропаганда «Зеленого офісу» - за прикладом і за підтримки «Фокстроту» власну еколого-благодійну програму «Зелений Інститут» впроваджують студенти Інституту журналістики КНУ імені Шевченка.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА