Інтерфакс-Україна
10:52 12.06.2015

Агентство "Інтерфакс-Україна" розпочало випуск спеціалізованого інформаційного продукту, присвяченого фармацевтиці та медицині

2 хв читати

Інформагентство "Інтерфакс-Україна" розпочало випуск інформаційного продукту, присвяченого тенденціям фармацевтичного ринку та розвитку сфери охорони здоров'я і медицини "Фармацевтика та медицина". Цей спеціалізований інформаційно-аналітичний продукт призначений для великого і середнього вітчизняного та іноземного бізнесу, представників органів влади, засобів масової інформації. За допомогою нового продукту "Інтерфакс-Україна" в максимально зручному для клієнта вигляді інформує користувача про новини сфери охорони здоров'я та суміжних галузей, а також про економічні питання їх розвитку. Інформаційний продукт реалізований у вигляді щотижневого спеціалізованого випуску "Фармацевтика та медицина", а також у вигляді галузевої онлайн-стрічки, до якої входять також найважливіші загальноекономічні новини. Основні тематичні напрямки інформаційних сервісів: новини регуляторної політики, державні закупівлі, фармацевтичне виробництво, дистрибуція та аптечні мережі, функціонування клінік і лікувальних закладів, ринок медичного страхування, нормативна і законодавча база, коментарі експертів. "Основна аудиторія нового інформаційного продукту - державні органи, структури та компанії, які зацікавлені в розвитку галузі. Наша інформація орієнтована на тих, хто цікавиться економікою охорони здоров'я та розвитком фармацевтичної галузі, яка може стати хорошим і технологічним локомотивом для української економіки в непростий час падіння сировинних ринків", - заявив Олександр Мартиненко, генеральний директор інформагентства "Інтерфакс-Україна". "В українському суспільстві є стереотип, що фармацевтичний ринок сірий і непрозорий. За допомогою додатково реалізованих можливостей нашого агентства, а також зусиль гравців цієї важливої галузі ми намагатимемося зробити цей ринок інформативним, динамічним, зрозумілим громадянам, представникам держави та ЗМІ", - додав Максим Уракін, директор із маркетингу агентства "Інтерфакс-Україна". "Інтерфакс-Україна" постійно розширює й оновлює свою продуктову лінійку, пропонуючи клієнтам нові галузеві продукти та інноваційно вдосконалюючи вже наявні інформпослуги. "Інтерфакс-Україна" - найбільше інформагентство в Україні, входить до Європейської Бізнес Асоціації, Американської торгівельної палати, є постійним інформаційним партнером цих організацій. Замовити безкоштовну двотижневу тестову розсилку цього продукту та онлайн-доступ до стрічки новин можна: за тел. 044 270-65-74/75, електронною поштою: [email protected], www.interfax.com.ua

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Forbes Agro. Агробізнес як драйвер економіки: інвестиції, технології, глобальні можливості

ПУМБ перший серед українських банків, який отримав одразу дві нагороди Red Dot

Офіційна заява Sense Bank щодо купівлі ОВДП через застосунок Дія

Видавництво "Фоліо" представляє новий роман Олександра Красовицького - "Кінець гри"

Національна мережа АЗК Parallel приєдналася до програми підтримки військових Армія+

Sense Bank одним з перших в Україні запровадив керування картками в Click to Pay просто з мобільного застосунку Sense SuperApp

Порошенко на зустрічі з євродепутатами ЄНП: ми повинні разом зупинити путіна

"Контракт 18–24" трансформується: нові можливості для кандидатів від Сухопутних військ ЗСУ

Україна формує нову міграційну стратегію до 2035 року: експерти презентували перші напрацювання

Банк спростив процедуру придбання сільськогосподарської техніки аграріями

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА