Інтерфакс-Україна
10:52 12.06.2015

Агентство "Інтерфакс-Україна" розпочало випуск спеціалізованого інформаційного продукту, присвяченого фармацевтиці та медицині

2 хв читати

Інформагентство "Інтерфакс-Україна" розпочало випуск інформаційного продукту, присвяченого тенденціям фармацевтичного ринку та розвитку сфери охорони здоров'я і медицини "Фармацевтика та медицина". Цей спеціалізований інформаційно-аналітичний продукт призначений для великого і середнього вітчизняного та іноземного бізнесу, представників органів влади, засобів масової інформації. За допомогою нового продукту "Інтерфакс-Україна" в максимально зручному для клієнта вигляді інформує користувача про новини сфери охорони здоров'я та суміжних галузей, а також про економічні питання їх розвитку. Інформаційний продукт реалізований у вигляді щотижневого спеціалізованого випуску "Фармацевтика та медицина", а також у вигляді галузевої онлайн-стрічки, до якої входять також найважливіші загальноекономічні новини. Основні тематичні напрямки інформаційних сервісів: новини регуляторної політики, державні закупівлі, фармацевтичне виробництво, дистрибуція та аптечні мережі, функціонування клінік і лікувальних закладів, ринок медичного страхування, нормативна і законодавча база, коментарі експертів. "Основна аудиторія нового інформаційного продукту - державні органи, структури та компанії, які зацікавлені в розвитку галузі. Наша інформація орієнтована на тих, хто цікавиться економікою охорони здоров'я та розвитком фармацевтичної галузі, яка може стати хорошим і технологічним локомотивом для української економіки в непростий час падіння сировинних ринків", - заявив Олександр Мартиненко, генеральний директор інформагентства "Інтерфакс-Україна". "В українському суспільстві є стереотип, що фармацевтичний ринок сірий і непрозорий. За допомогою додатково реалізованих можливостей нашого агентства, а також зусиль гравців цієї важливої галузі ми намагатимемося зробити цей ринок інформативним, динамічним, зрозумілим громадянам, представникам держави та ЗМІ", - додав Максим Уракін, директор із маркетингу агентства "Інтерфакс-Україна". "Інтерфакс-Україна" постійно розширює й оновлює свою продуктову лінійку, пропонуючи клієнтам нові галузеві продукти та інноваційно вдосконалюючи вже наявні інформпослуги. "Інтерфакс-Україна" - найбільше інформагентство в Україні, входить до Європейської Бізнес Асоціації, Американської торгівельної палати, є постійним інформаційним партнером цих організацій. Замовити безкоштовну двотижневу тестову розсилку цього продукту та онлайн-доступ до стрічки новин можна: за тел. 044 270-65-74/75, електронною поштою: [email protected], www.interfax.com.ua

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

На переговорах категорично не можна обговорювати скорочення ЗСУ, це гарантія існування незалежної України - Палатний

ТРК "Проспект" відкрив інтерактивну виставку до дня народження Тараса Шевченка

Евакуація ціною життя. "Українські вертольоти" здійснили героїчну місію у Південному Судані

Адвокат Головань: влада використовує заготовку фсб для фабрикування нової "справи" проти Порошенка

Укрексімбанк долучається до розширення співпраці у рамах спільної японсько-української платформи JUPITe

Світові реабілітаційні практики, що змінюють долі ветеранів

В українських судах лідирують порушення права на захист, - звіт IAC ISHR

Schneider Electric вдруге визнана найстійкішою корпорацією світу

Життя без меж: в Епіцентрі відбувся унікальний захід із спортивного протезування для військових

"Абсолютна відповідальність" – спільний проєкт MEGOGO та Укртелеком

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА