11:44 23.05.2018

Конфедерації вільних профспілок України: Робота за інструкціями призвела до паралічу Укрзалізниці

3 хв читати

Дев’ятий день в Україні триває акція, яка розпочалася у ніч на понеділок, 14 травня, коли машиністи локомотивних депо почали діяти суворо за інструкціями. Розпочалася вона у столичному депо Дарниця. З 5-ї години ранку до неї приєдналися залізничники Кременчука. Їх того ж дня підтримали працівники депо Кривого Рогу, Запоріжжя, Полтави, Тернополя та Миронівки (Київська обл.). У наступні дні за інструкціями почали діяти також машиністи локомотивних депо Синельникового, Коростеня, П’ятихаток.

Оскільки більшість рухомого складу ПАТ "Укрзалізниця" давно відслужило свій ресурс і його експлуатація у такому стані практично неможлива, бо у будь-який час механізми можуть вийти з ладу і спричинити аварію, дотримання інструкцій фактично паралізувало роботу локомотивних депо у Кременчуці, Полтаві, Запоріжжі, Кривому Розі, Дарниці (м. Київ), а також частково у Коростені, Пологах та інших. Тому вантажні перевезення у цих депо через несправність локомотивів не здійснюються взагалі, або виконуються частково. 16 травня до акції приєдналися робітники двох залізничних цехів ПАТ "АрселорМіттал Кривий Ріг". Вони відмовилися працювати на несправній техніці. Це паралізувало роботу всього підприємства, де зв'язок між виробничими підрозділами здійснюється за допомогою залізничного транспорту. За попередніми даними, фінансові втрати металургійного комбінату у травні перевищать 1,5 млрд грн. Федерація роботодавців України заявила, що збитки гірничо-металургійного комплексу через вимушені зупинки вантажоперевезень залізничниками лише за один день складають понад $3 млн.    

На учасників акції, що не бажають працювати в умовах, які загрожують життю і здоров’ю працівників, а також безпечному перевезенню пасажирів, вантажів та багажу, чиниться тиск як з боку адміністрації, так і силових структур.

Як поінформував голова Вільної профспілки залізничників України Володимир Козельський, керівники Регіональної філії "Придніпровська залізниця" працівникам локомотивного депо Запоріжжя, які діють за інструкціями, погрожують екзаменами, звільненнями та іншими санкціями. До такого ж вдається й адміністрація Регіональної філії "Південно-Західна залізниця" стосовно працівників депо Дарниця (м. Київ). На території Криворізького локомотивного депо з’явилися люди у камуфляжі, які не допускали працівників на підприємство. А начальник воєнізованої охорони Регіональної філії "Придніпровська залізниця", який теж побував у Криворізькому локомотивному депо, погрожував фізичною розправою голові первинного осередку ВПЗУ В’ячеславу Федоренку. Керівництво цього депо вдалося навіть до порушення чинного законодавства про звернення громадян. Секретарка начальника, яка у перші дні, коли машиністи почали суворо дотримуватися інструкцій, приймала від них заяви про відмову працювати на несправній техніці, захворіла, тому з середи заяви, як і будь-які інші документи, від робітників не приймаються і не реєструються.  

У середу, 16 травня, ситуацію, яка склалася на залізниці, у зв’язку з тим, що машиністи локомотивів почали діяти виключно за інструкціями, розглянув на своєму засіданні Комітет Верховної Ради з питань соціальної політики, зайнятості та пенсійного забезпечення. Комітет підтримав машиністів і вирішив терміново створити робочу групу, щоб розпочати переговори з керівництвом ПАТ "Укрзалізниця" та Мінінфраструктури. Перше її засідання було призначене на четвер, 17 травня, але за годину до його початку без пояснення причин було відмінене представниками адміністрації.

Припиняти акцію до початку конструктивного діалогу із керівництвом ПАТ "Укрзалізниця" та Мінінфраструктури залізничники не збираються.

 

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА