Найбільший інтернет-магазин одягу та взуття оголосив глобальний сезонний розпродаж
Компанія "Каста" анонсує великий сезонний розпродаж на честь святкування Дня клієнта. "Для нас День клієнта – один із найважливіших у році. Ми готуємо найкращі пропозиції для клієнтів, щоб подякувати за те, що вибрали нас в умовах інформаційного шуму і великої кількості різних пропозицій", – повідомляє прес-центр Kasta.
У вівторок, 25 вересня, інтернет-магазин Kasta відзначає День клієнта, і на сайті стартує великий сезонний розпродаж, асортимент якого повністю складений на підставі побажань клієнтської бази, яка на сьогодні становить близько 6 мільйонів осіб, і сезонності товарів різних типів.
У понад 130 акціях, які виходять "хвилями" щогодини, починаючи з 6:00, представлено широкий асортимент товарів таких категорій:
- одяг та взуття;
- товари для дітей;
- косметика і парфумерія;
- аксесуари та прикраси;
- білизна;
- товари для дому;
- спортивні товари.
У розпродажу беруть участь товари таких відомих брендів, як H & M, & Other Stories, IKEA, Adidas, Arber, Berghoff, Blizzarini, C & A, Columbia, Conte, COS, Diesel, Furla, Geox, Guess, Hi-Tec, LEVI'S, Lidl, Lotto , Mango, Marks & Spencer, Massimo Dutti, Northland, Orsay, Pierre Cardin, Puma, Reebok, Reima, Respect, S.Oliver, Springfield, Tommy Hilfiger, VD one, Zara і багато інших.
Слід зазначити, що під час розпродажу ви можете скористатися додатковими можливостями:
- при оплаті будь-якою банківською картою діє 5% знижки на всі покупки;
- старт акцій у додатку відбувається на 15 хвилин раніше;
- безкоштовна доставка до відділень Kasta, на роботу або додому для власників карти Black;
- примірочні в кожному з 93 відділень Kasta по всій країні;
- безкоштовне повернення товару і миттєве нарахування грошей на карту;
- читачі нашого видання можуть скористатися промо-кодом "interfax-50" на знижку в розмірі 50 грн при покупці товарів на 400 грн і більше.
В інтернет-магазині Kasta стверджують, що їхня місія – постійно дивувати клієнтів за допомогою інновацій, роблячи онлайн-шопінг зручнішим, дешевшим і швидшим. Компанія завжди намагається дивувати своїх клієнтів новими продуктами і високоякісним сервісом – це підхід, який лежить в основі стратегії розвитку компанії на ринку.
Нагадаємо, що Kasta є родоначальником розпродажу "Чорна п'ятниця" в Україні, вперше проведеному тоді ще modnaKasta*. "Ми вже зараз готуємо Black Friday 2018 – наш щорічний челендж. Завдання – зібрати для вас найкращі бренди за дуже крутою ціною і швидко їх доставити", – уточнюють у компанії.
На початку літа 2018 року компанія зробила ренеймінг, після чого modnaKasta стала Kasta, змінивши продуктову стратегію з Fashion на lifestyle.