18:28 23.05.2019

Контакт-центр ПАТ "Дніпрогаз" опрацював понад 413 тис. звернень клієнтів

2 хв читати

У 2018 році оператори Контакт-центру ПАТ "Дніпрогаз" опрацювали понад 413 тис. звернень від клієнтів. Щомісяця за консультаціями до газовиків звертаються близько 40 тисяч споживачів природного газу Дніпра та Дніпровського району.

Переважна більшість з них стосувалася передачі показань лічильників газу та перевірки особового рахунку на предмет заборгованості чи переплати. Найпопулярнішим способом взаємодії з газовою компанією для дніпрян залишаються телефонні звернення.

За результатами роботи у 2018 році Контакт-центр опрацював 206,3 тис. дзвінків від клієнтів компанії. В порівнянні з показниками 2017 року кількість показань, які споживачі газу надали за допомогою СМС-повідомлень, збільшилась на 24%. Цією послугою скористались 169,2 тис. дніпрян. Близько 33 тис. клієнтів надіслали показання лічильників через систему голосового меню, 4,7 тис. клієнтів надали перевагу листуванню через електронну пошту contact@dpgor.104.ua.

"Суттєва перевага електронних сервісів полягає в отриманні дистанційних консультацій, не відвідуючи газову компанію, - коментує начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Дніпрогаз" Марина Коваленко. – Наприклад, в "особистому кабінеті" на сайті 104.ua можна не тільки проаналізувати дані за особовим рахунком та здійснити онлайн-оплату за газ, а й отримати вичерпні відповіді на питання щодо надання послуг з розподілу блакитного палива".

З метою підвищення якості обслуговування спеціалісти "Дніпрогазу" продовжують працювати над створенням нових сервісів для своїх клієнтів. У числі нещодавно запроваджених новинок – чат-бот 7104ua у Viber, мобільні додатки 104 Mobile для Android та 104 Mobile Light для користувачів Apple, які також набирають популярності серед споживачів газу. Так, понад тисяча клієнтів ПАТ "Дніпрогаз" в першому кварталі цього року скористались чат-ботом у месенджері Viber. 

Довідка:

Основною сферою діяльності ПАТ "Дніпрогаз" є розподіл природного газу для мешканців міста Дніпра та Дніпровського району. Система газопостачання Дніпра – це близько 5,5 тис. км розподільних газопроводів. Щорічно підприємство транспортує близько 800 млн. кубометрів газу для 400 тис. побутових споживачів, 3,7 тис. промислових підприємств та інших суб'єктів господарювання. Серед найбільших клієнтів такі підприємства, як Придніпровська ТЕЦ, Євраз - ДМЗ ім. Петровського, Дніпропетровський трубний завод, Дніпропетровський завод прокатних валків та інші. ПАТ "Дніпрогаз" є одним з найбільших роботодавців міста. Штат підприємства налічує близько 1500 чоловік.

Завантаження...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Форум «Пульс України» відбудеться 21-22 червня 2019 року в м.Києві. Початок о 10:00. Тема цьогорічного Форуму: «Наші міста – наше майбутнє».

У Долині для споживачів газу відкрито сучасний центр обслуговування клієнтів

З початку року споживання газу у Дніпрі скоротилось на 15%

Власник "Софт Оіл": "Податкова міліція Дніпропетровської області викрала директора компанії"

У Закарпатті рівень розрахунків за газ вищий на 21% , ніж по всій Україні

Від початку року контакт-центр Львівгазу  опрацював 1,4 млн звернень споживачів

ТОВ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ" забезпечив рекордно-високий рівень розрахунків з Нафтогазом

Рівень розрахунків "Сумигаз Збут" з постачальником газу сягнув рекордних 96%

Аварійна  служба  "Житомиргазу" здійснила більше 8 тисяч виїздів

Понад 6200 виїздів здійснила аварійна служба «Вінницягаз» в поточному році

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА