15:05 03.07.2019

Semantrum запустив Telegram-бот до парламентських виборів

2 хв читати

Спеціально до дострокових парламентських виборів команда Semantrum випустила безкоштовний Telegram-bot "ОбирайТе". У боті збирається інформація про політичні партії, їх лідерів та про першу десятку зі списків партій, які ми незабаром побачимо у виборчих бюлетенях.

У боті відображаються всі публікації, в яких згадуються політики та партії, з більше ніж 7 000 українських медіа, у тому числі з веб, ТБ, радіо та друкованих ЗМІ. Кількість тем, на які можна підписатись, а також кількість повідомлень не обмежені.

Бот буде цікавий політичним партіям і кандидатам, які бажають відслідковувати згадки про себе та конкурентів; політтехнологам та PR-спеціалістам для уникнення репутаційних ризиків та пошуку PR-можливостей; журналістам – для отримання повної картини та пошуку інсайтів, а також пересічним громадянам, що прагнуть зробити свідомий вибір у липні 2019 р.

Для того, щоб почати моніторинг, необхідно додати бот до вашого Telegram за посиланням  https://t.me/obyrajte2019_bot.

Також для того, щоб картина перед виборами була більш повною, користувачам доступні ще два боти:

- що пишуть у російських ЗМІ про парламентські вибори в Україні https://t.me/runetvybory2019_bot

- що пишуть у світових ЗМІ про вибори в Україні-2019 https://t.me/svitvybory_bot.

Перший допоможе розпізнати інформаційні вкиди у медіа-простір та уникнути медіа-маніпуляцій, а другий дасть уявлення про картину з точки зору закордонних ЗМІ.

Всі боти безкоштовні. Додайте їх до свого Telegram та в реальному часі отримуйте нові публікації безпосередньо у своєму смартфоні.

___________________

Компанія Semantrum – виробник легкого SaaS рішення для збору згадок та репутаційного аудиту компанії.

Система Semantrum шукає згадки про ваші та конкурентні бренди в базі даних, зібраних з веб-медіа, соціальних медіа (Twitter, Facebook, Youtube, Telegram), сайтів відгуків та пошуку роботи. Ви бачите додаткові атрибути для всіх ваших згадок - тональність, покриття, тип згадки, чи був ваш бренд вирішальним для цієї публікації чи ні; імена осіб, географічні розташування, бренди та компанії, які згадувалися під вашим брендом; ви можете отримати всю необхідну інформацію для прийняття рішень. Дані представлені стрічкою повідомлень та  інтерактивними графіками, які можна доповнити додатковими зовнішніми даними, наприклад, Google Analytics або вашими фінансовими даними.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА