11:10 30.09.2019

Компанія Seetarget: Поствиборчі орієнтації киян: довіра, рейтинги, очікування

3 хв читати

З 20 по 27 вересня 2019 року компанією Seetarget було проведено соціологічне дослідження "Поствиборчі орієнтації киян: довіра, рейтинги, очікування" методом особистих інтерв’ю (face-to-face) вдома у респондента.

Репрезентативне за статтю, віком та районом проживання. Вибірка – 1207 респондентів. Похибка вимірювання становить не більше 2,9%.

ОСНОВНІ РЕЗУЛЬТАТИ

  1. Соціальні настрої та актуальні проблеми населення
  • У Києві розчаровані курсом місцевої київської влади 32,5% респондентів. Проте 46,5% вважають, що влада рухається у правильному напрямі.
  • Найбільш гострими проблемами для киян за результатами опитування виявилися: тривала відсутність гарячої води (21,7%), відсутність доступної медицини (21,4%) та незадовільна якість води в кранах (20,3%).
  • Загальний стан Києва за час перебування на посаді мера Віталія Кличка, на думку більшості респондентів (38,1%), погіршився. Ще 21,1% киян взагалі не помітили суттєвих змін, а 3,2% опитаних вагаються з відповіддю. Основні завдання з благоустрою та розвитку міста лишилися невирішеними. Бачать покращення стану столиці 37,6% опитаних.
  • По всіх інших пунктах оцінки стану благополуччя Києва під час каденції В. Кличка маємо одностайну думку про погіршення ситуації. Зокрема, про погіршення стану безпеки в районі проживання кажуть 38,5% киян, про неналежний вигляд будинків та під’їздів – 30,9% опитаних, про незадовільну роботу громадського транспорту повідомили 23,3% респондентів, про проблеми з опаленням – 27,1%.
  • Основною перешкодою, яка заважає владі міста Києва вирішувати проблеми, 32,7% киян назвали корупцію міської влади. Ще 32,2% вважають, що влада ставить свої корисливі інтереси над суспільними, а 28,3% обрали варіант некомпетентності чиновників.
  1. Соціальні маркери та ставлення до змін
  • До ідеї проведення позачергових виборів мера Києва та міської влади позитивно ставляться 59,1% населення. Поки що вагаються із відповіддю 8,5% киян. Негативно сприймають перевибори 32,4% респондентів.
  • Більшість населення Києва (42,2%) вважає, що після виборів мера та міської влади ситуація в Києві зміниться на краще. Респонденти виказують готовність до повного перезавантаження міської влади – як у мерії, так і в Київраді. Ще 37,3% респондентам важко відповісти, чи відбудеться покращення, 15,1% не вірять у позитивні зміни зі зміною влади та 5,4% передбачають погіршення.
  • Якби вибори до Київської міської ради відбулися найближчим часом, за партію "Слуга Народу" проголосували б 53,8% серед тих, хто має намір голосувати і визначився. До трійки фаворитів входять також партії "Європейська солідарність" та "Голос": 9,9% та 7,1% відповідно.
  • У рейтингу кандидатів у мери Києва за умови, якби вибори проводилися наступної неділі, Віталій Кличко набрав би 20,7% серед тих, хто має намір голосувати та вже визначився з кандидатом. Найсерйозніший конкурент Кличка – Олександр Ткаченко. Його підтримують 18,6%. На третьому місці в рейтингу Святослав Вакарчук з 12,4% голосів.

Про компанію. Компанія Seetarget – член Соціологічної асоціації України. Її команда об’єднує фахівців з комунікації, соціологів, маркетологів, психологів і політологів. Більшість працівників є Ph.D. і провідними фахівцями в різних областях соціальних наук. Seetarget займається дослідженнями у сфері політики та бізнесу.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА