Інтерфакс-Україна
14:41 07.02.2020

Агрегатор з працевлаштування та кар’єри Trud.com змінює схему сплати за пакет послуг “Преміум” для роботодавців

2 хв читати

Нова схема відповідає міжнародній практиці та передбачає оплату за конкретний результат - перехід з результатів пошуку до повного тексту вакансії, яку роботодавець опублікував на агрегаторі.

Стандартна схема роботи агрегатора з працевлаштування виглядає так: він збирає вакансії та резюме з інших сайтів (сайтів - партнерів) та видає конкретному користувачу за конкретним запитом. Наприклад, спеціаліст шукає роботу менеджером клієнтської підтримки у місті Києві на повну зайнятість. Агрегатор запропонує вакансії, що відповідають згаданим критеріям, при цьому пропозиції роботодавців розміщені на інших сайтах, і повний текст вакансії користувач побачить після переходу на партнерський сайт.

Минулого року агрегатор з пошуку роботи Trud.com запропонував роботодавцям нову послугу - можливість публікувати вакансії з особистого кабінету, безпосередньо на агрегаторі. Можливості роботодавців таким чином розширилися. До того ж, на вакансію, опубліковану безпосередньо на Trud.com, шукач може відгукнутися напряму, не переходячи на партнерський сайт.

Із самого початку публікація вакансій була безкоштовною, їхня кількість не обмежувалася. Оплата нараховувалася за добу користування послугами “Преміум”, тобто просування вакансії: виділення її в загальному списку та підняття до топу.

Сьогодні схему змінено на більш прозору та зрозумілу - CPC (cost per click). Роботодавцям пропонується сплачувати за перехід - зі списку вакансій, виданих користувачеві за запитом, до повного тексту вакансії, доступної тут же, на Trud.com. Вакансія виділяється в загальному списку маркером “Преміум”; користувач може відгукнутися на неї, натиснувши кнопку “Відгукнутись на Trud.com”, тобто відсутній перехід до партнерського сайту.

“Запропонований принцип оплати преміум-послуг використовується такими лідерами онлайн-ринку працевлаштування, як LinkedIn, Indeed та іншими, - коментує CEO агрегатора Андрій Давида. - Принцип ефективний, бо зрозуміло, за що саме компанія сплачує - за конкретну дію з боку потенційного співробітника, який вже проявив цікавість до пропозиції роботодавця”.

Публікація вакансій залишається безкоштовною. Також залишається в силі безкоштовне надання послуг “Преміум” некомерційним організаціям.

ОСТАННЄ

100 тонн пластику за 5 років: "Зелена торба" від "Моршинської" – розширення покриття сервісу до національного рівня

Нова пошта розіграє квартиру в прямому ефірі: шанс має кожен, хто отримував посилки протягом останніх 2 місяців

13 вересня — Київ біжить за свободу! Стартувала реєстрація на забіг Run for Freedom за участі Тімоті Снайдера

Довгострокові контракти як фундамент стабільності: новий етап розвитку ринку деревини

«Укрнафта» виділила понад 127 млн грн на підтримку мобілізованих співробітників та ветеранів

Forbes University 2025: бізнес, освіта і технології на одній сцені

Виставка й конференція, що об’єднають ринок: PrivateLabel&FMCG Master 2025 та HoReCa Hub 2025

Київстар удруге поспіль визнано найкращою мережею України за версією Ookla

Євген Саркісян: вірменський доброволець, який врятував життя сотням українців і загинув за свободу

Петро Порошенко привітав українців із Днем Незалежності

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА