14:41 07.02.2020

Агрегатор з працевлаштування та кар’єри Trud.com змінює схему сплати за пакет послуг “Преміум” для роботодавців

2 хв читати

Нова схема відповідає міжнародній практиці та передбачає оплату за конкретний результат - перехід з результатів пошуку до повного тексту вакансії, яку роботодавець опублікував на агрегаторі.

Стандартна схема роботи агрегатора з працевлаштування виглядає так: він збирає вакансії та резюме з інших сайтів (сайтів - партнерів) та видає конкретному користувачу за конкретним запитом. Наприклад, спеціаліст шукає роботу менеджером клієнтської підтримки у місті Києві на повну зайнятість. Агрегатор запропонує вакансії, що відповідають згаданим критеріям, при цьому пропозиції роботодавців розміщені на інших сайтах, і повний текст вакансії користувач побачить після переходу на партнерський сайт.

Минулого року агрегатор з пошуку роботи Trud.com запропонував роботодавцям нову послугу - можливість публікувати вакансії з особистого кабінету, безпосередньо на агрегаторі. Можливості роботодавців таким чином розширилися. До того ж, на вакансію, опубліковану безпосередньо на Trud.com, шукач може відгукнутися напряму, не переходячи на партнерський сайт.

Із самого початку публікація вакансій була безкоштовною, їхня кількість не обмежувалася. Оплата нараховувалася за добу користування послугами “Преміум”, тобто просування вакансії: виділення її в загальному списку та підняття до топу.

Сьогодні схему змінено на більш прозору та зрозумілу - CPC (cost per click). Роботодавцям пропонується сплачувати за перехід - зі списку вакансій, виданих користувачеві за запитом, до повного тексту вакансії, доступної тут же, на Trud.com. Вакансія виділяється в загальному списку маркером “Преміум”; користувач може відгукнутися на неї, натиснувши кнопку “Відгукнутись на Trud.com”, тобто відсутній перехід до партнерського сайту.

“Запропонований принцип оплати преміум-послуг використовується такими лідерами онлайн-ринку працевлаштування, як LinkedIn, Indeed та іншими, - коментує CEO агрегатора Андрій Давида. - Принцип ефективний, бо зрозуміло, за що саме компанія сплачує - за конкретну дію з боку потенційного співробітника, який вже проявив цікавість до пропозиції роботодавця”.

Публікація вакансій залишається безкоштовною. Також залишається в силі безкоштовне надання послуг “Преміум” некомерційним організаціям.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА