Інтерфакс-Україна
15:43 13.02.2020

Маркетингове дослідження щодо вподобань громадян щодо алкогольної (коньячної) продукції

2 хв читати
Маркетингове дослідження щодо вподобань громадян щодо алкогольної (коньячної) продукції

З 22 січня по 7 лютого соціологічною компанією "Інмарк" було проведено маркетингове дослідження, за результатами якого було зафіксовано зріз вподобань громадян щодо алкогольної (коньячної) продукції.

При порівнянні коньячних брендів цінової категорії 150-250 грн. респондентами зокрема було виділено коньяк "Довбуш Карпатський".

73% опитаних відповіли, що це їхня повторна покупка зазначеного коньяку, який вони вже пробували раніше. 26% обирали цей коньяк вперше, близько 1% не змогли пригадати, чи купували продукцію цього бренду раніше.

62% респондентів вказали, що цілеспрямовано прийшли придбати саме цей коньяк. Для 30% покупка виявилася спонтанною. 8% було важко відповісти на дане питання.

Більшість респондентів (69%) зазначили, що споживають алкоголь під час свята/зустрічі з друзями, близькими, знайомими:

Споживання алкоголю

Під час свята/зустрічі з друзями, близькими, знайомими

69%

З колегами на роботі

12%

Самостійно

11%

В закладах з незнайомими людьми

3%

Інше

3%

Важко відповісти

2%

Серед причин покупки (можливо було зробити декілька виборів) основними стали смакові якості (56%), ціна (52%) та власне загальна якість продукції (51%). Також 34% опитаних назвали однією з причин покупки нестандартну форму пляшки, а 23% - логотип бренду, що запам’ятовується:

Причини покупки

(декілька варіантів відповіді)

Смакові якості

56%

Ціна

52%

Загальна якість продукту

51%

Нестандартна форма пляшки

34%

Логотип, що запам’ятовується

23%

Міцність

6%

Колір

4%

Інше

3%

Важко відповісти

5%

 

94% респондентів назвали бренд "Довбуш" суто українським, 4% - іноземним, 2% - не визначалися з асоціацією.

Керівник проекту, соціолог компанії "Інмарк" Костянтин Корж дав свій коментар щодо результатів дослідження:

 "Ми опитали  1012 споживачів по всій Україні: респондентами стали люди, що прийшли і вибирали "Довбуш Карпатський" з полиці в магазині. Продукт новий, і нам цікаво було дізнатися, як відбувається споживацький вибір цього коньяку і що саме на нього вплинуло. Результат виявився значущим, адже 73% з опитаних сказали, що вже купували "Довбуш" і прийшли за ним ще раз - тобто має місце повтор покупки. А це виводить на перший план якість і смак самого продукту, а не лише його маркетинговий антураж. Мушу визнати, що хоча ми й проводимо такі дослідження вже не перший рік, подібний результат доводить, що продукт, як і обіцяє слоган, все ж запалив вогонь у душах споживачів".

Дослідження було проведене методом персоналізованих інтерв’ю (face-to-face) на території України серед покупців коньячної продукції у магазинах, котрі обирали коньяк "Довбуш Карпатський": вибірка склала 1012 осіб, похибка вимірювання +/- 3,1%. Опитування є репрезентативним за регіонами.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

ПУМБ перший серед українських банків, який отримав одразу дві нагороди Red Dot

Офіційна заява Sense Bank щодо купівлі ОВДП через застосунок Дія

Видавництво "Фоліо" представляє новий роман Олександра Красовицького - "Кінець гри"

Національна мережа АЗК Parallel приєдналася до програми підтримки військових Армія+

Sense Bank одним з перших в Україні запровадив керування картками в Click to Pay просто з мобільного застосунку Sense SuperApp

Порошенко на зустрічі з євродепутатами ЄНП: ми повинні разом зупинити путіна

"Контракт 18–24" трансформується: нові можливості для кандидатів від Сухопутних військ ЗСУ

Україна формує нову міграційну стратегію до 2035 року: експерти презентували перші напрацювання

Банк спростив процедуру придбання сільськогосподарської техніки аграріями

Про повернення історичної пам’яті про українців Закерзоння

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА