15:43 13.02.2020

Маркетингове дослідження щодо вподобань громадян щодо алкогольної (коньячної) продукції

2 хв читати
Маркетингове дослідження щодо вподобань громадян щодо алкогольної (коньячної) продукції

З 22 січня по 7 лютого соціологічною компанією "Інмарк" було проведено маркетингове дослідження, за результатами якого було зафіксовано зріз вподобань громадян щодо алкогольної (коньячної) продукції.

При порівнянні коньячних брендів цінової категорії 150-250 грн. респондентами зокрема було виділено коньяк "Довбуш Карпатський".

73% опитаних відповіли, що це їхня повторна покупка зазначеного коньяку, який вони вже пробували раніше. 26% обирали цей коньяк вперше, близько 1% не змогли пригадати, чи купували продукцію цього бренду раніше.

62% респондентів вказали, що цілеспрямовано прийшли придбати саме цей коньяк. Для 30% покупка виявилася спонтанною. 8% було важко відповісти на дане питання.

Більшість респондентів (69%) зазначили, що споживають алкоголь під час свята/зустрічі з друзями, близькими, знайомими:

Споживання алкоголю

Під час свята/зустрічі з друзями, близькими, знайомими

69%

З колегами на роботі

12%

Самостійно

11%

В закладах з незнайомими людьми

3%

Інше

3%

Важко відповісти

2%

Серед причин покупки (можливо було зробити декілька виборів) основними стали смакові якості (56%), ціна (52%) та власне загальна якість продукції (51%). Також 34% опитаних назвали однією з причин покупки нестандартну форму пляшки, а 23% - логотип бренду, що запам’ятовується:

Причини покупки

(декілька варіантів відповіді)

Смакові якості

56%

Ціна

52%

Загальна якість продукту

51%

Нестандартна форма пляшки

34%

Логотип, що запам’ятовується

23%

Міцність

6%

Колір

4%

Інше

3%

Важко відповісти

5%

 

94% респондентів назвали бренд "Довбуш" суто українським, 4% - іноземним, 2% - не визначалися з асоціацією.

Керівник проекту, соціолог компанії "Інмарк" Костянтин Корж дав свій коментар щодо результатів дослідження:

 "Ми опитали  1012 споживачів по всій Україні: респондентами стали люди, що прийшли і вибирали "Довбуш Карпатський" з полиці в магазині. Продукт новий, і нам цікаво було дізнатися, як відбувається споживацький вибір цього коньяку і що саме на нього вплинуло. Результат виявився значущим, адже 73% з опитаних сказали, що вже купували "Довбуш" і прийшли за ним ще раз - тобто має місце повтор покупки. А це виводить на перший план якість і смак самого продукту, а не лише його маркетинговий антураж. Мушу визнати, що хоча ми й проводимо такі дослідження вже не перший рік, подібний результат доводить, що продукт, як і обіцяє слоган, все ж запалив вогонь у душах споживачів".

Дослідження було проведене методом персоналізованих інтерв’ю (face-to-face) на території України серед покупців коньячної продукції у магазинах, котрі обирали коньяк "Довбуш Карпатський": вибірка склала 1012 осіб, похибка вимірювання +/- 3,1%. Опитування є репрезентативним за регіонами.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

5 причин, чому стежити за футболом варто на Sport.ua

Тиждень з Київською оперою на Подолі – 22 – 28 квітня

Лана Зеркаль закликає до прискорення інтеграції енергетичних ринків та залучення приватного сектору

Бейсболки: чому варто придбати та як вибрати ідеальну модель

70 тисяч літрів пального передала мережа ОККО для критичної інфраструктури Харківщини – перша віцепремʼєрка

Житловий комплекс компанії DIM "Новий Автограф" отримав поштову адресу

Від класики до стрітстайлу: різноманітність стилів у чоловічому одязі

Кримінальна відповідальність за незаконний обіг наркотиків: поговоримо чесно й без хайпу

Десантники з 80-ї ОДШБр отримали комплекс розвідки та знищення вартістю 50 млн грн від ОККО та "Повернись живим"

ЖК "Воздвиженка" звернулось до Президента та РНБО з приводу ризиків для інституту управління заарештованим майном через дії АРМА

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА