14:56 03.04.2020

Barristers: Як повернути кошти, сплачені туроператору?

2 хв читати

Після введення карантину та обмежувальних заходів на пересування, туроператори не можуть забезпечити туристів своїми послугами. Внаслідок цього вони масово не повертають гроші своїм клієнтам, посилаючись на обставини непереборної сили (форс- мажору).
При цьому туроператори нібито не забирають гроші клієнта взагалі, а пропонують інші дати турів, проте вже за збільшеною ціною.
Чи є такі дії туроператорів законними?
Наразі в Україні прийнято ряд нормативно-правових актів, які визнають запровадження карантину та введення обмежувальних заходів як форс-мажорні обставини. При цьому, за загальним правилом форс-мажорні обставини звільняються сторони від відповідальності.
Цією логікою і керуються туроператори. Мовляв, форс-мажор настав, ми не можемо надати Вам послуги, але відповідальності за це немає.
Проте, Закон України «Про туризм» говорить по зворотнє: туроператор або турагент вправі відмовитися від виконання договору лише за умови повного відшкодування замовникові збитків, підтверджених у встановленому порядку та заподіяних внаслідок розірвання договору.
Також цим же законом туроператору забороняється змінювати ціни в сторону збільшення, за винятками, які під даний випадок не підпадають.
Тобто, в порушення законодавства, дії туроператорів направлені на мінімізацію своїх збитків за рахунок клієнта. Звичайно, якщо цей клієнт не обізнаний в законодавстві.
За таких обставин, команда адвокатів BARRISTERS пропонує свою допомогу клієнтам туроператорів в спорах про повернення грошей за нездійснені тури. Перш за все, наші адвокати надаватимуть безкоштовну онлайн консультацію з цих питань.
По результатами консультації, клієнту може бути запропоновано вжиття ряд заходів, направлених на захист його прав. Адвокати BARRISTERS приймуть на себе спілкування з туроператором, та забезпечать зокрема наступне:
1. Представництво інтересів Клієнта при зміні туроператором умов Договору, зокрема, у випадку зміни дати та/або вартості туру (підготовка проектів документів, участь у переговорах).
2. Спонукання туроператора повернути Клієнту вартість туру в повному обсязі без судового позову.
2. Забезпечення надання туроператором рівнозначного туру без доплат.
4. Подання позову до туроператора про стягнення повної вартості туру, а також адвокатських витрат та морально шкоди.
Дорогі друзі! Звертайтеся до BARRISTERS за захистом Ваших туристичних прав! Первинна онлайн консультація безкоштовна.
+380 (98) 589 47 10 https://barristers.org.ua  

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА