09:13 27.05.2020

Основні вигоди/переваги для транспортного сектору, якщо Закон "Про внутрішній водний транспорт" буде прийнятий Верховною Радою України

2 хв читати

Прийняття Закону "Про внутрішній водний транспорт" сприятиме правовій безпеці, що дозволить інвестувати в оновлення флоту (суден) країни та будівництво терміналів, підвищить прозорість та забезпечить рівні умови для всіх економічних суб’єктів, крім того, будуть зроблені важливі кроки на шляху до максимального звільнення даного виду транспорту від адміністративних зборів.

Наближення законодавства України до законодавства, діючих стандартів на норм ЄС сприятиме розвитку ринку та дозволить інтегрувати внутрішні водні шляхи України в міжнародні транспортні коридори.

Розвиваючи сектор внутрішнього водного транспорту, Україна матиме у своєму розпорядженні високоефективний вид транспорту, інфраструктура якого не потребує значних інвестицій; за дуже короткий проміжок часу система річок України, що включає річкові порти, термінали та важливі сполучення зможе бути залучена до міжконтинентальної торгівлі через морські порти та зможе конкурувати з перевантаженими і дорогими інфраструктурними мережами залізничного та автомобільного транспорту.

Зокрема, промисловість та сільське господарство отримають лише вигоди від можливостей, які надає внутрішній водний транспорт. Потрібно також згадати і про суднобудівну галузь, Україна має багаторічний досвід у цій галузі, хоча на сьогоднішній день вона навряд чи має універсальний флот для внутрішнього судноплавства, але країна має всі можливості для створення власного нового флоту.

Крім покращення економічного становища країни та підвищення її конкурентоспроможності на ринку для отримання додаткових прибутків, для широкої громадськості важливим є той факт, що система внутрішнього водного транспорту також може бути залучена і до сфери відпочинку, крім того, фокусування на цій системі сприятиме покращенню обізнаності щодо екологічної цінності річкових басейнів.

Основні моменти майбутньої реформи ВВТ: фінансування та координація

Відсутність відповідної координації в даний час обмежує потенційні прибутки від інвестицій. Саме тому важливо, щоб на вирішальному етапі прийняття Закону "Про внутрішній водний транспорт" було зроблене конкретне звернення від компетентних установ відповідного політичного рівня щодо створення спеціального агентства з ВВТ з чітко визначеними функціями та обов’язками, заснованого з урахуванням найкращих практик ЄС, для належної координації розвитку ринку та обслуговування інфраструктури. Крім того, створення платформи ВВТ для обговорення питань між представниками державного та приватного сектору та обговорення із зацікавленими сторонами оперативних та стратегічних питань ВВТ сприятиме прийняттю Закону та його підзаконних актів.

Як можна український річковий транспорт привести у відповідність до європейських стандартів?

Інтерв’ю з Хансом ван дер Верфом, Ключовим експертом ЄС з правових питань ВВТ проєкту технічної допомоги "Сприяння транспортному розвитку річки Дніпро"

Інформація про проєкт:

Основною метою проєкту технічної допомоги "Сприяння транспортному розвитку річки Дніпро" є допомога Міністерству інфраструктури України у розвитку сектору ВВТ в Україні відповідно до законодавства ЄС та найкращих практик.

Слідкуйте за новинами проєкту на Facebook @dniprotransportdevelopment

Завантаження...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

"Інтерфакс-Україна" оголошує про початок публікації авторських колонок

На безпеку 1 км газопроводів в тарифі АТ "Запоріжгаз" передбачено менше 50 грн.

Як на Рівненщині змінилася плата за доставку газу?

Ощадбанк уп’яте підтвердив звання провідного банку України

Круглий стіл "Консолідована позиція учасників сонячної енергетики щодо вдосконалення законопроекту 3658 та пропозиції щодо відновлення інвестпривабливості"

"Закарпатгаз Збут" продовжує постачання газу за регульованими цінами до серпня

Зірка телесеріалу "Школа" та музикант стали головними акторами першого українського TikTok-серіалу від Київстар

Соціально-екологічна програма Моршинської "Разом за природу" закликає сортувати пластик разом із "Зеленою Торбою"!

Чи є в державному бюджеті зайвих 300 млн гривень?!

МФО після карантину: перспективи галузі

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА