17:20 28.05.2020

Дорожній бізнес закликає припинити дискримінацію під час тендерних закупівель - президент Всеукраїнської дорожньої асоціації А.Гриненко

2 хв читати

У 2020 році дорожня галузь отримала рекордний бюджет в історії України близько 100 млрд.

Разом з тим весь дорожній бізнес отримав безліч проблем пов’язаних з утиском, дискримінацією при проведенні закупівель та фактичне закриття і картелізацію ринку під 5 обраних компаній. Більше 100 дорожньо-будівельних компаній України фактично усунені тими правилами, а саме методичними рекомендаціями у версії Укравтодору, від участі у тендерних закупівлях.

Всеукраїнська дорожня Асоціація об’єднує більше 50 компаній, з сукупним доходом 35 млрд гривень, що складає фактично половину дорожнього ринку. Захищаючи інтереси здійснюється аналіз перешкод та порушень, з якими зіштовхнувся бізнес у 2020 році.

І наслідком такого дослідження є докази безпрецедентних для України порушень:

1. Створення та незаконне застосування Укравтодором Методичних рекомендацій з дискримінаційними та утиснюючими положеннями, які сприяють утворенню дорожнього картелю.

Дорожнє Агентство розробило та довело до Служб автомобільних доріг в областях Методичні рекомендації з низкою дискримінаційних формулювань.

2. Знищення принципів конкуренції та лобіювання компаній картелю.

Внаслідок цього до тендерів допускаються фактично компанії так званого картелю. Про це свідчать дані з державної системи Prozorro. Під час таких закупівель майже не відбувається процес торгів. У тих випадках, коли на тендерні закупівлі прориваються через АМКУ компанії, що не входять до фаворитів, внаслідок торгів ціна тендеру знижується на 20-30%, що є природною економією, та відповідає самій суті принципів конкуренції.

Таким чином дані умови сприяють втраті державних коштів у розмірі тих же 20%, тобто біля 20 млрд гривень, що є еквівалентом будівництва понад 1000 км. доріг.

3. Тиск на бізнес. Більшість компаній навіть не подають тендерні пропозиції, розуміючи дискримінаційність положень типової тендерної документації Укравтодора. Якщо компанія не входить до переліку фаворитів, її пропозиції просто відхиляються. Далі відбуваються просто фіктивні торги.

4. Виявлені ознаки картелю.

5. У тендерах перемагають лише ті 5 компаній.

6. Антимонопольний комітет визнає дискримінаційність положень Методичних рекомендацій від Укравтодора.

7. Вартість матеріалів не відповідає ринковим.

https://drive.google.com/file/d/1TlyclcCiBpRdoy9Gbe08m_Mxm5ti_xzN/view?usp=sharing

Така ситуація у дорожньому Агентстві та індустрії стала можливою за відповідальності Голови Укравтодора, який просто не має релевантного досвіду для управління державною установою з безпрецендентним фінансуванням та масштабами. Про це свідчить резюме Олександра Кубракова, доступне на сайті Укравтодора.

Всеукраїнська дорожня Асоціація закликає вищі органи влади втрутитися у ситуацію, звільнити голову Укравтодора з посади, припинити свавілля у дорожній індустрії притягнути до відповідальності.

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Вирішення проблем трудоресурсного забезпечення в Україні: сучасна економічна модель, освіта та житлові умови

АЛЛО передаватиме з кожної онлайн-оплати 100 гривень на медичні інновації в Superhumans Center

Sense SuperApp увійшов у ТОП-5 цифрових банків для бізнесу в регіоні

Чому саме індукція: 5 переваг трендової плити

Найцікавіші, найкреативніші та найоригінальніші подарунки для твоєї коханої жінки

1,15 млрд грн клієнти Sense Bank вклали у військові облігації

"Відчувай! Проявляй! Рухайся далі!": який вектор обрав девелопер ТРК в Україні Arricano для ініціатив у новому сезоні?

Poligon Project представляє BEREZEN - виставку сучасного мистецтва у Київському просторі живої культури «Кудрявка»

5,2 мільйона гривень на розвиток жіночого підприємництва: стартує новий сезон візійного акселератора "Відважна 2. Масштабування та діджиталізація"

28 березня відбудеться захід ProfVentFasad

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА