ТОВ "Харківгаз Збут" розробив п’ятий онлайн-сервіс для клієнтів компанії
ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» відкрив п’ятий за рахунком онлайн-сервіс для побутових споживачів газу - чат-бот 7104ua у месенджері Telegram. Наразі онлайн-сервісами компанії користується близько 400 тис. родин Харкова та області.
Щороку онлайн-сервіси ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» стають все більш популярними серед клієнтів компанії. Особлива потреба в дистанційних можливостях, що дозволяють безконтактно отримати рахунок, оплачувати за газ, звіряти стан особового рахунку або отримати консультацію, виникла під час запровадженого в Україні карантину. Адже завдяки ним переважна більшість питань вирішується безконтактним способом, безпечно і в зручний для клієнтів час. Кожного дня новими користувачами онлайн-сервісів стають близько 200 родин Харківщини.
«ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» системно розробляє нові можливості для користувачів газу. Сучасний ритм життя викликає попит у суспільства на швидке вирішення питань, впевненість у своїй безпеці, можливість виконувати певні дії у зручний для себе час. Різноманіття сервісів ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» дає право вибору нашому клієнту – користуватись тим, чому він більше довіряє або вважає більш зручним для себе», - зазначила начальник відділу продажів фізичним особам ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» Тетяна Харченко.
Чат-бот 7104ua у месенджері Telegram не вимагає додаткових реєстрацій. Для швидкого переходу в чат потрібно лише в полі пошукової системи месенджеру ввести 7104ua та перейти до чату.
За допомогою онлайн-сервісів ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ»: особистий кабінет на сайті 104.ua, чат-ботах Telegram 7104ua, Viber 7104ua, мобільних додатках 104Mobile, 104Mobile Light можна:
- звіряти стан особового рахунку;
- отримувати електронний рахунок;
- контролювати зарахування оплати на особовий рахунок;
- дивитись історію платежів;
- здійснювати онлайн-розрахунки за спожитий газ