Інтерфакс-Україна
15:06 26.06.2020

Як зменшити кількість "покинутих" кошиків в інтернет-магазині: 5 правил

3 хв читати

Від якості реалізації кошика залежить ймовірність покупки в інтернет-магазині. Якщо не приділите йому достатньо уваги, будете втрачати клієнтів на останньому етапі воронки продажів.

Саме в кошику є ризик підштовхнути користувача до відмови від покупки або видалення спонтанно доданих позицій.

Щоби знизити кількість «покинутих» кошиків, вебагентство «Червоний хамелеон» рекомендує дотримуватися 5 правил під час розробки інтернет-магазинів.

1. Правильно називаємо кнопку та оформлюємо ярлик

Кнопку додавання товарів у кошик потрібно зробити основою інтерфейсу онлайн-магазину. Її треба розробляти за такими правилами:

  • простий дизайн, зрозумілий шрифт, контрастність для залучення уваги;
  • природна назва – відбиття цільової дії відвідувача;
  • розташування в каталозі та на сторінці кожної товарної позиції;
  • реакція на натискання – поява повідомлення про додавання продукту.

Яскравий приклад помилок на цьому етапі – заміна кнопки додавання продукту значком «+» або його аналогами. Відвідувач не буде обтяжувати себе, шукати схему придбання товару, а просто піде із сайту до конкурентів.

Цю особливість треба враховувати і під час оформлення ярлика кошика. Тут не потрібна креативність. Користувачі звикли до певних символів. Стандартна позначка, що доступна на кожній сторінці ресурсу і скрізь одна й та сама, допоможе підвищити продажі.

2. Розміщуємо потрібні клієнтові відомості в кошику

Після переходу до кошику покупець має бачити перелік обраних товарів. Але простий список позицій може підштовхнути до відмови.

У кошику користувачеві повинно бути все інтуїтивно зрозуміло: чіткі зображення товарів, назви, короткі і ємні описи, вибрана кількість із можливістю зміни на льоту. Усі позиції мають містити посилання на картки товарів.

Не треба забувати й про наявність кнопок видалення конкретних позицій. Їх розташовують так, щоби виключити ймовірність випадкового натискання.

3. Прибираємо приховані доплати

По-перше, остаточна ціна має перераховуватися на льоту: якщо покупець змінив спосіб оплати, кількість і перелік покупок, доставку, застосував купон, вартість «до сплати» відразу оновлюється.

По-друге, під час перевірки й підтвердження замовлення користувач не мусить стикатися з додатковими витратами й невідповідністю загальної вартості замовлення переліку товарів і послуг у кошику. Покупці відмовляються від оплати в разі виявлення відомостей про непередбачені витрати.

Основна проблема для власника проєкту зводиться до необхідності передачі інформації про ціну доставки. Якщо можливо ці відомості варто повідомляти клієнту завчасно. Маркетологи рекомендують робити це на етапі вибору товарів і додавання їх до кошику.

4. Усуваємо обов’язкову реєстрацію клієнтів

Якщо процес додавання товарів до кошика переривається повідомленням про необхідність проходження реєстрації, 25 % користувачів просто залишають інтернет-магазин.

Треба передбачити можливість оформлення замовлення без окремої процедури реєстрації та авторизації. В цей же час автоматично створюється обліковий запис користувача, про що надсилається повідомлення на наданий e-mail або телефон з описом усіх бонусів і «плюшок», які він здобуває з реєстрацією.

Альтернативно можна налаштувати реєстрацію/авторизацію через соцмережі.

5. Оптимізуємо форму для заповнення в кошику

Скорочення і спрощення форм – одне з основних завдань власника інтернет-магазину. Відмовтеся від багатосторінкових форм із безглуздими кліками по кнопках на кшталт «Далі». Під час оформлення замовлення покупець має бачити мінімальне число виключно необхідних для відправлення товару полів.

До цього ж потрібно максимально спростити введення інформації впровадженням автозаповнення полів, можливості вибору населеного пункту тощо. Не змушуйте користувача вводити номери телефонів із пробілами, без першої цифри або дописувати плюсик на початку. Використовуйте маски для отримання потрібного формату.

Рекомендуємо відмовитися від автоматично проставлених галочок із погодженнями на отримання розсилки, придбання супутніх послуг, завантаження будь-якого софта. Якщо необхідно, клієнт позначить ці поля самостійно, а нав’язування пропозицій знизить лояльність до компанії.

Загалом, чим простіше, тим краще. Не змушуйте користувача замислюватися над наступним кроком і не відривайте від цільової дії.

ОСТАННЄ

Адвокат Головань: влада використовує заготовку фсб для фабрикування нової "справи" проти Порошенка

Укрексімбанк долучається до розширення співпраці у рамах спільної японсько-української платформи JUPITe

Світові реабілітаційні практики, що змінюють долі ветеранів

В українських судах лідирують порушення права на захист, - звіт IAC ISHR

Schneider Electric вдруге визнана найстійкішою корпорацією світу

Життя без меж: в Епіцентрі відбувся унікальний захід із спортивного протезування для військових

"Абсолютна відповідальність" – спільний проєкт MEGOGO та Укртелеком

"Наші люди прекрасні у своїй боротьбі" - у Києві показали виставу "Незламні"

14 березня у Києві відбудеться Саміт експортерів від Forbes – ключова подія для всіх, хто хоче масштабувати свій бізнес на міжнародні ринки

Чому важливо знати бізнес-англійську, навіть якщо ви не підприємець

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА