14:40 05.08.2020

Вплив медіатероризму на репутацію: де закінчується журналістика і починається кримінальна відповідальність

3 хв читати

На прикладі інформаційної атаки на Телетрейд.

Вплив медіатероризму на репутацію: де закінчується журналістика і починається кримінальна відповідальність. Саме з такою назвою, в середу 5 серпня 2020 в Інформаційній агенції "Інтерфакс-Україна" відбулася прес-конференція за участю спікерів - Євген Солодко, партнер Адвокатського об'єднання "Саєнко Харенко", і Дмитро Чих - фінансовий консультант київського офісу Центру Біржових Технологій.

Учасники прес-конференції розпочали свій виступ з визначення поняття "медіатероризм", як сучасний тренд корпоративних інформаційних воєн, підняли і обговорили питання про ключову роль і використання ЗМІ як інструмент тиску на компанію і заподіяння шкоди її репутації.

Адвокат Євген Солодко, представник і захисник інтересів компанії TeleTrade повідомив, що міжнародна компанія TeleTrade стала жертвою інформаційної атаки з обвинуваченням у фінансових махінаціях.

За словами Адвоката: "Так звані "обдурені клієнти" провели 28 липня цього року прес-конференцію в УНІАН з гучною назвою "Ошукані клієнти біржового брокера TeleTrade". Однак, присутні на конференції люди не надали жодного доказу на підтвердження своїх звинувачень, більше того, компанія володіє документами (розписки), що ці клієнти не мають претензій до "Телетрейд" і навіть змогли заробити, завдяки супроводу компанії на біржі".

Євген Солодко зауважив, що документи, які знаходяться в розпорядженні компанії, щодо даних клієнтів підписані ними не в період інформаційної атаки, а на момент припинення співпраці, тому ніяких нових претензій у них виникнути не могло.

Далі з боку зловмисників почалося активне просування в ЗМІ негативних матеріалів, відео, статей, фейковий відгуків клієнтів, які дискредитували компанію "Телетрейд" і знову ж таки, не підкріплювалися доказовою базою. Більш того, було створено мережу сайтів, де викладається негативна інформація проти компанії і бренду, яка не відповідає дійсності.

Яка мета цього - завалити інформаційне середовище "брудом і негативом" про компанію, настільки, щоб вона погодилася піти на поступки, "відкупитися" від замовника, і врятувати свою репутацію, а також заволодіння активами покійного власника компанії Володимира Чорнобая.

Євген Солодко додав, що ЗМІ, які стають учасниками таких атак, також несуть відповідальність і не тільки репутаційну: "Зараз ми активно співпрацюємо з представниками відповідних органів, до компетенції яких входить викриття замовників і залучення їх до відповідальності. Ми маємо доказову базу, ми маємо свідчення людей і багато інших документів і фактів, щоб протидіяти такому шантажу і покарати як замовників, так і виконавців".

Представник фінансової компанії Центр Біржових Технологій (ЦБТ) Дмитро Чих повідомив, що в минулому році їх центр також піддавався подібним нападкам - "Використовуючи "чорні PR-технології", зловмисники намагалися в інтернеті нашкодити репутації кампанії, "облити брудом" і звинуватити в шахрайстві. Сьогодні, ми, на жаль, знову зіткнулися з активною негативної компанією в ЗМІ. За рішенням суду ми заблокували кілька сайтів, які ведуть кібератаки проти нас. Дуже важливо вести претензійну роботу, писати скарги, подавати в суд, розповідати ЗМІ про проблеми".

Адвокат компанії "Телетрейд" Євген Солодко підкреслив: "Ми тут не для того, щоб "відбілити "свою репутацію. Не потрібно вибілювати те, що і так кристально-чисте. Компанія не виправдовується, вона роз'яснює своїм клієнтам, що відбувається".

"Наша ділова репутація дорівнює довірі наших клієнтів. Інформаційні атаки і медіатеррорізм, як правило, і відбуваються щодо тих компаній, які не один рік існують на ринку і для яких бездоганна репутація - головний актив" - говорить Дмитро Чих - " Тому ми звертаємося до всіх представників ЗМІ, якщо необхідно отримати достовірну інформацію - офіційно звертайтеся до прес-секретаря "Телетрейд" в Україні та до керівників ЦБТ, ми завжди на зв'язку. Крім того, наші контакти вказані на сайті, ми доступні у всіх соціальних мережах".

 "Компанія буде захищати свою репутацію не тільки юридичними методами, але і за допомогою медіа, тому що закон і правда на нашому боці" - таким меседжем резюмував свій виступ Адвокат, захисник інтересів компанії TeleTrade Євген Солодко.

Прес-секретар компанії TeleTrade в Україні

Рулевська Дар'я

Контакт. номер +380936561525

E-mail: info@teletrade.com.ua

Завантаження...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Huawei AppGallery — 720 тисяч активних користувачів в Україні

Представники групи компаній DIM відкрили футбольне поле біля ЖК Метрополіс в Голосіївському районі

"Інтерфакс-Україна" оголошує про початок публікації авторських колонок

"Інтерфакс-Україна" і компанія DnB відкрили вакансію менеджера з маркетингу та продажу

Місяць кібербезпеки 2020 в Україні відкриється Днем кібербезпеки в провідних навчальних закладах країни

Як відділ продажів житлового комплексу «Сирецькі Сади» новосілля святкував

В напівзруйнованому будинку Сікорського знайшли автентичний фрагмент оздоблення

Клієнта ТОВ "Хмельницькгаз Збут" намагалися примусово перевести до іншого постачальника

Як врятували українські ліси. Приклад Понінківської картонно-паперової фабрики

"Інтергал-Буд" виконав ремонт асфальтового покриття у дворі дитсадочка №371

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА