Інтерфакс-Україна
16:30 26.08.2020

Volia.  Дивись позитивно

2 хв читати

 "Час помічати хороше: в нових тарифах, в крутому контенті, у структурних змінах компанії, в зручних сервісах.  Volia стає провайдером дружнім до клієнтів і світу, підтримуючи тренд "антихейту", показує, як важливо позитивно сприймати реальність" - Сандра Крауіня, маркетинг директор Volia.

20 серпня Volia заявила про зміни, результатом яких стало оновлення айдентики і бренд-позиціонування.  Зміни відбулися всередині компанії, а візуальна мова бренду, айдентика, зовні відобразили трансформацію для аудиторії.

"Volia змінилася, стала легша у взаємодії, приємніша в клієнтському досвіді, цікавіша в своїх сервісах, словом - дружнім провайдером для кожного.

У компанії вже був сильний логотип - метелик, який зараз оновився. Важливо було зберегти спадкоємність, впізнавану форму і кольори.  Для цього ми зробили їх більш сучасними", - Роман Гавриш, СЕО маркетинг агентства Aimbulance.

Новий логотип Volia і його образ передають відчуття легкості і простоти.  Логомарка лаконічна, з глибоким символізмом і сенсом - діджитальная кнопка (яка передає доступ до контенту) і живий метелик (образ, який символізує легкість) реінкарнувалися в єдиний символ метелика-серця.  Оновлена ​​логомарка показує динаміку, інтерактивність, простоту і відкритість світу.

Беручи до уваги високу значимість бренду перед аудиторією, написання Volia було змінено на латинське, і це правильно, адже мова сучасного світу - англійська, а назва все одно легка в прочитанні. Крім того, деякі саббренди і продукти вже давно використовують назву Volia, але тепер транслітерація носить масштабний характер. Також, був змінений шрифт на більш сучасний, але як і раніше читабельний.

https://lh4.googleusercontent.com/RlvcoRlrh2zeTdoZc98ERdPr4rM0RWNIR0BgTchRgaUM5WSh3fbXP5mcUozRkuLsxLCjcy6MKapQJokHgXAdf0TA_q7-BsGzKtFfa9KmeoeEAfrHapSYKFhzZaidhTXuSvZyBBSg

"Як дружелюбний провайдер, Volia показує аудиторії, наскільки круто бути дружнім до всього - це нова філософія взаємин, цінностей. Іноді, ми так звикаємо до чогось, що не помічаємо змін. У комунікації Volia показує, що варто помічати більше позитивного навколо себе і тоді зрозумієш, наскільки все стає краще. Подивіться на світ інакше разом з Воля - це основне повідомлення", - Антон Дзюбенко, СЕО компанії Volia.

ОСТАННЄ

Нові виклики та моделі зростання: підсумки XXXІІІ Дня Логіста та DistributionMaster-2025!

Військовий збір: актуальні ставки, приклади розрахунку із зарплати та відповідальність за несплату

Гарантії походження "зеленої" енергії: інструмент сталого розвитку, який уже працює в Україні

Українські правозахисники і колишні в’язні Кремля відвідують Сирію у річницю падіння режиму Асада

УДАР рекомендує владі ліквідувати схеми в енергетиці, оборонці, на митниці, а не підвищувати податки для ФОПів

Ukrainian Building Awards 2025: "Будівельний Оскар" країни визначить лідерів галузі у Києві

Ponova by OTP Bank визнаний кращим у спецномінації «ТОП-фінтехрішення» Всеукраїнського конкурсу «Банк року – 2025»

XX З’їзд Асоціації українських банків: ювілей, системна роль та волонтерська активність

Sense Bank та Mastercard фіксують зростання попиту на картки TRY для дітей і підлітків

Військові 241-ї бригади ТрО збирають кошти на спецколеса для транспорту

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА